eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › kampania marketingowa
  • Kampania marketingowa raczej z influencerem niż z celebrytą?

    Kampania marketingowa raczej z influencerem niż z celebrytą?

    12:18 10.06.2022

    ... gwiazda, ale także czy faktycznie ma wpływ na swoich fanów oraz na ile jej wizerunek współgra z pożądanymi cechami marki. Każda kampania posiada swoje unikalne cele, do których powinna zostać dopasowana komunikacja oraz ambasadorzy. Zestawienie tych dwóch grup – szeroko rozpoznawalnych celebrytów i bardziej ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania marketingowa, działania marketingowe, influencerzy, celebryta
  • 5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych

    5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych

    11:48 05.07.2019

    Zaledwie 1,3% respondentów biorących udział w ankiecie Winterberry and IAB z 2018 r. określiło się jako „absolutnie przekonani”, że ich organizacje miały odpowiednią wiedzę, doświadczenie i umiejętności pozwalające wykorzystać cały potencjał drzemiący w posiadanych przez nie danych. W opinii ponad 87% ankietowanych spośród wszystkich umiejętności ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie danymi, user experience, skuteczny marketing, jak podwyższyć sprzedaż
  • 7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu

    7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu

    09:48 01.07.2015

    Zastanawiasz się, jakie funkcje na platformie do automatyzacji marketingu pomogą Ci w Twoim biznesie? Chcesz usprawnić swoje kampanie marketingowe oraz w bardziej precyzyjny sposób docierać do swoich potencjalnych Klientów? Wykorzystanie programów typu marketing automation może przynieść wiele korzyści – od pomocy w zarządzaniu całymi kampaniami, ... WIĘCEJ

    Tematy: automatyzacja marketingu, marketing, kampania marketingowa, e-mail marketing
  • Tam, gdzie Customer Intelligence spotyka Marketing Automation

    Tam, gdzie Customer Intelligence spotyka Marketing Automation

    09:43 23.04.2015

    Podczas gdy Marketing Automation znajduje się na liście najważniejszych współcześnie trendów, według badaczy rynku Grupy Aberdeen, tylko 43% firm wdraża go obecnie w perspektywie długoterminowej. Korzyści płynące z jego potencjału zdają się być jednak oczywiste: odpowiednie, zautomatyzowane podejście zarówno do e-mailowej, jak i wielokanałowej ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Intelligence, Marketing Automation, marketing internetowy, e-mail marketing
  • Marketing personalizacją stoi

    Marketing personalizacją stoi

    10:48 19.02.2015

    Współczesny marketing musi być odpowiedzią na indywidualne potrzeby konsumentów. Nic zatem dziwnego, że dla 90 procent marketerów, przebadanych na potrzeby najnowszego globalnego badania Teradata 2015 Global Data-Driven Marketing Survey, priorytetem jest personalizacja działań marketingowych. GŁÓWNE WNIOSKI Z BADANIA Marketerzy coraz częściej ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania marketingowa, marketing, analiza danych
  • Social media i marketing treści: jak zwiększyć ich skuteczność?

    Social media i marketing treści: jak zwiększyć ich skuteczność?

    10:03 04.11.2014

    Wielu autorów i specjalistów ds. marketingu przeprowadziło badania na temat skuteczności wykorzystania marketingu treści (szczególnie w połączeniu z marketingiem w social media). Okazuje się, że można znaleźć pewne uniwersalne zasady, które odnoszą się do ogółu społeczności internetowej na świecie. Jakie są najlepsze, naukowo udowodnione sposoby, ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, marketing treści, marketing, media społecznościowe
  • Wskaźniki marketingowe na które warto zwrócić uwagę

    Wskaźniki marketingowe na które warto zwrócić uwagę

    00:21 05.06.2014

    ... ? Czy z tygodnia na tydzień testujesz nowe sposoby na dotarcie do odbiorców? Sukces w sferze social może pochodzić z różnych źródeł takich jak: kampania marketingowa (prowadzona również w innych kanałach), nawiązania do ważnych newsów branżowych, wykorzystanie hashtagów itd. Jeśli uda Ci się zidentyfikować sekretny składnik sukcesu ... WIĘCEJ

    Tematy: wskaźniki marketingowe, kampanie marketingowe, kampania marketingowa, e-mail marketing
  • Branża wydawnicza a e-mail-marketing

    Branża wydawnicza a e-mail-marketing

    00:20 25.05.2014

    Z dobrodziejstw płynących z email marketingu w największej mierze korzystają księgarnie internetowe. Na drugim biegunie znajdują się agencje literackie, które nigdy nie korzystają z tej formy promocji. To niektóre z wniosków płynących z raportu, w którym eksperci GetResponse przyjrzeli się działaniom email marketingowm podejmowanym przez firmy z ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania marketingowa, kampania e-mail, e-mail marketing, wiadomości e-mail
  • Kampania e-mail: co warto wiedzieć?

    Kampania e-mail: co warto wiedzieć?

    00:40 14.05.2014

    Kampania e-mail to taktyka marketingowa, która wciąż wiąże się z negatywnymi emocjami. Na szczęście, istnieje wiele firm, które wiedzą, jak przeprowadzić profesjonalną kampanię tego typu. Mimo ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania marketingowa, kampania e-mail, e-mail marketing, wiadomości e-mail
  • Zintegrowana kampania marketingowa musi być dobrze zaplanowana

    Zintegrowana kampania marketingowa musi być dobrze zaplanowana

    08:15 12.12.2013

    ... czas i środki w kompleksowy research i wypracować w efekcie strategię, która będzie innowacyjna dla kategorii i pozwoli marce wyróżnić się na rynku. Podsumujmy. Aby kampania zintegrowana przyniosła pożądane rezultaty, musi być spełnione kilka integralnych założeń. Po pierwsze, musimy dokładnie zaplanować zadanie komunikacji dla spełnienia celów ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania marketingowa, kampania zintegrowana, działania marketingowe, strategia marketingowa


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: