eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › efektywność działań marketingowych
  • Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki

    Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki

    13:50 30.04.2019

    ... klienci oceniają produkt, czy będą go kupowali gdy pojawi się na rynku, co należy zmienić, dodać, poprawić w produkcie, żeby zwiększyć efektywność działań promocyjnych, ile kosztuje pozyskanie nowego klienta, które kanały promocyjne są najlepiej dopasowane do grupy docelowej, i który przekaz promocyjny jest najbardziej ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, budowanie świadomości marki, kreowanie marki
  • Budowanie lojalności klientów to podstawa

    Budowanie lojalności klientów to podstawa

    00:16 12.12.2011

    ... przyznaje, że nie są dostatecznie przygotowani, aby przedstawić dane dotyczące zwrotu z inwestycji. Jeśli dyrektorzy marketingu mają ponosić odpowiedzialność za finansową efektywność inwestycji w marketing, muszą mieć realny wpływ na tzw. „cztery P”: promocję, produkty, dystrybucję i cenę. W rzeczywistości, jak pokazuje badanie IBM, mają wpływ ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, lojalność klientów, strategia marketingowa, działania marketingowe
  • Zarządzanie klientami - wskaźnik CLV

    Zarządzanie klientami - wskaźnik CLV

    13:17 05.11.2010

    ... ABC Sportswear powinna uznać, że klient 1 będzie lepszym celem lokowania środków marketingowych niż klient 2. Analiza wskaźnikiem SOW Wskaźnik SOW (share of wallet, udział w ... jest przewidzenie jego zachowań w przyszłości i uwzględnienie tych przewidywań w projektowaniu strategii marketingowych. Takie wskaźniki jak RFM, PCV czy SOW, oceniają ... WIĘCEJ

    Tematy: wskaźnik CLV, wskaźnik SOW, zarządzanie klientami, akcje promocyjne
  • Kreatywność w marketingu

    Kreatywność w marketingu

    11:01 28.09.2009

    ... lepszy bo lektura zaczynała się od win szlachetnych, a w drugiej uważano, że serwowana jest jakaś powiedzielibyśmy „taniocha”. Jak często cenniki w ofertach marketingowych kreowane są od cen najniższych do najwyższych? Czy wtedy nabywcy czują się zachęceni do zakupu najdroższego produktu, czy uważają go ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja marketingowa, marketing, strategia marketingowa, marketing i sprzedaż
  • Pokolenie Y a tradycyjna reklama

    Pokolenie Y a tradycyjna reklama

    14:01 02.06.2009

    ... obiecuje, zaangażujmy się w życie lokalnych społeczności, niech staną się naszymi adwokatami, niech dzielą się swoimi przeżyciami i doświadczeniami, których doświadczyli podczas działań eventowych, ambientów, lesz mobbów. Zaprośmy ich do testowania naszych produktów. Ten naturalny „word of mouth” może zdziałać znacznie więcej niż ... WIĘCEJ

    Tematy: pokolenie Y, reklama, tradycyjna reklama, efektywność działań marketingowych
  • Kiedy marketing mobilny jest efektywny?

    Kiedy marketing mobilny jest efektywny?

    10:40 31.03.2006

    ... komunikacji są odpowiednie? Czy przekaz dotrze do wybranej grupy docelowej? I wreszcie - czy podjęte działania przyniosą spodziewane rezultaty i korzyści? Efektywność działań marketingowych, a w szczególności ich dochodowość, z pewnością spędzają sen z powiek każdego szefa marketingu. Kiedy zapada decyzja o prowadzeniu kampanii dla danej marki ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing mobilny, akcje marketingowe, akcje sms-owe, kampanie reklamowe


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: