eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › strategie zakupowe
  • Polski konsument lojalny w kryzysie

    Polski konsument lojalny w kryzysie

    11:58 11.09.2009

    Jak polski konsument radzi sobie w tzw. kryzysie? Szuka promocji, ale pozostaje lojalny - aż 1/3 Polaków stawia na markę. Dlaczego promocja to już codzienność, a teraz jest dobry czas na kupowanie? O tym, jak klienci stali się "panami sytuacji" i jakie formy promocji są w stanie zmienić ich przywiązanie do ulubionych marek czytamy w BTL Monitor ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe
  • Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne

    Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne

    12:37 18.03.2008

    ... jest w stanie oderwać od ulubionego produktu. Instytut ARC Rynek i Opinia zanalizował zakupowe strategie kobiet i mężczyzn. Wyniki badania BTL Monitor 2007 pokazują, że tym ... na podstawie ich stosunku do promocji Odpowiedzią na zaplanowane strategie promocyjne marketerów są strategie obierane przez konsumentów. „Łowcy okazji” (31%) regularnie śledzą ... WIĘCEJ

    Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zakupy, zwyczaje zakupowe

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: