eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › budowanie świadomości marki
  • Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej

    Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej

    12:04 04.04.2008

    ... firmowych, oznakowania budynków firmowych, ubioru pracowników, oznakowania produktów. Podstawowym celem projektowania systemu identyfikacji wizualnej i werbalnej jest budowanie świadomości marki przedsiębiorstwa. Osiągnąć to można poprzez spójność wszystkich elementów i ergonomię projektową. Tożsamość prezentacyjna, tak jak tożsamość wizualna ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek firmy, budowanie świadomości marki, tożsamość marki, kreowanie marki
  • Jak zaprojektować znak towarowy i symbol firmy?

    Jak zaprojektować znak towarowy i symbol firmy?

    12:15 29.01.2008

    ... uznanych światowych przedsiębiorstw dość często w ponad 80% tworzone jest przez wartość marki, której głównym elementem jest właśnie symbol i znak towarowy. Czym jest symbol ... i czytelny znaczeniowo, a tym samym łatwiejszy do zapamiętania symbol szybciej dociera do świadomości odbiorców, a także tworzy miłe skojarzenia w ich wyobraźni. Ważne jest by ... WIĘCEJ

    Tematy: logotyp, logo, znak firmowy, logo firmowe
  • Czy marce potrzebny jest bohater?

    Czy marce potrzebny jest bohater?

    11:29 21.04.2006

    ... skierowanych do dorosłych, jak i do dzieci. Bohaterowie abstrakcyjni idealnie wpasowują się w dziecięcy świat i dają duże możliwości manewru właścicielowi marki. Gdy dziecko pokocha bohatera marki (tak jak jest w stanie pokochać postać bajkową), to zechce mieć swojego ulubieńca na plakacie, piórniku, tornistrze… Bohaterowie abstrakcyjni ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, znajomość marki, budowanie świadomości marki, kreowanie marki
  • Wizerunek firmy podstawą sukcesu

    Wizerunek firmy podstawą sukcesu

    13:29 21.02.2006

    ... naszym logo, a także wszystkimi elementami naszej tożsamości wizualnej. Instrukcja wspomagająca budowanie i utrzymanie spójnego wizerunku firmy, a co za tym idzie by ten wizerunek ... liczy się w biznesie? Krok 4 czyli branding Branding, czyli system budowy świadomości Twojej marki na rynku. Im lepsze posiadamy fundamenty, czytaj Księgę Znaku lub CI, ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, znajomość marki, logo, budowanie świadomości marki

poprzednia  

1 ... 3 4



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: