eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › budowanie świadomości marki
  • Rebranding

    Rebranding

    10:27 19.05.2010

    ... . W takim procesie znaczenie ma tempo wprowadzanych zmian, które powinno zależeć od poziomu rozpoznawalności lokalnej marki i stosownie do tego umożliwić transfer wartości starej marki na nową. Metody odświeżania Odświeżanie marki można przeprowadzać na wiele różnych sposobów i z różną intensywnością w zależności od tego, w jakiej sytuacji znajduje ... WIĘCEJ

    Tematy: rebranding, marka, marki, silna marka
  • Budowanie marki: jakich błędów unikać?

    Budowanie marki: jakich błędów unikać?

    11:05 30.04.2010

    ... przyszłości. Tymczasem budowanie silnej marki, jak podpowiadają obserwacje najskuteczniejszych firm, nie polega na zarządzaniu obietnicą składaną klientom, lecz na skutecznym wdrożeniu tej obietnicy w życie. Nie jest to możliwe bez silnego i stałego wsparcia ścisłego kierownictwa. Całkowitej odpowiedzialności za budowanie marki nie można delegować ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, budowanie świadomości marki, kreowanie marki
  • Jaka przyszłość czeka znane polskie marki?

    Jaka przyszłość czeka znane polskie marki?

    11:20 26.04.2010

    ... spółdzielnie zyskały prawo do posługiwania się brandem. Niezbadane wyroki na marki… Ursus - silna, dobrze postrzegana marka, którą "rozdziobały kruki i wrony". Vistula - ... Utracone postrzeganie można odzyskać bazując na pamięci i niepamięci społeczeństwa. Świadomości marki - nie, gdyż oznacza to budowanie od początku. Ursus i Społem są już stracone. ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, kreowanie marki, wizerunek marki, polskie marki
  • Trendy w budowaniu marki

    Trendy w budowaniu marki

    11:40 12.11.2009

    ... fundamentalna w marketingu każdej marki. Warto więc poświęcić jej maksimum uwagi i tematu nie bagatelizować. Logo stanowi wizytówkę firmy, to ono buduje w świadomości nabywcy pewien jej ... powinien być przemyślany. Jak jest ważny i jak może funkcjonować, pokazuje przykład marki Nike, która używa w komunikacji już tylko samego symbolu. Dobry logotyp to ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie marki, marketing i reklama, logo firmowe, logotyp
  • Kampanie reklamowe czerpią z życia

    Kampanie reklamowe czerpią z życia

    12:45 23.09.2009

    ... w telewizji, kilka ulotek… Dzisiaj jest inaczej. Jako klienci (prosumenci) wymagamy od marki, aby nas nieustannie pozytywnie zaskakiwała, by dawała coraz więcej, a przede wszystkim, ... może stać się fenomenem, a jego dziwaczny taniec inspiracją dla kampanii reklamowej marki Visa? Przez niemalże 2 lata Matt podróżował po całym świecie, nagrywając swój ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, kreowanie marki, budowanie świadomości marki
  • Kreowanie wizerunku nowej marki - podstawy

    Kreowanie wizerunku nowej marki - podstawy

    14:11 03.08.2009

    ... zimowych sportów ekstremalnych. Reklama na ogólnodostępnych portalach internetowych jest bardzo droga, warto w nią zainwestować w późniejszym etapie promocji marki (związanym np. z wprowadzeniem nowej oferty). Działań, mających na celu budowanie świadomości marki jest całe mnóstwo, jednak prawdziwa sztuka polega na ich odpowiednim doborze.WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie wizerunku marki, kreowanie marki, marki, marka
  • Co wpływa na corporate identity?

    Co wpływa na corporate identity?

    01:09 29.06.2009

    Corporate identity, często bagatelizowany, lecz niezwykle istotny element wizerunkowy organizacji, zaważyć może nie tylko na sukcesie danego przedsiębiorstwa, ale również na jego przetrwaniu. Warto się zatem zastanowić jakie elementy wpływają na CI i na co mogą one oddziaływać. Przedsiębiorstwo rozpoczynające działalność ma do wyboru dwie ... WIĘCEJ

    Tematy: corporate identity, budowanie świadomości marki, wizerunek firmy, budowanie przewagi konkurencyjnej
  • Organizacje sportowe: kreowanie silnej marki

    Organizacje sportowe: kreowanie silnej marki

    13:24 29.12.2008

    ... satysfakcjonującego poziomu świadomości marki niemożliwe jest osiągnięcie kolejnych etapów procesu kreowania marki sportowej. W oczekiwaniu na efekty Kolejnym zadaniem jest wykreowanie wizerunku marki, a więc zestawu skojarzeń, wierzeń i przekonań jej dotyczących, które w umyśle konsumenta tworzą określoną tożsamość marki i wpływają często ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie marki, wizerunek marki, budowanie świadomości marki, silna marka
  • Rynek B2B: budowanie wizerunku marki

    Rynek B2B: budowanie wizerunku marki

    13:25 23.09.2008

    ... . Niestety, nie zdarza się to często w firmach segmentu B2B. Nieraz trzeba włożyć wiele wysiłku w przekonanie menedżerów o znaczeniu i idei kreowania marki. Budowanie marki, jej wprowadzenie na rynek i późniejsza ekspansja to działania, które wymagają jasności spojrzenia, spójności założeń z praktyką i przywództwa podczas realizacji. A wszystko ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie marki, marki, kreowanie wizerunku, budowanie świadomości marki
  • Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji

    Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji

    13:18 07.05.2008

    ... kampania działa. 2003 – Dębowe Mocne Dębowe było wprowadzane na rynek w czasach, gdy nie było żadnej „specjalistycznej” marki piwa mocnego. „Mocne” było zawsze wariantem jakiejś marki mainstreamowej. Dębowe zbudowano na bardzo celnym insighcie o świecie pracy zawodowej, jako obszarze kształtującym pewność siebie docelowego konsumenta ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, kreowanie marki, wizerunek, komunikacja marketingowa


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: