SEM - wiadomości i porady tematyczne
-
Google wprowadza Journey Signal Model i korekty kosztów w kampaniach reklamowych
11:43 19.11.2025
Google rozpoczęło fazę pilotażową dwóch kluczowych usprawnień w ekosystemie Search i YouTube, które mają zwiększyć skuteczność kampanii w początkowych etapach lejka sprzedażowego. Zmiany wykorzystują pełniejsze dane o ścieżkach użytkowników oraz wprowadzają mechanizmy stabilizujące koszty w okresie nauki algorytmów. Z tego artykułu dowiesz się: ...
Tematy: Google Ads, reklama w internecie, Google, reklama w wyszukiwarkach -
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
11:00 04.06.2024
Pojawił się najnowszy, cokwartalny Raportu o Rynku Reklamy w Polsce autorstwa Publicis Groupe. Opracowanie tradycyjnie już stanowi kompleksową analizę sytuacji na rynku reklamowych. Wynika z niego m.in., że w pierwszych miesiącach bieżącego roku przeszło połowa inwestycji reklamowych ulokowana została w wideo. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Reklama online pobiła nowy rekord
10:45 10.05.2024
... (obejmująca statyczny display oraz wideo) pozyskująca 44% udziału. Jej dynamika wyniosła 8%, a motorem napędowym tego formatu było w dużym stopniu wideo online. SEM, pozyskujący prawie jedną trzecią tortu reklamowego online, odnotował indeks wzrostu na poziomie 14%. Wysoki indeks odnotowały ponownie ogłoszenia (+23%). Jedynie ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
00:50 25.02.2024
... Google zaliczył wzrost globalnych przychodów reklamowych, o 11%, tym samym w 2023 r. globalne przychody reklamowe zwiększyły się o 6%. W tym okresie globalne przychody z SEM wzrosły o 7,7%, zaś z YouTube’a o 7,8%, zmalały natomiast przychody z GDN o 4,5% (Źródło: raport giełdowy Alphabet). Z kolei Meta utrzymała dynamikę z poprzedniego kwartału ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
4 najbardziej popularne mity o SEO i content marketingu
00:44 13.12.2023
... najlepszy sposób czy praca została dobrze wykonana – mówi Dominik Fajferek, Head of SEO w SEM House & SEO Consultant w WhitePress. Mit 2. Dłuższa treść to większa szansa na wysokie pozycje ... tekstów bez względu na ich złożoność. To błąd – tłumaczy Tomasz Biegun, CEO SEM House i Head of SEO & Content Marketing w WhitePress. Mit 3. Jest jeden właściwy ...
Tematy: SEO, SEM, pozycjonowanie, pozycjonowanie strony www -
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
08:50 27.11.2023
... zaliczył wzrost globalnych przychodów reklamowych, o 9,5%, tym samym po trzech kwartałach globalne przychody reklamowe zwiększyły się o 4,2%. W tym okresie globalne przychody z SEM wzrosły o 6,0%, zaś z YouTube’a o 4,8%, zmalały natomiast przychody z GDN o 5,3% (Źródło: raport giełdowy Alphabet). Meta natomiast zwiększyła globalne przychody o 23 ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
08:31 28.08.2023
... , w drugim kwartale 2023 r. Google zaliczył wzrost globalnych przychodów reklamowych o 3,3% – tym samym w całym półroczu przychody z reklam wzrosły o 1,6%. Globalne przychody z SEM wzrosły o 3,3%, zaś z YouTube’a wzrosły o 1,0%. Dla porównania przychody z innych usług technologicznych od stycznia do czerwca 2023 r. urosły o 16,6%. Firma skupia się ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Jak ostatnie 10 lat zmieniło SEO i content marketing?
08:00 10.08.2023
Ostatnie lata to okres niezwykle intensywnego rozwoju i ogromnych zmian w branży SEO i content marketingu. Przy okazji jubileuszu WhitePress, eksperci Joanna Godzic, Tomasz Biegun i Dominik Fajferek, podzielili się swoim spojrzeniem na branżę z perspektywy minionej dekady. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które z metod pozycjonowania nie mają już ...
Tematy: SEO, SEM, pozycjonowanie, pozycjonowanie strony www -
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
09:35 25.05.2023
... wyhamowała. W pierwszym kwartale 2023 r. Google zaliczył niewielki globalny spadek przychodów reklamowych o 0,2 proc. - był to drugi spadkowy kwartał z kolei. Przychody z SEM wzrosły o 1,9 proc., zaś YouTube’a spadły o 2,6 proc. Dynamika spadków wyhamowała wobec poprzedniego kwartału, jednak obecnie dla właściciela Google’a to przychody z innych ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy napędzany przez online
08:01 28.11.2022
... Facebooka. Alphabet, właściciel Google również odczuł spowolnienie gospodarcze, Google w trzecim kwartale zanotował 2,5% wzrost przychodów reklamowych globalnie, w tym 4,3% z reklamy w wyszukiwarkach (SEM & other), co stanowi wolniejszy wzrost niż w trzecim kwartale 2020 r. kiedy na całym świecie trwała pandemia koronawirusa. Jednocześnie po raz ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Zmiany algorytmu Google
13:10 24.05.2013 PORADA
Od połowy stycznia jesteśmy świadkami dużego poruszenia w świecie SEO oraz firm korzystających z usług pozycjonowania. Co zrobić, aby przetrwać ten trudny czas i aby nasza strona WWW nie spadła w wynikach wyszukiwania?
Tematy: Google, pozycjonowanie, SEM, SEO


Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?