-
Agentic AI w marketingu: nowe możliwości, stare problemy z zaufaniem
... Jak quantum computing może zmienić przyszłość marketingu opartego na danych SAS - globalny lider w obszarze danych i sztucznej inteligencji, opublikował raport „Marketers and AI: Navigating New Depths”, przygotowany we współpracy z firmą badawczą Coleman Parkes Research. Wyniki badania wskazują, że świat marketingu znalazł się ...
-
Branża IT w Polsce zwalnia. Kto dziś zyska, a kto straci pracę?
... utrzymanie dotychczasowego poziomu zatrudnienia, uznając, że obecny personel jest wystarczający do realizacji celów organizacji (39%). Wiele firm przyjmuje strategię „wait and see”, utrzymując obecną kadrę i wstrzymując decyzje o obsadzaniu wakatów, co w naszej ocenie jest sygnałem rosnącej ostrożności i potrzeby elastycznego zarządzania kosztami ...
-
Jak zmiana czasu na zimowy wpływa na zdrowie i wydajność pracowników?
... prawnej czy ekonomiczno-gospodarczej, ale też z perspektywy psychospołecznej – podsumowuje dr Agnieszka Kowalczewska. [1]Charles A. Czeisler (1999), „Stability, Precision, and Near-24-Hour Period of the Human Circadian Pacemaker”. [2] Iskra-Golec, I., (2010). Zegar biologiczny i światło - manipulowanie czasem biologicznym (s.131-152) W: Sędek ...