eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › akcje sms-owe
  • Polacy chcą otrzymywać SMS-y o promocjach

    Polacy chcą otrzymywać SMS-y o promocjach

    10:02 07.03.2014

    W wyniku badania przeprowadzonego przez Platformę SerwerSMS.pl w 2013 roku, na próbce ponad 2160 respondentów, stwierdzono m.in., że aż 36,6% badanych wyraziło chęć otrzymywania powiadomień o promocjach w sklepach i punktach usługowych za pomocą SMS-ów. Zdecydowana większość respondentów (81,2%) uznała, że SMS-y z ofertą promocyjną mogłyby ich ... WIĘCEJ

    Tematy: SMS, SMS-y, usługi sms, akcje sms-owe
  • Marketing mobilny: jak dogonić klienta?

    Marketing mobilny: jak dogonić klienta?

    13:55 09.11.2011

    Sprzedaje się coraz więcej smartfonów. Telefony stają się potężnym narzędziem do ściągania ruchu z ulicy prosto do naszych sklepów - z jednej strony, z drugiej zaś pozwalają wpływać na decyzję klienta w momencie, gdy jest na zakupach. Jak wynika ze światowego badania przeprowadzonego przez Google, 70 proc. właścicieli smartfonów używa ich podczas ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing mobilny, akcje marketingowe, geolokalizacja, QR kody
  • Gry SMS-owe naruszają interesy konsumentów

    Gry SMS-owe naruszają interesy konsumentów

    12:14 10.03.2011

    Z pewnością każdy posiadacz telefonu komórkowego kilka razy w tygodniu odbiera SMS-a, z którego wynika, że czeka już na niego luksusowy samochód, bądź też znaczna ilość pieniędzy. Kto by nie chciał, żeby tak było naprawdę. Rzeczywistość jest jednak zupełnie inna, gdyż często okazuje się, że wysłanie odpowiedzi na takiego SMS-a nie jest bezpłatne, ... WIĘCEJ

    Tematy: sms, sms-y, konkursy sms-owe, akcje sms-owe
  • Kiedy marketing mobilny jest efektywny?

    Kiedy marketing mobilny jest efektywny?

    10:40 31.03.2006

    ... promocji Kanał komunikacji z konsumentem przy wykorzystaniu telefonu komórkowego pozwala na zastosowanie dwóch narzędzi marketingowych, tj. reklamy (push) oraz promocji (pull). Akcje typu push oparte są zwykle na komunikacji w postaci reklamy, jaką organizator kampanii kieruje do odbiorcy. Informacja przesłana jest do ściśle ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing mobilny, akcje marketingowe, akcje sms-owe, kampanie reklamowe


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: