eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › budowanie świadomości marki
  • 5 sposobów na skuteczniejszą strategię marketingową

    5 sposobów na skuteczniejszą strategię marketingową

    00:10 20.08.2019

    ... marketing (51%). Eksperci wysnuwają nawet hipotezy mówiące, że „content is the new SEO”, gdyż dostarczając wartościowe treści, możemy zwiększyć świadomość marki w Internecie, jednocześnie uzyskując wysoką pozycję w wyszukiwarkach. Tu jednak też czeka na nas pułapka - cykl życia informacji w Internecie jest na tyle ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, jak podwyższyć sprzedaż, komunikacja marketingowa, e-commerce
  • Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki

    Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki

    13:50 30.04.2019

    ... . Działań, mających na celu budowanie świadomości marki jest całe mnóstwo, jednak prawdziwa sztuka polega na ich odpowiednim doborze. Czujność w biznesie jest bardzo ważna Wprowadzanie marki na rynek wiąże się ze stworzeniem przemyślanego planu, który sprawnie przeprowadzony pozwoli szybko odnaleźć miejsce marki na rynku. Po pierwsze ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, budowanie świadomości marki, kreowanie marki
  • Budowanie świadomości marki w social media

    Budowanie świadomości marki w social media

    13:50 23.04.2014

    ... zmienisz nieco punkt widzenia i zastanowisz się, co w rzeczywistości wpływa na sukces marki, będziesz w stanie przygotować znakomite treści, które przyciągną uwagę potencjalnych klientów. W tym artykule zaprezentujemy, w jaki sposób zacząć budowanie zaangażowania odbiorców za pomocą czterech prostych kroków. 1) Twórz treści dla jasno określonej ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, marka, budowanie społeczności, media społecznościowe
  • Strategia marki: Alternative Brand Currencies

    Strategia marki: Alternative Brand Currencies

    13:53 24.05.2013

    ... Akcje tego typu mogą też być śmiało wykorzystywane do budowania świadomości marki (choć sam ich zasięg zależny jest od dodatkowych działań ... lub umożliwiłyby to w ograniczonym zakresie. To również budowanie pozytywnego wizerunku na mediach społecznościowych – kampania ChocoLike marki Nestlé. Maszyna vendingowa stanęła w największym tureckim centrum ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, strategia marki, budowanie świadomości marki, marketing social media
  • Firmy bez strategii w social media

    Firmy bez strategii w social media

    12:54 23.10.2012

    ... których firmy włączają media społecznościowe do ogólnej strategii komunikacji, to chęć zwiększenia świadomości marki odgrywa oczywiście ważną rolę, ale to, że „lepsza ... – wzrost sprzedaży, 21,4% – lepsza reputacja, 22,1% – świadomość, 15,3% – budowanie zaufania, 10% – obsługa klienta, 5,1% – udostępnianie informacji o istotnych wydarzeniach, 7,1% – ... WIĘCEJ

    Tematy: Facebook, social media, serwisy społecznościowe, budowanie świadomości marki
  • Marketing marki a marketing produktu

    Marketing marki a marketing produktu

    00:32 02.05.2012

    ... dziś jakąś szczególną skłonność do kupowania rowerów marki Rover, odkurzaczy marki Electrolux, piecyków marki Junkers, żyletek marki Gillette? Coś jeszcze z dawnej chwały zostało, ale ... nie jest polisą ubezpieczeniową od następstw błędów biznesowych. Dziś utrzymanie marki jest w zasadzie tym samym, co utrzymanie klientów, i polega na dostarczaniu ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, marketing marki, najlepsza marka
  • Celebryci a budowanie marki

    Celebryci a budowanie marki

    10:49 07.03.2012

    ... sprzedawanej w Hollywood. Jak można się domyślać, szum medialny i popularność jednej z najlepiej zarabiających na świecie par artystów wspiera sprzedaż narkotyków tej „marki”. Beyonce i Jay-Z nazwali swoje dziecko nieświadomymi konsekwencji i nie mają nic wspólnego z nazwą narkotyków. Dodatkową popularność nazwa narkotyku uzyskała dzięki publicznym ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie wizerunku marki, marki, marka, budowanie świadomości marki
  • Marki wspólne, coobranding, grupy zakupowe i dystrybucyjne

    Marki wspólne, coobranding, grupy zakupowe i dystrybucyjne

    13:22 09.08.2011

    ... i Subaru. Na jednej reklamie możemy zobaczyc dwie marki. Ideą działań coobrandingu jest wykorzystywanie sytuacji rynkowych do powiększenia sprzedaży lub tyko do budowania świadomości marki. Ważnym aspektem jest zrozumienie potrzeb i ograniczeń wizerunkowych. Nie wszystkie marki będą pasowały do marki naszej firmy, czy to ze względów wizerunkowych ... WIĘCEJ

    Tematy: coobranding, strategie biznesowe, strategia marketingowa, marki wspólne
  • Jak rozwijać posiadane portfolio ofertowe?

    Jak rozwijać posiadane portfolio ofertowe?

    12:44 11.07.2011

    ... przez akwizycje – poszukujemy wtedy ofert pasujących do naszego portfela, uzupełniającego białe plamy i niezagospodarowane nisze. Zarządzanie portfolio ofertowym i budowanie architektury marki oparte jest na procescesie analizowania całego rynku. Ocena poszczególnych segmentów rynku z perspektywy ilości klientów, poziomu cen, oczekiwań klientów ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia portfolio, portfolio ofertowe, budowanie świadomości marki, budowanie marki
  • Rebranding na rynku motoryzacyjnym

    Rebranding na rynku motoryzacyjnym

    10:45 16.06.2011

    ... logo, jej kolorystyki i nowy slogan łączą się w jeden spójny komunikat, ukierunkowany na lansowanie nowych wartości i aspiracji marki. Każdorazowo stylizacja logo ma na celu podniesienie wartości marki. Kolejnym celem jest wzmocnienie konsekwencji w jej komunikowaniu. Stale utrzymywany wizerunek nie tylko się dewaluuje ale i ze ... WIĘCEJ

    Tematy: strategie firm, rebranding, strategia marketingowa, kreowanie marki

 

1 2 ... 4

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: