eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama mobilna
  • 5 rad jak sprzedawać w m-commerce

    5 rad jak sprzedawać w m-commerce

    10:34 27.02.2015

    ... tych, którzy chcieliby powiększyć swoją sprzedaż w kanale mobile. 1. Strona mobilna czy aplikacja? Według badań, największą popularnością w Polsce cieszą się ... w przypadku wyglądu mobilnej strony sklepu internetowego, gdzie najważniejsza jest użyteczność. – Mobilna wersja e-sklepu powinna być łatwa w obsłudze, a użytkownicy powinni móc z łatwością ... WIĘCEJ

    Tematy: m-commerce, aplikacje internetowe, aplikacja na telefon, strona mobilna
  • Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy

    Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy

    12:12 26.01.2015

    ... zwiększyć sprzedaż? Czynnikiem, który napędza sprzedaż w sklepach internetowych jest oczywiście reklama. W tej kategorii również przoduje Wielka Brytania, gdzie wydatki na promocję ... ubiegłym roku wzrosły one o 105 proc. Na znaczeniu zyskuje również reklama osobista (ang. programmatic), której treść dostosowywana jest do preferencji poszczególnych ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, handel elektroniczny, Facebook, zakupy online
  • Trendy internetowe: w listopadzie triumfuje Wedel i RMF.FM

    Trendy internetowe: w listopadzie triumfuje Wedel i RMF.FM

    00:55 14.01.2015

    ... Liczą się ludzie były zdecydowanie gorzej oceniane na wszystkich wymiarach wizerunkowych, poza wymiarem istotności (przekazuje ważne informacje). Reklama mBanku dostrzeżona została przez 29% internautów i oceniona jako reklama zrozumiała i przekazująca ważne informacje, podczas gdy kampania ING – mająca wsparcie pozostałych mediów – jako zrozumiała ... WIĘCEJ

    Tematy: badania internautów, reklama internetowa, reklama mobilna, reklama
  • M-commerce: powiadomienia push popularyzują aplikacje mobilne?

    M-commerce: powiadomienia push popularyzują aplikacje mobilne?

    13:32 17.09.2014

    Statystyki pokazują, że przeciętny posiadacz smartfona korzysta aż z 27 aplikacji, Niestety okazuje się, że aż 20 procent z nich zostaje użyta tylko raz. Jak to zmienić? Z pomocą mogą tu przyjść powiadomienia push. Ostatnie badania pokazały, że aplikacje, które je wykorzystują są uruchamiane o niemal 90 procent częściej niż te, które nie ... WIĘCEJ

    Tematy: m-commerce, aplikacje internetowe, aplikacja na telefon, aplikacje internetowe
  • Czas na marketing mobilny

    Czas na marketing mobilny

    13:46 05.08.2014

    Wiele firm, które zbudowały swój biznes na początku ery dot-com, często odnosi się dość sceptycznie do marketingu mobilnego. Już od początku XXI wieku można było przecież usłyszeć, że każdy kolejny rok przyniesie niesamowite zmiany w tym zakresie. W ciągu ostatniego roku pojawiło się jednak wiele danych, które radykalnie zmieniły nasz pogląd na to ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing mobilny, reklama mobilna, akcje marketingowe, marketing
  • Marketing mobilny w Polsce 2014

    Marketing mobilny w Polsce 2014

    13:37 05.06.2014

    W czasach, kiedy już niemal każdy posiada telefon komórkowy marketing mobilny staje się coraz istotniejszym narzędziem dotarcia do klienta. Nic więc dziwnego, że aż 89 procent marketerów i specjalistów, przebadanych na potrzeby raportu Interactions Europe, uważa go za ważny kanał komunikacji, a równie duża rzesza deklaruje związane z nim ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing mobilny, reklama mobilna, wydatki na reklamę, technologie mobilne
  • Marketing SMS skutecznym narzędziem w kampaniach firm

    Marketing SMS skutecznym narzędziem w kampaniach firm

    13:42 27.05.2014

    Z badania „Komunikacja SMS w Polsce 2013 – Suplement dla biznesu”, zrealizowanego przez Platformę SerwerSMS.pl wynika, że marketing przeprowadzany za pomocą wiadomości SMS jest skutecznym narzędziem w rękach przedsiębiorstw. Aż 91,4% zbadanych firm potwierdziło jego efektywność, a 70% spośród tych, które po raz pierwszy z niego skorzystały ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing sms, działania marketingowe, marketing mobilny
  • Multiscreen - antidotum na nudny program TV

    Multiscreen - antidotum na nudny program TV

    11:28 20.03.2014

    Niezbyt atrakcyjna ramówka telewizyjna, chęć nadążania za aktywnością znajomych w social mediach oraz wypełnianie czasu między reklamami to niektóre z powodów, dla których podczas oglądania telewizji korzystamy z dodatkowego ekranu w smartfonie, komputerze przenośnym czy tablecie. Tak brzmi jeden z wniosków płynących z badania AdReaction 2014 ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, marketing mobilny, reklama mobilna
  • Reklama mobilna: na rozwój trzeba poczekać

    Reklama mobilna: na rozwój trzeba poczekać

    12:43 04.07.2013

    Coraz więcej polskich firm decyduje się na emisję reklam na ekranach smartfonów i tabletów, ale Polska wciąż w ogonie krajów regionu - wynika z badania Gemiusa dotyczącego działań reklamowych prowadzonych w Europie Środkowo-Wschodniej. Sprawdzono udział reklamy mobilnej w rynku reklamy online w 2012 roku. Okazało się, że w czwartym kwartale na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama mobilna, wydatki na reklamę, technologie mobilne, telewizja mobilna
  • Marketing mobilny rozczarowuje

    Marketing mobilny rozczarowuje

    11:59 05.12.2012

    Konsumenci są gotowi odwdzięczać się markom, które realizują dobry marketing mobilny, ale jak na razie są rozczarowani - wniosek ten płynie z raportu AdReaction 2012 przygotowanego przez firmę Millward Brown. Wspomniane ogólnoświatowe badanie zrealizowane we współpracy z firmą Firefly (oddziałem badań jakościowych w Millward Brown), przynosi ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, marketing mobilny, reklama mobilna


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: