-
Tworzenie przyjaznych stron WWW
... precyzyjnego targetowanie reklamy. Przykładowo możemy określić, że chcemy, by na naszą stronę wchodzili głównie dyrektorzy firm z centralnej Polski. Zamówienie tego typu reklamy nie stanowi problemu, a koszt dotarcia do jednej osoby jest dużo niższy niż w przypadku reklamy radiowej czy prasowej. Ponadto tradycyjne kanały reklamy nigdy nie ...
-
Nowelizacja ustawy o VAT - co powinieneś wiedzieć
... pośrednich wprowadzono wymóg rozliczania ich proporcjonalnie do długości okresu, którego dotyczą (koszt traktowany na zasadzie memoriałowej). Projekt nowelizacji wprowadza zatem różne ... fabrycznie nowych środków trwałych. Co z kosztami reprezentacji i reklamy? Projekt nowelizacji nie dzieli już reklamy na publiczną i niepubliczną, do czego byłeś ...
-
Polski konsument 2009
... , dlatego częściej zwrócą uwagę na koszt, niż na markę. Świetnie znają swoje prawa i nie mają zaufania do reklamy, którą uważają za narzędzie wprowadzające ... proc. twierdzi, że nie podejmuje takiej aktywności. Niedoceniany jest natomiast wpływ reklamy na podejmowane przez konsumentów decyzje. Większość respondentów chciałaby, aby zawierała ona ...
-
Podatek VAT: zmiany w podatku dochodowym
... do kosztów uzyskania przychodów należnego podatku VAT związanego z przekazaniem lub zużyciem towarów lub świadczeniem usług na potrzeby reprezentacji reklamy. W zakresie uznawania za koszt uzyskania przychodu należnego podatku od towarów i usług projekt wprowadza, zatem istotne zmiany w stosunku do obecnie obowiązujących rozwiązań. W projekcie ...
-
Spam 2012
... Web 2.0 znacząco wzrosły możliwości reklamy w Internecie: np. w formie banerów, reklamy kontekstowej czy reklamy na portalach społecznościowych oraz blogach. Reklamy w legalnych kanałach nie ... 150 dolarów za 1 milion wysłanych wiadomości spamowych, ostateczny CPC (koszt kliknięcia odsyłacza w wiadomości przez jednego użytkownika) wnosi minimum 4,45 ...
-
Retargeting - wskazówki i rady
... prawdziwego, omnichannel’owego efektu działań promocyjnych, partner retargetingowy powinien dostarczać dynamiczne reklamy w tych miejscach w Internecie, które klienci regularnie odwiedzają, na przykład ... wyniki. Wyboru można dokonać pomiędzy dwoma popularnymi modelami cenowymi: Koszt za impresję (CPM) – w tym modelu rozliczeniu podlega liczba impresji ...
-
Kredyty gotówkowe coraz tańsze
... reklamy kredytów gotówkowych. Wiosenna ofensywa marketingowa instytucji finansowych w wybranych przypadkach rzeczywiście poparta jest niższą ceną. Dzięki temu spada przeciętny koszt całkowity ... wybranych instytucji do zwiększenia sprzedaży pożyczek konsumpcyjnych. Pojedynek na reklamy i coraz niższe oprocentowanie banków powoduje, że klientom jeszcze ...
-
Kiedy marketing mobilny jest efektywny?
... dwóch narzędzi marketingowych, tj. reklamy (push) oraz promocji (pull). Akcje typu push oparte są zwykle na komunikacji w postaci reklamy, jaką organizator kampanii kieruje ... numer SMS Premium (koszt SMS-a od 1 do 9 zł netto). W przypadku, gdy organizator decyduje się na drugie rozwiązanie, najczęściej w kampaniach promocyjnych koszt wysłania SMS-a ...
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
... reklamodawcy. Wprowadzenie formatu video, który umożliwia dokonanie akcji bezpośrednio z reklamy na YouTube, sporo zmienił w planowaniu strategii digital marketingowej oraz optymalizacji obecnych ... z dwóch nagłówków po 30 znaków oraz opisu reklamy wydłużonego do 90 znaków. Ulepszony koszt kliknięcia Teraz możemy optymalizować kampanię nie tylko pod ...
-
Sprzedaż nieruchomości na cudzym gruncie: prawo do odliczenia VAT
... sposób, że okoliczność, iż poniesione przez podatnika będącego deweloperem wydatki z tytułu kosztów reklamy, kosztów administracyjnych i prowizji agentów nieruchomości, jakich dokonał on w ... z nich korzyści przez osoby trzecie, ale korzyści o charakterze drugorzędnym, a koszt ten miał większe znaczenie dla przedsiębiorstwa oraz bezpośredni i ścisły ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... najlepiej na początek chociaż prosty sklep internetowy jak iStore, WellCommerce czy IAI. Koszt takiego przedsięwzięcia to kilkadziesiąt złotych miesięcznie. Po trzecie, jeżeli ... kreacja, czyli opracować teksty reklam, formaty graficzne („bannery” i inne formaty reklamy odsłonowej, e-mailingi) oraz inne formy niezbędne do działania (artykuły, wpisy, ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
... (3,5 mln zł) oraz Providenta (2,5 mln zł). Ponad 21 mln zł to koszt zamieszczenia reklam na łamach prasy. Firmy z czołowej dziesiątki przeznaczyły na ten cel 5,3 ... stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były reklamy, które ukazały się między 1 lipca a 30 września 2014 r. Analizie poddano także ogólnodostępne wzmianki w ...
-
Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej podpisana
... żywności i żywienia. Nowelizacja będzie regulowała również problematykę zasad sprzedaży, reklamy i promocji środków spożywczych, wymagań w zakresie żywienia dzieci i młodzieży w ramach ... adresu dystrybutora z siedzibą w Polsce. Obowiązek ten generuje nieuzasadniony koszt dla przedsiębiorcy wynikający z konieczności zmiany oznakowania produktu lub ...
-
Bierzesz kredyt na święta? Reklama może wprowadzić cię w błąd
... kwocie odsetek do zapłaty. Działania kontrolne, podczas których pod lupę wzięto reklamy przedświątecznych produktów kredytowych, miały miejsce w okresie od 1 listopada do 15 ... Kredytodawcy pobierają różne inne opłaty dodatkowe, które sprawiają że koszt kredytu znacznie wzrasta. Dlatego nie należy kierować się eksponowaną przez kredytodawców „ ...
-
Zmniejszamy PIT za 2015 r.: leasing operacyjny i umowa sponsoringu
... za gotówkę czy na kredyt w grudniu auta, pierwszy odpis amortyzacyjny stanowiący koszt firmowy miałby miejsce w styczniu. Jeśli chcemy jeszcze w grudniu kupić do działalności ... taką część wydatku na sponsoring, która jest równa uzyskanej w zamian wartości reklamy jego firmy. Umowa sponsoringu to umowa wzajemnie zobowiązująca. W zamian za finansową ...
-
Dlaczego zarządcy nieruchomości muszą znać prawo?
... należy sprawdzenie w każdej gminie, czy podjęto uchwałę regulującą taką opłatę. W zależności od rodzaju reklamy, opłata ta będzie stanowiła koszt wchodzący w skład opłat eksploatacyjnych albo bezpośrednio ponoszony przez właściciela reklamy. Od 1 stycznia 2016 r. zmieniły się także obowiązujące wzory pełnomocnictw do urzędów miast w związku ...
-
Telemarketer: wizerunek w mediach
... wyniósł 52 mln zł. * Ekwiwalent zweryfikowany - wartość stanowiąca koszt umieszczenia w danym medium reklamy, z uwzględnieniem udziału procentowego analizowanego podmiotu w zmonitorowanej informacji ** Ekwiwalent szacunkowy - to wartość stanowiąca koszt umieszczenia w danym medium reklamy o takiej samej powierzchni jak zmonitorowana informacja
-
Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?
... warunków. Główną zaletą mailingu, dającą mu znaczną przewagę nad innymi formami reklamy, jest możliwość targetowania wysyłki. Dzięki temu szybko i skutecznie docieramy do grona ... jednak uwagę, czy koszt naszej wysyłki nie wypada poniżej minimalnej wysyłki realizowanej dla tej bazy (w takiej sytuacji wzrasta nam bowiem koszt dotarcia do pojedynczego ...
-
Sponsoring a podatki
... tych samych zasadach, co świadczenie usług reklamowych: (...) wszystkie formy reklamy pośredniej i sponsoringu, jak również nieodpłatnej dystrybucji przynoszą te same ... przez siebie wewnętrznej fakturze VAT. W tej sytuacji to darczyńca poniesie dodatkowy koszt w postaci podatku VAT należnego od nagrody ufundowanej na rzecz sponsorowanego ...
-
Odzież dla pracowników a koszty podatkowe
... , powodujące, że straci on charakter odzieży osobistej, wydatki na jego nabycie (wytworzenie) będą stanowiły koszt uzyskania przychodu, w ramach limitu (0,25% przychodu) wydatków na koszty reprezentacji i reklamy - pod warunkiem odpowiedniego udokumentowania wydatków", postanowił w sprawie naczelnik Urzędu Skarbowego Warszawa Praga (pismo z 11 ...
-
Prawa konsumenta: łatwiejsze dochodzenie roszczeń
... rezygnowało z egzekwowania swoich praw ze względu na dużą trudność oraz koszt udowodnienia, że produkt czy usługa nie posiada cech, o których informował ... przedsiębiorcy bez zawarcia umowy. Z dotychczasowej praktyki UOKiK wynika, że zarówno reklamy wprowadzające w błąd, jak i praktyki agresywne mogą dotyczyć każdego rodzaju usługi. Przesyłki ...
-
Ewolucja spamu 2008
... krótki numer w celu obejrzenia zawartości. Mimo że oszuści obiecują, że koszt wiadomości tekstowej będzie minimalny (5 - 7 rubli), w rzeczywistości jest on znacznie ... szkodliwych programów. Niemal każdy temat zawierał nazwisko Prezydenta Baracka Obamy. Nawet reklamy Viagry zawierały takie nagłówki, jak "Zwycięska mowa Baracka Obamy". Inny spam ...
-
Polskie firmy i ich obecność w Internecie
... wiele zalet w porównaniu z mediami tradycyjnymi. Podstawową przewagą jest niski koszt dotarcia do potencjalnych klientów przy możliwości precyzyjnego profilowania audytorium. ... czerpią zyski z wyświetlania reklam na stronach użytkowników. W przypadku strony firmowej, reklamy mogą negatywnie wpłynąć na jej wizerunek. Każdy przedsiębiorca wie, że ...
-
Mobilne SEO i pozycjonowanie "long tail"
... coraz trudniejsze. W obszarze fraz ogólnych jest olbrzymia konkurencja. Specjaliści wskazują, że koszt wprowadzenia strony do TOP10 (tak naprawdę tylko pierwsza dziesiątka się ... „long tail” jeszcze bardziej liczy się pierwsza strona wyników wyszukiwania, a uwzględniając reklamy AdWords – to już właściwie TOP5 czy nawet w niektórych przypadkach TOP2. ...
-
Spam w VI 2013 r.
... Cygara na święto Tak, jak spodziewaliśmy się, w czerwcu spamerzy nadal rozprzestrzeniali reklamy związane z Dniem Ojca – świętem, które w Stanach Zjednoczonych jest obchodzone w połowie czerwca. Jednak ... kluczowe frazy, takie jak nazwa kursu szkoleniowego, uniwersytetu lub wydziału oraz koszt kursu i dane kontaktowe dało się łatwo wyróżnić. Spamerzy ...
-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... . Wzrost ten będzie wynikał z silnej dynamiki sektora mobilnego, mediów społecznościowych oraz segmentem reklamy VOD. Kino i radio raczej nie mogą liczyć na wzrosty Rok ... prawem - limitu reklamowego w czasie 12 minut na godzinę - dodaje Potrzebowski. Dopóki koszt dotarcia w Internecie będzie na niższym poziomie od telewizji, dopóty trend przenoszenia ...
-
Fałszywa sprawozdawczość finansowa: jak ją rozpoznać?
... rodzaje agresywnego kapitalizowania kosztów zdarzają się w dziedzinach: kosztów reklamy bezpośredniej, kosztów zdobywania klientów i subskrybentów, kosztów rozwijania oprogramowania ... koszty. (W 1989 roku Cendant Corp. odpisał w koszty skapitalizowany poprzednio koszt nabycia członkostwa, długo przed pojawieniem się spektakularnych problemów spółki w ...
Tematy: oszustwa finansowe, księgowanie -
Zaliczki kwartalne: optymalizacja podatkowa
... . Zakupy sierpniowe będą mogły być rozliczone poprzez amortyzację dopiero we wrześniu. Koszt wrześniowy zmniejszy zatem zaliczkę III kwartału. Jeśli jednak przedsiębiorca nie zdążył ... także rozważyć zwiększenie innych możliwych kosztów firmowych. Mogą to być np. koszty reklamy czy zakupy mebli biurowych. Nic nie stoi na przeszkodzie aby właśnie w ...
-
Scam na Facebooku w Polsce
... cieszyć się życiem.(sic!) Koszt odebrania wiadomości sms ponosi użytkownik.” Szybkie mnożenie daje nam odpowiedź jaki koszt poniesiemy chcąc skorzystać z fałszywej ... rozmiarze ramek. Cyberprzestępcy sztucznie nabijają tym sposobem ilość odsłon i kliknięć w reklamy sprzedawane w modelu PPC (pay per click). Według różnych informacji ponad 20% ...
-
Siedem Mitów o Biznesie
... , też Polak z pochodzenia). - Większość towarów, które sprzedajemy ma gwarancje wytwórcy więc koszt nam się zwraca. Mamy zaufanie i ludzie rzadko tego zaufania nadużywają ... to fakt. Reklama jest w wielu wypadkach bardziej szkodliwa niż jej brak. Z niewystarczającej reklamy poza tym można się stosunkowo łatwo wygrzebać - przereklamowanie zaś może ...
Tematy: -
Aktualizacja i rozwój serwisu WWW
... mogą pozwolić sobie bogate firmy, które są w stanie ponieść koszt zatrudnienia i utrzymania wewnątrz firmy pracowników posiadających odpowiednie kompetencje niezbędne do ... Organizacja konkursu jest także dobrą okazją, aby odświeżyć markę za pomocą reklamy łączącej promocję konkursu ze stroną internetową. W tym miejscu chcielibyśmy jeszcze ...
-
OnetBoksy teraz Pay-Per-Click
... koszt akwizycji. Pośród wielu sposobów promocji stosowanych w sieci WWW, marketing wyszukiwarkowy zdobywa coraz większą popularność. Według powszechnie dostępnych danych np. w USA dynamika rozwoju tego rynku jest już ponad dwukrotnie wyższa niż wzrost wydatków na inne formy reklamy ...
-
Kampania promocyjna Polski
... ogółem pięćset 30-sekundowych spotów: 400 w BBC World, 100 w CNN International. Producentem reklamy jest BBC World. Kampania prasowa obejmuje 10 emisji reklam. Będą one ... Creative Tension" (z ang. "twórcze napięcie, twórczy dynamizm, twórcza energia"). Ogólny koszt realizacji projektu przez Polską Agencję Iinformacji i Inestycji Zagranicznych wyniósł ...
-
Google wprowadza serwis płatniczy
... sprzedawać za pośrednictwem reklamy w Google. Za każdy dolar jaki wydadzą na reklamę, sprzedawcy otrzymają 10 dolarów rabatu na koszt wszystkich procesów zamówień ... z tym porozumieniem Yahoo, największa internetowa firma medialna, będzie wyłącznym dostawcą markowej reklamy na stronie eBay, podczas gdy Yahoo będzie korzystał z systemu Paypal, ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... reklamy w TV – przecież wszyscy sobie zdajemy sprawę, jakie znaczenie ma ten kanał w budowaniu świadomości marki. Niezaprzeczalne zalety telewizji to jej zasięg, tempo budowy zasięgu i niski koszt ... centra handlowe, komunikacja miejska, toalety w pubach czy klubach, czy reklamy w taksówkach). Młodzi ludzie chętnie uczestniczą we wszelkich eventach, ...