eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › kampanie reklamowe
  • Srebrny konsument - fakty i mity

    Srebrny konsument - fakty i mity

    10:59 17.10.2014

    ... , a więc istnieje wiele kosmetyków dla kobiet 50 oraz 60+, które regularnie używane dbają o piękno i zdrowie skóry, nawet w podeszłym wieku. Komunikaty reklamowe bazują tu na wizerunku sympatycznych, uśmiechniętych aktorek czy piosenkarek, które – przez stosowanie właściwej pielęgnacji – zachowują urodę i nawet mimo zmarszczek wyglądają ... WIĘCEJ

    Tematy: osoby starsze, starszy konsument, reklama, kampanie reklamowe
  • Reklama a prawa autorskie

    Reklama a prawa autorskie

    00:30 08.10.2014

    ... ma znaczenie, jednak przeciętne wykonanie fantastycznego pomysłu wywoła lepsze rezultaty, niż fantastyczna realizacja słabej idei. W pamięci na długie lata pozostają kampanie reklamowe, które wyróżniają się oryginalnym podejście w zakresie prezentacji produktu/usługi. Czy jednak sam pomysł podlega ochronie na gruncie prawa autorskiego? Co do ... WIĘCEJ

    Tematy: utwory reklamowe, reklama, utwór, prawa autorskie
  • Reklama na Twitterze: jak wybrać grupę docelową?

    Reklama na Twitterze: jak wybrać grupę docelową?

    00:59 18.06.2014

    Jeżeli prowadzisz kampanie reklamowe w social media, wiesz, że kluczem do osiągnięcia długoterminowych rezultatów jest ciągła optymalizacja. Jeśli pragniesz osiągnąć znakomite wyniki wykorzystując reklamy na Twitterze, musisz upewnić się, że poszczególne kampanie są skierowane wyłącznie do ściśle określonej grupy docelowej. Twitter Ads zapewniają ... WIĘCEJ

    Tematy: grupa docelowa, Twitter, kampanie reklamowe, kampanie marketingowe
  • Dynamiczny remarketing

    Dynamiczny remarketing

    12:49 06.09.2013

    ... , jak jest to w przypadku tradycyjnej reklamy banerowej, na serwisach, na których potencjalni użytkownicy mogą przebywać. Słowo „dynamiczny” oznacza, że kreacje reklamowe tworzone są dla wielu produktów czy asortymentu sklepu w czasie rzeczywistym. Dzięki temu każdy potencjalny klient zobaczy reklamę dopasowaną do jego ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w sieci, reklama online, remarketing
  • Style życia osób starszych jako klientów

    Style życia osób starszych jako klientów

    12:41 23.03.2012

    Osoby starsze stają się pożądaną grupą klientów: jest ich coraz więcej, mają czas i pieniądze. Aby skutecznie sprzedawać im różne produkty i usługi, trzeba zrozumieć na czym polega ich styl życia. Aktywność osób starszych można scharakteryzować przez przyjmowane przez nie style życia. Jako styl życia można rozumieć indywidualny, swoisty dla danej ... WIĘCEJ

    Tematy: osoby starsze, styl życia, seniorzy, senior
  • Kampanie reklamowe dla seniorów

    Kampanie reklamowe dla seniorów

    13:05 19.08.2010

    ... doskonale orientuje się na rynku farmaceutyków i oczekuje w przekazie reklamowym precyzyjnych odpowiedzi, na co dany środek pomaga. Doczekaliśmy się czasów, kiedy kampanie reklamowe są kierowane do wąskich grup docelowych i precyzyjnie odpowiadają na potrzeby seniorów, jak dzieje się to np. w przypadku farmaceutyków. Niewykorzystane możliwości ... WIĘCEJ

    Tematy: kampanie reklamowe, kampanie marketingowe, seniorzy, senior
  • Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?

    Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?

    11:44 17.05.2010

    ... konsumentów są okresy nowej kolekcji oraz okresy wyprzedaży. To czas, kiedy większość marek promuje swoją ofertę, realizując czasem bardzo okrojone kampanie reklamowe. Niestety klient aż w 65% podejmuje decyzję w miejscu sprzedaży, pod wpływem impulsu. Tym impulsem może okazać się nawet informacja wyrażona podkreśleniem ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, marketing, lojalność klientów, badania konsumenckie
  • Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?

    Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?

    13:18 13.05.2010

    ... . W niektórych sektorach dużym zaufaniem cieszą się także reklamy bazujące na powszechnie znanym autorytecie: aktorze, aktorce, sportowcu czy innych. Z drugiej strony kampanie reklamowe w coraz większym stopniu wpisują się w oczekiwania seniorów. Jednak poszczególne wartości analizowane w wybranych sektorach często nie różnią się od siebie w dużym ... WIĘCEJ

    Tematy: kampanie reklamowe, marketing 65, skuteczność kampanii reklamowej, seniorzy
  • Tymbark w konwencji Alternate Reality Game

    Tymbark w konwencji Alternate Reality Game

    08:10 27.01.2010

    Chodziło o połączenie informacji o tradycji marki, sięgającej 1936 roku, z nowoczesną komunikacją, trafiającą do młodej grupy docelowej i wyróżniającą się na tle innych działań w internecie skierowanych do tego grona odbiorców. Alternate Reality Game zdała egzamin jako innowacyjna platforma komunikacji z klientem. Wyobraź sobie, że podczas swoich ... WIĘCEJ

    Tematy: Alternate Reality Game, komunikacja z klientem, komunikacja interaktywna, kampanie reklamowe
  • Kampanie reklamowe czerpią z życia

    Kampanie reklamowe czerpią z życia

    12:45 23.09.2009

    Marketerzy na całym świecie przejmują się teorią cyklu życia marki, tym, że spadki sprzedaży są nieuchronne. Jak więc uchronić markę od zapomnienia? Czy specjalistom się to udaje? Jakich środków używają? Czy faktycznie mają wpływ na to, jak ludzie żyją i na to, jakie marki wybierają? Marka w naszych czasach nie ma łatwego życia. Jeszcze 50 lat ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, kreowanie marki, budowanie świadomości marki

 

1 2 ... 4

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: