10:02 07.03.2014
W wyniku badania przeprowadzonego przez Platformę SerwerSMS.pl w 2013 roku, na próbce ponad 2160 respondentów, stwierdzono m.in., że aż 36,6% badanych wyraziło chęć otrzymywania powiadomień o promocjach w sklepach i punktach usługowych za pomocą SMS-ów. Zdecydowana większość respondentów (81,2%) uznała, że SMS-y z ofertą promocyjną mogłyby ich ...
13:55 09.11.2011
Sprzedaje się coraz więcej smartfonów. Telefony stają się potężnym narzędziem do ściągania ruchu z ulicy prosto do naszych sklepów - z jednej strony, z drugiej zaś pozwalają wpływać na decyzję klienta w momencie, gdy jest na zakupach. Jak wynika ze światowego badania przeprowadzonego przez Google, 70 proc. właścicieli smartfonów używa ich podczas ...
12:14 10.03.2011
Z pewnością każdy posiadacz telefonu komórkowego kilka razy w tygodniu odbiera SMS-a, z którego wynika, że czeka już na niego luksusowy samochód, bądź też znaczna ilość pieniędzy. Kto by nie chciał, żeby tak było naprawdę. Rzeczywistość jest jednak zupełnie inna, gdyż często okazuje się, że wysłanie odpowiedzi na takiego SMS-a nie jest bezpłatne, ...
10:40 31.03.2006
... promocji Kanał komunikacji z konsumentem przy wykorzystaniu telefonu komórkowego pozwala na zastosowanie dwóch narzędzi marketingowych, tj. reklamy (push) oraz promocji (pull). Akcje typu push oparte są zwykle na komunikacji w postaci reklamy, jaką organizator kampanii kieruje do odbiorcy. Informacja przesłana jest do ściśle ...
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
DS 7 Crossback E-TENSE 4x4 Louvre Edition
Renta dożywotnia. Co to jest klauzula trzech siódemek?
Aby odliczyć VAT od zakupu trzeba wylegitymować kontrahenta
Będą zmiany w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych (CRBR)
Ulga termomodernizacyjna na wymianę dachu?
Mali producenci mebli notują duże straty
Kredyt we frankach vs złotowy. Co mogą ugrać frankowicze?