eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › e-mailing
  • E-mail marketing: jak zbierać adresy?

    E-mail marketing: jak zbierać adresy?

    00:45 20.06.2013

    Jeśli jesteś marketerem starającym się zbierać zgody klientów na przesyłanie informacji handlowych, na pewno znasz to wyzwanie. Wielu z nich traktuje takie regułki jak podpisanie cyrografu na swoją skrzynkę pocztową. Czy można pominąć zgodę? W latach 90. program II TVP nadawał serial edukujący Polaków w zakresie prawa podatkowego. Każdy z odcinków ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-mailing, marketing internetowy, e-marketing
  • Komunikat w e-mail marketingu

    Komunikat w e-mail marketingu

    09:38 13.03.2013

    Przystępując do biznesowego pisania w sieci - tworzenia mailingu czy newslettera - musisz najpierw spojrzeć na całość zagadnienia z możliwie szerokiej perspektywy. Zawsze się zastanów, jak przygotowywany właśnie komunikat włączy się w inną komunikację przez ciebie prowadzoną. Czy będzie z nią spójny, czy będzie ją dobrze uzupełniał? Kolejny ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja marketingowa, e-mail marketing, działania marketingowe, e-mailing
  • Polscy internauci a email marketing

    Polscy internauci a email marketing

    09:30 11.03.2013

    Email to najczęściej wybierana forma komunikacji z firmą, ponad 80% badanych sprawdza pocztę email codziennie, blisko 3/4 regularnie przegląda newslettery, a niemal 90% odbiorców newslettera bierze udział w promocjach, które otrzymują - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • Kiedy wysłać newsletter?

    Kiedy wysłać newsletter?

    08:58 19.11.2012

    Najlepsze wyniki newslettery osiągają w ciągu godziny po ich wysłaniu, emaile wysyłane wieczorem są otwierane najczęściej, a niedziela i piątek to dni, w których wiadomości osiągają najwyższy wskaźnik otwarć – wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, konta e-mail, e-maile, poczta elektroniczna
  • E-mail marketing - jak pozyskać adresy?

    E-mail marketing - jak pozyskać adresy?

    13:37 10.07.2012

    Jak namówić kogoś, aby udostępnił nam do celów marketingowych swój adres e-mail? Analizując wyniki raportu "MarketingSherpa 2012. E-mail Marketing Benchmark Report", poznajemy 10 najpopularniejszych metod zbierania adresów. Czytelników serii artykułów, które w ciągu ostatnich lat popełniłem na łamach „Marketingu w Praktyce”, na pewno nie muszę już ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-mail, e-marketing, marketing
  • E-mail marketing w Polsce

    E-mail marketing w Polsce

    10:17 12.04.2012

    Aż 83% badanych firm stosuje różne elementy kampanii email marketingowych w promocji swojej marki w Internecie. Najwyższy poziom email marketingu prezentują średnie przedsiębiorstwa oraz firmy z branży e-commerce i turystycznej - wynika z raportu "Stan email marketingu w Polsce 2012" przygotowanego przez ekspertów z GetResponse. Z badania wynika, ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • Skuteczny e-mail marketing

    Skuteczny e-mail marketing

    08:45 01.02.2012

    E-mail marketing, inaczej mailing, to podstawowe narzędzie kampanii reklamowych rozgrywających się w Internecie oraz mocne wsparcie kampanii prowadzonych w pozostałych mediach. Może generować spektakularny sukces lub równie mocną porażkę, bo działa masowo, jednocześnie z precyzją trafiając do kluczowych klientów. Pozornie wydaje się, że każdy ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • Jak przeprowadzić skuteczny e-mailing?

    Jak przeprowadzić skuteczny e-mailing?

    00:47 15.03.2010

    ... to pytanie oraz wskazówki, jakie działania należy podjąć, aby to właśnie nasz e-mailing został odczytany. Specjaliści od zagadnień marketingu od dłuższego czasu starają się ... ewentualne błędy i nanieść stosowne poprawki. Należy także pamiętać o regularności - aby nasz e-mailing odniósł sukces, powinien być wysyłany zawsze tego samego dnia, o tej samej ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: