eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › strategie zakupowe
  • Polskie przedsiębiorstwa coraz bardziej dojrzałe zakupowo

    Polskie przedsiębiorstwa coraz bardziej dojrzałe zakupowo

    09:43 26.10.2015

    ... , a także realizacja dedykowanych programów szkoleniowych. Transformacja organizacji zakupowych trwa, ale nadal wiele z nich jest na wczesnym etapie dojrzałości Organizacje zakupowe w Polsce przechodzą proces transformacji. Rola oraz postrzeganie funkcji stopniowo odchodzi od stereotypu obszaru wsparcia w stronę partnera dla biznesu budującego ... WIĘCEJ

    Tematy: organizacje zakupowe, proces zakupowy, funkcja zakupowa, strategie zakupowe
  • Zwyczaje zakupowe Polaków: klasa średnia

    Zwyczaje zakupowe Polaków: klasa średnia

    10:58 24.05.2013

    ... było to, dlaczego mamy to zmieniać. Wynikiem utartych nawyków konsumenckich oraz indywidualnych preferencji są ścieżki zakupowe. Można wyodrębnić ścieżki zakupowe produktów podstawowych, tych codziennych oraz ścieżki zakupowe ofert nadzwyczajnych, takich jak dom, samochód, grunt lub wyjątkowa wycieczka zagraniczna, etc. Z obserwacji “ShoppingShow ... WIĘCEJ

    Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów
  • Globalni konsumenci a kanały sprzedaży

    Globalni konsumenci a kanały sprzedaży

    11:03 16.07.2012

    Capgemini, firma świadcząca usługi konsultingowe, technologiczne i outsourcingowe, opublikowała wyniki globalnego raportu poświęconego zmianie zachowań konsumentów w kontekście innowacji zachodzących w tradycyjnych i cyfrowych kanałach sprzedaży. Raport "Digital Shopper Relevancy" analizując 16 000 klientów internetowych w 16 krajach zarówno ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, zakupy, zwyczaje zakupowe, strategie zakupowe
  • Proces podejmowania decyzji zakupowych

    Proces podejmowania decyzji zakupowych

    13:38 05.10.2011

    Czasami lepiej zachować informację o dodatkowych korzyściach dla klienta na później. Po okresie pewnego oczekiwania, korzyści (np. opony zimowe do samochodu gratis) mogą wydawać się większe niż w rzeczywistości, a oczekiwanie na informację sprawia, że staje się ona dostatecznym powodem podjęcia decyzji. Sytuacja z życia wzięta. Kolega postanowił ... WIĘCEJ

    Tematy: strategie zakupowe, decyzje zakupowe, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów
  • Zachowania konsumenckie

    Zachowania konsumenckie

    13:35 01.12.2010

    Centralne miejsce zachowań konsumenckich stanowią procesy nabywania dóbr i usług. Ze względu na prawa jakimi rządzi się ten proces, możemy wyodrębnić kilka sposów ich dokonywania, a mianowicie mowa tutaj o zakupach refleksyjnych, nieplanowanych i nawykowych. Nim jednak konsument dokona samego zakupu, gromadzi pewien zasób informacji dotyczących ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, zakupy, zwyczaje zakupowe, strategie zakupowe
  • Nowe trendy w handlu

    Nowe trendy w handlu

    12:47 17.09.2010

    ... się też do nich inwestorzy oraz właściciele nieruchomości handlowych. Tworząc strategie rozwoju firmy na najbliższe lata, zmianę profilu konsumenta powinni uwzględnić ... handlowych powinni zaoferować wartości, czy usługi wykraczające poza tradycyjne, proste transakcje zakupowe. Eksperci przygotowujący "Handel 2020" sugerują "Wyjście poza handel". - ... WIĘCEJ

    Tematy: handel, handel tradycyjny, handel internetowy, zachowania konsumentów
  • Decyzje zakupowe są nieracjonalne

    Decyzje zakupowe są nieracjonalne

    09:30 30.07.2010

    ... . Dlaczego te oferty były tak powszechnie stosowane, skoro brakowało podstaw naukowych wyjaśniających ich działanie? Odpowiedź jest prosta - ludzie, podejmując decyzje zakupowe, zazwyczaj zachowują się nieracjonalnie. Przenoszą w przyszłość konsekwencje swoich wyborów, a przy tym wykazują się dużym upodobaniem do otrzymywania wszelkiego rodzaju ... WIĘCEJ

    Tematy: strategie zakupowe, decyzje zakupowe, sprzedaż produktów, techniki sprzedaży
  • Planowanie podróży offline czy online?

    Planowanie podróży offline czy online?

    13:56 19.01.2010

    TNS OBOP zrealizował dla Google projekt badawczy mający na celu analizę efektu ROPO (Research Online, Purchase Offline) w segmencie usług turystycznych, czyli zbadanie zachowań konsumenckich w Internecie przed dokonaniem zakupu wycieczki w tradycyjnych kanałach sprzedaży. Według opublikowanych wyników badań, zrealizowanych przy współpracy z ... WIĘCEJ

    Tematy: ROPO, strategie zakupowe, Research Online Purchase Offline, zachowania konsumentów
  • Internet wspiera handel tradycyjny

    Internet wspiera handel tradycyjny

    13:56 13.01.2010

    ... za skuteczną metodę konsekwentnego budowania wizerunku i podnoszenia wyników sprzedaży, także tych offline”. Na synergię wpływu informacji z i spoza sieci na decyzje zakupowe konsumentów wskazuje fakt, że 56% badanych poszukuje treści zarówno online, jak i w trybie offline, korzystając z opinii znajomych i sprzedawców. 26% poszukuje wiadomości ... WIĘCEJ

    Tematy: handel tradycyjny, handel detaliczny, Internet, sprzedaż tradycyjna
  • Zwyczaje zakupowe Polaków

    Zwyczaje zakupowe Polaków

    13:21 11.09.2009

    Z badań przeprowadzonych w ramach 3. edycji konkursu Mistrz Handlu i Usług MasterCard 2009 wynika, że oprócz atrakcyjnych cen, Polacy coraz częściej oczekują od punktów handlowo-usługowych również szerokiego asortymentu i miłej obsługi. Analiza wyników pozwoliła także na przygotowanie segmentacji postaw konsumenckich, z której wynika m.in., że co ... WIĘCEJ

    Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: