10:28 07.12.2020
... Giera, Mobiem. Czy świąteczna reklama mobilna sprawdzi się w czasie pandemii? Na pytanie, jaki wpływ ma według respondentów reklama mobilna na ich proces zakupowy, ... uczestników badania przyznało, że kupiło produkt poprzez angażującą reklamę. Reklama mobilna w procesie zakupowym może szczególnie w tym okołoświątecznym czasie odgrywać decydującą ...
12:46 01.06.2018
... o rozpoczęcie ścieżki zakupowej. Monetyzacja przestrzeni reklamowej w aplikacjach Kolejną barierą są mniej rozwinięte technologie do monetyzacji powierzchni, szczególnie tej w aplikacjach. Jednocześnie, reklama w aplikacjach to obszar, który zyska najwięcej w najbliższym czasie. Z badań Spicy Mobile wynika, że blisko 80% czasu, jaki poświęcamy na ...
09:24 18.04.2018
... sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana ... liczba osób korzystających ze smartfonów i tabletów sprawia, że mobile marketing cały czas się rozwija, a reklama mobilna, ze względu na swój zasięg, staje się głównym i najskuteczniejszym sposobem ...
08:57 18.10.2016
... newsy itd.). Po drugie, firma musi być przejrzysta i otwarta jako organizacja. Po trzecie, trzeba robić wszystko, aby zaangażować klienta. Aplikacja mobilna, czyli idealne narzędzie sprzedażowe Aplikacje mobilne, z których korzysta 75 proc. posiadaczy smartfonów, mają ogromny potencjał sprzedażowy. I tak np. umożliwienie szybkich ...
10:41 01.09.2016
... urządzeniach desktopowych stale maleje, podczas gdy sukcesywnie rośnie użytkowanie internetu za pośrednictwem smartfonów i tabletów. Po drugie, liczne badania pokazują, że reklama mobilna osiąga wyższy CTR, przez co bywa skuteczniejsza od tej w desktopie. Jak podaje Sociomantic Labs, w przypadku środowiska mobile najwyższy CTR osiągają ...
10:44 19.08.2016
Badania pokazują, że reklama mobilna jest nawet o 1/5 skuteczniejsza i przynosi większe zyski wydawcom internetowym niż reklama desktopowa. Zdaniem ekspertów, dedykowane mobilne strony mogą zapewnić wyższą konwersję przekazów reklamowych niż responsywne. Jak wydawcy serwisów, a także blogerzy i vlogerzy, ...
10:55 12.08.2016
... były scenariusze retargetingowe o dużym stopniu zaawansowania. Dzisiaj, gdy świat bez smartfonów i tabletów jest właściwie czymś niewyobrażalnym, na szczególnym znaczeniu zyskuje reklama mobilna. Nic więc dziwnego, że nakłady na nią rosną niemal bezustannie. Z danych amerykańskiego oddziału IAB wynika, że w minionym roku przychody z materiałów ...
10:57 04.01.2016
... Z kolei dla statystycznego użytkownika najbardziej odczuwalnym skutkiem będą po prostu lepiej spersonalizowane reklamy na jego smartfonie – dodaje CEO Cloud Technologies. Reklama mobilna nie jest po prostu kolejnym trendem w branży marketingowej. Mobile marketing z wykorzystaniem danych na naszych oczach staje się jednym z najważniejszych obszarów ...
10:37 09.12.2015
... dodawanych na Facebooku), a jedynym jej wyróżnikiem jest podpis „Sponsorowane” lub „Materiał reklamowy”. W odróżnieniu od tradycyjnych form reklamowych Rich Media i reklama natywna w zdecydowanie większym stopniu angażują uwagę użytkownika, co czyni je znacznie skuteczniejszymi. 2) Testuj i wdrażaj innowacje Różnice w rozdzielczości, wymiarze ...
09:10 18.09.2015
Smartfony niemal szturmem zdobyły serca polskich użytkowników, czego nieodzownym następstwem stała się zmiana codziennych przyzwyczajeń i zachowań, także tych dotyczących zakupów. Firmy muszą pamiętać, że ten trend jest nieodwracalny i - jeśli jeszcze tego nie zrobiły - zacząć za nim nadążać. To jedne z wniosków płynących z raportu ,,Mobile w ...
Facility Management - usługa XXI wieku REKLAMA
Wniosek o 300 plus można składać od 1 lipca
Zbycie udziałów w spółce z o.o. - wynagrodzenie wspólnika a podatek VAT
Stagflacja niestraszna nieruchomościom
Likwidacja spółki handlowej krok po kroku
WIG-20 broni poziom majowego minimum
Nowa ustawa deweloperska wejdzie w życie 1 lipca