eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › decyzje konsumenckie
  • Globalni konsumenci a kanały sprzedaży

    Globalni konsumenci a kanały sprzedaży

    11:03 16.07.2012

    Capgemini, firma świadcząca usługi konsultingowe, technologiczne i outsourcingowe, opublikowała wyniki globalnego raportu poświęconego zmianie zachowań konsumentów w kontekście innowacji zachodzących w tradycyjnych i cyfrowych kanałach sprzedaży. Raport "Digital Shopper Relevancy" analizując 16 000 klientów internetowych w 16 krajach zarówno ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, zakupy, zwyczaje zakupowe, strategie zakupowe
  • Zachowania konsumenckie a procesy podświadome

    Zachowania konsumenckie a procesy podświadome

    13:54 17.05.2011

    ... , że wpływ procesów nieświadomych na zachowania konsumenckie jest znaczny, a w pewnych przypadkach wręcz kluczowy. Tradycyjne podejście, analizujące tylko to, co dostępne świadomości, musi zostać wzbogacone o element analizy tego, co nieuświadamiane, by móc precyzyjnie opisywać decyzje podejmowane przez konsumentów. Bowiem człowiek – a zatem ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, badania konsumentów, decyzje konsumenckie, decyzje zakupowe
  • Zachowania konsumenckie

    Zachowania konsumenckie

    13:35 01.12.2010

    ... odczuwa mniejsze niezadowolenie z oddzielnie poniesionej straty będącej różnicą pomiędzy większą stratą, a mniejszym zyskiem. Tym co oprócz ceny wpływa zasadniczo na decyzje konsumenckie jest panująca moda. Producenci lub sprzedawcy starają się w tym wypadku działać na konsumentów poprzez upowszechnianie pewnych norm. Niezmiernie ważna jest ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, zakupy, zwyczaje zakupowe, strategie zakupowe
  • Wpływ emocji na decyzje konsumenckie

    Wpływ emocji na decyzje konsumenckie

    13:35 20.10.2010

    Mimo iż racjonalne przesłanki i skrupulatny rachunek ekonomiczny są czynnikami mającymi zwykle decydujący wpływ na decyzje konsumenckie, to jednak należy uznać, że emocje i subiektywne odczucia stanowią również istotny element decydujący o decyzjach konsumentów. Współczesna ekonomia, a w zasadzie jej gałąź ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje konsumenckie, zachowania konsumentów, decyzje zakupowe, badania konsumentów
  • Polski konsument a formy promocji

    Polski konsument a formy promocji

    13:30 18.10.2010

    W dalszym ciągu największą popularnością wśród polskich konsumentów cieszą się stosunkowo nieskomplikowane formy promujące konsumpcję. Jednocześnie nieznacznie wzrosła liczba osób, które deklarują, iż promocja zupełnie na nie nie działa oraz, że zawsze wybierają ten sam produkt, niezależnie od promocji - wynika z najnowszej fali raportu BTL ... WIĘCEJ

    Tematy: promocje, promocje sprzedażowe, konsumenci, decyzje zakupowe

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: