e-mailing - wiadomości i porady tematyczne
- 
![13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu [© taramara78 - Fotolia.com] 13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu]()  13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu14:15 17.03.2020 Mailing wciąż jest jednym z najskuteczniejszych sposobów kontaktu z odbiorcami i idealnym narzędziem do zwiększenia sprzedaży. Dlaczego w takim razie nie zawsze uzyskujemy oczekiwane rezultaty? Co robimy źle? Co warto poprawić czy zmodyfikować? Zebraliśmy błędy najczęściej popełniane przez firmy realizujące mailingi a także te obserwowane w ... Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
- 
![Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze [© ra2 studio - fotolia.com] Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze]()  Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze17:33 13.10.2019 Przygotowując się do wysyłki mailingu promującego nasze produkty lub usługi, zastanawiamy się często również nad tym, jaki dzień tygodnia oraz jaka godzina będą do tego najodpowiedniejsze. Kiedy osiągniemy najlepsze efekty? Jaką otwieralność i klikalność możemy uzyskać w zależności od tego, kiedy odbiorcy otrzymają naszą wiadomość? Spróbujmy ... Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
- 
![Jak zwiększyć otwieralność mailingu? 6 sposobów na wysoki Open Rate [© jakub krechowicz - fotolia.com] Jak zwiększyć otwieralność mailingu? 6 sposobów na wysoki Open Rate]()  Jak zwiększyć otwieralność mailingu? 6 sposobów na wysoki Open Rate14:44 24.09.2019 Realizując kampanię mailingową często zastanawiamy się, czy osiągnięte przez nas wyniki są dla nas zadowalające i co moglibyśmy zrobić, by były lepsze. Zależy nam przecież, by naszą wiadomość otworzyło i przeczytało możliwie najwięcej odbiorców. Co więc zrobić, by zwiększyć otwieralność naszych mailingów? W poniższym artykule wskażemy ... Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
- 
![Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne? [© lichtmeister - fotolia.com] Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?]()  Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?15:11 21.07.2019 Gdy już wykonaliśmy mailing i próbujemy ocenić osiągnięte wyniki, często skupiamy się tylko na statystykach otwarć i kliknięć, zapominając o innych zagadnieniach z tym związanych. Na co jeszcze powinniśmy zwrócić uwagę, by właściwie ocenić efektywność naszych działań? O czym warto pamiętać jeszcze przed realizacją wysyłki mailingu, by zwiększyć ... Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
- 
![Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników [© maicasaa - Fotolia.com] Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników]()  Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników10:49 16.06.2019 Po przeprowadzeniu mailingu czy innej kampanii reklamowej, warto przeanalizować uzyskane rezultaty. Pozwoli nam to ocenić skuteczność działań oraz znaleźć ewentualne błędy lub pola wymagające poprawy lub dopracowania przy następnych działaniach. Dzięki porównaniu wskaźników dla różnych kampanii, będziemy też w stanie ocenić jakie działania były ... Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
- 
![Jak przygotować skuteczną kreację do mailingu. 7 praktycznych porad [© dizain - Fotolia.com] Jak przygotować skuteczną kreację do mailingu. 7 praktycznych porad]()  Jak przygotować skuteczną kreację do mailingu. 7 praktycznych porad18:50 02.06.2019 Przygotowując kreację do wysyłki mailingu powinniśmy skupić się przede wszystkim na odbiorcy - jego potrzebach i korzyściach, jakie uzyska dzięki naszej ofercie. To podstawowy sposób na zainteresowanie odbiorców informacjami, które chcemy mu przekazać w mailu. Na co jeszcze zwrócić uwagę, aby nasz mailing był skuteczny i zainteresował odbiorców w ... Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
- 
![Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu [© faithie - Fotolia.com] Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu]()  Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu05:45 12.04.2019 Aby zrealizować skuteczny mailing musimy pamiętać o różnych kwestiach. Wśród nich są: właściwy wybór bazy mailingowej i odpowiednie targetowanie wysyłki. W drugim etapie skupiamy się na odpowiednim przygotowaniu samej kreacji: przyciągającym tytule, atrakcyjnej grafice i przekonywującej treści. Kolejną kwestią o której trzeba pamiętać jest ... Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
- 
![Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu? [© thodonal - Fotolia.com] Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?]()  Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?12:39 25.03.2019 Przygotowanie i wysyłka skutecznego mailingu wiąże się z kilkoma etapami, na które musimy zwrócić uwagę. Gdy zdecydowaliśmy już do jakiej grupy docelowej powinniśmy go skierować, czas zadbać o to, by odbiorcy zainteresowali się naszym mailem i otworzyli go. Największy wpływ na liczbę otwarć, czyli wartość Open Rate (współczynnik otwarć) ma ... Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
- 
![Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze? [© georgejmclittle - Fotolia.com] Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?]()  Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?11:17 20.03.2019 Mailing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingu. Dzieje się tak mimo, że wiele osób w pierwszej chwili kojarzy go z niechcianymi wiadomościami, których wiele dostajemy na swoją skrzynkę. Powodem jest mnóstwo maili wysyłanych każdego dnia do wszystkich kont znajdujących się w wybranych bazach. Takie działania mają niewielkie szanse na ... Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
- 
![Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe  Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe]()  Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe09:44 16.11.2016 Podczas planowania kampanii e-mail marketingowych z okazji świąt, takich jak Dzień Zakochanych czy Boże Narodzenie, łatwo popaść w rutynę i złapać się na powtarzaniu schematycznych wzorów newsletterów. Być może przy kolejnym świątecznym mailingu warto wyjść poza ramy standardowego myślenia i zaskoczyć odbiorców nietuzinkowym konceptem? Anita Wata, ... Tematy: e-mail marketing, e-mailing, newslettery, e-marketing
Podobne tematy:
- sztuczna inteligencja
- spam
- badania internautów
- reklama internetowa
- reklama online
- działania marketingowe
- marketing
- badania przedsiębiorców
- marketing internetowy
- skuteczna reklama
- Walentynki
- e-mail marketing
- poczta elektroniczna
- mailing
- newsletter
- personalizacja
- Czarny Piątek
- komunikacja marketingowa
- e-marketing


![13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu [© taramara78 - Fotolia.com] 13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/mailing/13-najczestszych-bledow-przy-wysylaniu-mailingu-228007-150x100crop.jpg) 
![Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze [© ra2 studio - fotolia.com] Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/mailing/Kiedy-wyslac-mailing-Jaki-dzien-tygodnia-i-godziny-sa-najlepsze-223622-150x100crop.jpg) 
![Jak zwiększyć otwieralność mailingu? 6 sposobów na wysoki Open Rate [© jakub krechowicz - fotolia.com] Jak zwiększyć otwieralność mailingu? 6 sposobów na wysoki Open Rate](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/mailing/Jak-zwiekszyc-otwieralnosc-mailingu-6-sposobow-na-wysoki-Open-Rate-222959-150x100crop.jpg) 
![Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne? [© lichtmeister - fotolia.com] Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/mailing/Porownanie-i-ocena-wynikow-mailingu-czy-tylko-wskazniki-sa-wazne-220933-150x100crop.jpg) 
![Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników [© maicasaa - Fotolia.com] Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/mailing/Jak-mierzyc-i-oceniac-skutecznosc-mailingu-5-najwazniejszych-wskaznikow-219695-150x100crop.jpg) 
![Jak przygotować skuteczną kreację do mailingu. 7 praktycznych porad [© dizain - Fotolia.com] Jak przygotować skuteczną kreację do mailingu. 7 praktycznych porad](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/mailing/Jak-przygotowac-skuteczna-kreacje-do-mailingu-7-praktycznych-porad-219161-150x100crop.jpg) 
![Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu [© faithie - Fotolia.com] Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/mailing/Jak-przygotowac-mailing-aby-nie-trafic-do-spamu-217419-150x100crop.jpg) 
![Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu? [© thodonal - Fotolia.com] Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/mailing/Jak-temat-maila-wplywa-na-open-rate-i-skutecznosc-mailingu-216671-150x100crop.jpg) 
![Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze? [© georgejmclittle - Fotolia.com] Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/mailing/Skuteczny-mailing-Jaka-lista-mailingowa-i-targetowanie-beda-najlepsze-216468-150x100crop.jpg) 
 
![Jak korzystnie przelewać pieniądze do Polski pracując za granicą? [© v.poth - Fotolia.com] Jak korzystnie przelewać pieniądze do Polski pracując za granicą?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/przelewy/Jak-korzystnie-przelewac-pieniadze-do-Polski-pracujac-za-granica-230796-150x100crop.jpg) 
![Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie? [© bf87 - Fotolia.com] Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/linki-sponsorowane/Linki-sponsorowane-dofollow-nofollow-Jak-wykorzystac-linkowanie-w-reklamie-216282-150x100crop.jpg) 
![Dodatkowy urlop opiekuńczy i nowe umowy na okres próbny. Zmiany w Kodeksie pracy uchwalone [© virtua73 - Fotolia.com] Dodatkowy urlop opiekuńczy i nowe umowy na okres próbny. Zmiany w Kodeksie pracy uchwalone](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/kodeks-pracy/Dodatkowy-urlop-opiekunczy-i-nowe-umowy-na-okres-probny-Zmiany-w-Kodeksie-pracy-uchwalone-250696-150x100crop.jpg) 
 Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei
Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei 
 
 
 
![Milion na koncie? Wystarczyło inwestować po około 2 tysiące miesięcznie [© wygenerowane przez AI] Milion na koncie? Wystarczyło inwestować po około 2 tysiące miesięcznie](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/oszczedzanie-pieniedzy/Milion-na-koncie-Wystarczylo-inwestowac-po-okolo-2-tysiace-miesiecznie-269397-150x100crop.jpg) 
![Wynajem mieszkania w Warszawie pochłania 44% pensji. Zobacz, jak wypadamy na tle Europy [© pixabay] Wynajem mieszkania w Warszawie pochłania 44% pensji. Zobacz, jak wypadamy na tle Europy](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/rynek-najmu/Wynajem-mieszkania-w-Warszawie-pochlania-44-pensji-Zobacz-jak-wypadamy-na-tle-Europy-269391-150x100crop.jpg) 
![Lot z niespodzianką - jak overbooking zmienia podróż i jakie prawa mają pasażerowie? [© wygenerowane przez AI] Lot z niespodzianką - jak overbooking zmienia podróż i jakie prawa mają pasażerowie?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/prawa-pasazera/Lot-z-niespodzianka-jak-overbooking-zmienia-podroz-i-jakie-prawa-maja-pasazerowie-269384-150x100crop.jpg) 
![Lider z sercem: empatia i zaufanie jako klucz do sukcesu zespołu [© wygenerowane przez AI] Lider z sercem: empatia i zaufanie jako klucz do sukcesu zespołu](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/lider/Lider-z-sercem-empatia-i-zaufanie-jako-klucz-do-sukcesu-zespolu-269133-150x100crop.png) 
![Bańka AI za 5 bilionów dolarów: Kiedy inwestorzy powiedzą: sprawdzam? [© wygenerowane przez AI] Bańka AI za 5 bilionów dolarów: Kiedy inwestorzy powiedzą: sprawdzam?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/AI/Banka-AI-za-5-bilionow-dolarow-Kiedy-inwestorzy-powiedza-sprawdzam-269382-150x100crop.png) 
 


