eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › budowanie świadomości marki
  • Rebranding na rynku motoryzacyjnym

    Rebranding na rynku motoryzacyjnym

    10:45 16.06.2011

    ... logo, jej kolorystyki i nowy slogan łączą się w jeden spójny komunikat, ukierunkowany na lansowanie nowych wartości i aspiracji marki. Każdorazowo stylizacja logo ma na celu podniesienie wartości marki. Kolejnym celem jest wzmocnienie konsekwencji w jej komunikowaniu. Stale utrzymywany wizerunek nie tylko się dewaluuje ale i ze ... WIĘCEJ

    Tematy: strategie firm, rebranding, strategia marketingowa, kreowanie marki
  • Branding - budowanie marki

    Branding - budowanie marki

    13:18 07.06.2011

    ... świadomości markę ma firma, która jest powszechnie znana. Sama świadomość marki nie wystarcza do sukcesu rynkowego. Trzeba ... doprowadzają praktycznie do wymazania firmy z umysłów klientów. Czy zniknęła tylko symbolika firmy? Ze świadomości otoczenia usunięto tożsamość. Zniszczyliśmy skojarzenia związane z naszą firmą, która stała się kimś zwykłym, ... WIĘCEJ

    Tematy: branding, budowanie świadomości marki, budowanie marki, marka
  • Architektura marek i strategie portfolio ofertowego

    Architektura marek i strategie portfolio ofertowego

    13:53 30.03.2011

    Jak prezentować złożoną ofertę? Jak wykorzystać architekturę portfela marek, submarek i linii ofertowych i asortymentów do realizacji celów biznesowych? Budowanie architektury marki dla firm z szerokim portfolio ofertowym jest jedną z bardziej skomplikowanych strategii. Z drugiej zaś strony, pozwala firmom na ekspansję i rozwój rynkowy, ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie marki, strategia portfolio, budowanie świadomości marki, marki
  • Kupowanie fanów jako model biznesowy?

    Kupowanie fanów jako model biznesowy?

    13:39 01.02.2011

    ... jego potrzeb z jednej strony i nakłonienie do aktywności po stronie produktu z drugiej. Dzięki dialogowi - aktywności obu stron, informacja wartościowa z punktu widzenia marki rozprzestrzenia się dalej. Wyzwaniem jest jednak to, aby w dialog angażować coraz więcej osób - wówczas marka może „pozyskać nowe terytoria”. Użytkownicy ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja marki, kupowanie fanów, budowanie świadomości marki, zarządzanie marką
  • Kreowanie marki - maturalizm

    Kreowanie marki - maturalizm

    13:48 22.11.2010

    ... marka - klient. Stają się ludźmi otwartymi na szczerą konwersację, są skłonni zaakceptować i doświadczać bardziej wymagających innowacji. Ci dojrzali konsumenci doceniają marki, które każdego dnia przekraczają granice i sięgają po coraz to nowe doznania… Warto zadać sobie także pytanie - jakie są wyznaczniki nowej ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, kreowanie marki, maturalizm
  • Jak zdetronizować lidera rynku?

    Jak zdetronizować lidera rynku?

    13:38 13.10.2010

    ... , pozycjonując się jako to samo, ale za lepszą cenę; w odpowiedzi na dynamiczny rozwój segmentu value, liderzy rynku w innych kategoriach wprowadzili marki utrudniające rozwój tego segmentu (np. Ludwik - Lucka, Kamis - Galeo), a Podravca tego nie zrobiła; zabrakło też komunikacji najbardziej unikalnej z uniwersalnych kompozycji ... WIĘCEJ

    Tematy: liderzy rynku, budowanie świadomości marki, pozycjonowanie marki, challenger brand
  • Skuteczne zarządzanie marką

    Skuteczne zarządzanie marką

    00:04 16.08.2010

    ... . Chodzi tu o zaufanie i pozytywne doświadczenia związane z marką, o dobrą reputację i dobre imię. To tłumaczy, dlaczego dojrzałe marki są najbardziej wartościowe na świecie. Kolejnym elementem jest zrozumiałe portfolio marki (to, czym się marka zajmuje). Klienci kupują, gdy rozumieją – zrozumienie jest akceptacją oferty. Wartość dodana ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, strategia marketingowa, wizerunek marki
  • Budowanie marki w gestii dyrektora marketingu

    Budowanie marki w gestii dyrektora marketingu

    11:57 16.07.2010

    ... w pieniądzu, niż procenty poziomu świadomości, preferencji, satysfakcji klientów. Dyrektor marketingu powinien przy tym ściśle współpracować z dyrektorem finansowym, żeby zwrot z wydatków na promocję i budowanie marki znalazły odzwierciedlenie w księgach. Warto również zadbać o lepsze raportowanie wartości marki wobec otoczenia. Można to osiągnąć ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie marki, dyrektor marketingu, budowanie świadomości marki, kreowanie marki
  • Strategia brand butler

    Strategia brand butler

    11:33 01.07.2010

    ... wyłączności na określonym obszarze lub w określonym czasie. Partnerstwo biznesowe niesie poza tym dodatkowe ekonomiczne korzyści wszystkim zainteresowanym stronom. Czym „kamerdynerowanie” marki nie jest Po pierwsze, nie należy mylić wsparcia i obsługi klienta na wysokim poziomie z asystowaniem konsumentowi. Wysoki poziom obsługi, czy chociażby ... WIĘCEJ

    Tematy: brand butler, budowanie świadomości marki, kreowanie marki, budowanie wizerunku marki
  • Jak promować firmę na social media?

    Jak promować firmę na social media?

    13:43 07.06.2010

    ... Co zatem zrobić, żeby nasza strona rzeczywiście angażowała fanów i ostatecznie osiągnęła sukces? Marki, które najlepiej wykorzystują Facebooka, to te, które mają jasno ustaloną ... do klienta, włączając w to obecność na serwisach social media. Najbardziej popularne marki starają się tam pisać mniej o swoich produktach czy usługach, a więcej o ... WIĘCEJ

    Tematy: Facebook, social media, serwisy społecznościowe, budowanie świadomości marki


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: