spersonalizowana reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Czy polityka ATT Apple narusza prawo konkurencji na rynku reklamy? Sprawa pod lupą UOKiK
12:36 25.11.2025
... wobec podmiotów, które działają w jego ekosystemie. Ustala reguły funkcjonowania – dla siebie oraz innych – w kontrolowanych przez siebie systemach operacyjnych. Śledzenie i spersonalizowana reklama dają ten sam skutek Przykładem działania regulacyjnego we własnym ekosystemie Apple jest właśnie polityka ATT, w której Apple wprowadził swoją ...
Tematy: Apple, polityka prywatności, spersonalizowana reklama, reklama internetowa -
Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem
17:45 09.06.2019
... stosunku do nas. W ten sposób nasza oferta będzie za nimi podążać i delikatnie przypominać o sobie. Zazwyczaj taka reklama ma formę graficzną, może też być w postaci tekstowej. W jakich sytuacjach remarketing jest przydatny – przykłady Najprostszą ... skrojone na miarę akcje specjalne. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama ...
Tematy: remarketing, Google AdWords, marketing automation, spersonalizowana reklama -
Jakie pułapki kryje retargeting?
00:22 04.10.2018
Retargeting to narzędzie, po które coraz chętniej sięgają marki i marketerzy. Aby jednak okazał się on skuteczny, konieczny jest wybór odpowiedniego dostawcy usług. Najlepszym wyjściem jest firma, która nie tylko legitymuje się wiedzą i doświadczeniem, ale również wyposażona jest w specjalistyczne i nowoczesne technologie. Warto również pamiętać o ...
Tematy: retargeting, remarketing, spersonalizowana reklama, jak podwyższyć sprzedaż -
Retargeting - wskazówki i rady
11:50 07.09.2017
Działania retargetingowe coraz częściej goszczą w strategiach sprzedażowych. Sukces kampanii uwarunkowany jest wieloma czynnikami, w tym również wyborem rzetelnego dostawcy usługi. Najlepiej oczywiście, aby wybrana firma posiadała wiedzę, doświadczenie i umiejętności, niezbędne do dostarczenia spersonalizowanych, efektywnych reklam, które ...
Tematy: retargeting, remarketing, spersonalizowana reklama, jak podwyższyć sprzedaż -
Portal społecznościowy a reklama spersonalizowana
11:09 29.04.2010
... . Oznacza to, że co do zasady, rozpowszechnianie wizerunku, podobnie jak wykorzystanie innych danych, wymaga zgody uprawnionego. Na czym polega spersonalizowana reklama w serwisach społecznościowych? Portale społecznościowe bardzo często wykorzystują tzw. reklamę spersonalizowaną, która polega na emitowaniu komunikatów zawierających imię, nazwisko ...
Tematy: spersonalizowana reklama, reklama w internecie, reklama w sieci, reklama wizerunkowa
Podobne tematy:
- reklama internetowa
- reklama online
- działania marketingowe
- reklama w internecie
- kontrola UOKiK
- Apple
- marketing internetowy
- jak podwyższyć sprzedaż
- nieuczciwa konkurencja
- strategia marketingowa
- prywatność w sieci
- reklama w sieci
- portale społecznościowe
- content marketing
- ochrona prywatności
- reklama mobilna
- jak zwiększyć sprzedaż
- postępowanie antymonopolowe
- retargeting
- Google AdWords


Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?