-
Firmy internetowe i ich relacje z klientami
... pośrednicy informacyjni nie uzależniają odesłania klienta na stronę firmy od korzyści finansowych, niemniej w czasie pobytu klienta na ich stronie emitują reklamy, które mogą wpłynąć na decyzje zakupową klienta, a tym samym doprowadzić do zmniejszenia przychodów firmy. Do takich pośredników należą wyszukiwarki w zakresie ...
-
Sektor TMT inwestuje w bezpieczeństwo informacyjne
... ingerować i nimi manipulować. Ponadto, reklamodawcy Internetowi są okradani przez tzw. click-farmy, czyli zespoły ludzi, którym płaci się za klikanie na reklamy. W konsekwencji, koszty reklam obliczane według ilości kliknięć rosną. Przetwarzanie typu „Cloud computing” zmieni sposób dostarczania usług informatycznych, jeśli uda się ...
-
Oświetlenie sklepowe a wyniki sprzedaży
... (10 procent). Nic dziwnego, ze efektywność energetyczna staje się jednym z głównych tematów przyszłorocznych Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów, Sprzedaży i Reklamy EuroShop w Dusseldorfie. - Dyskusja na temat zrównoważonego rozwoju i efektywności energetycznej zdominowała ostatnio branżę detaliczną. Wyraźny wzrost cen tradycyjnej energii ...
-
Kawa z klientem: VAT należny i podatek dochodowy
... ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 r. nr 54, poz. 654 ze zm.) są niestanowiące reklamy każde działania podatnika - przedsiębiorcy, mające na celu budowanie pozytywnego wizerunku i prestiżu firmy, podejmowane w szczególności w kontaktach oficjalnych i handlowych z kontrahentami lub potencjalnymi ...
-
Problemy z nazwami marek
... 10. PKO BP - plagiat czy brak znajomości zasad projektowania elementów nazewnictwa. PKO BP ogłosiło i szeroko reklamowało w konkurs na nazwę lokaty. Reklamy telewizyjne z udziałem celebrytów, rozmach i duże wydatki doprowadziły do … konieczności wycofania się i anulowania wyników konkursu. Na czym polegał konkurs. Aby wygrać ...
-
Kredyty konsumenckie pod lupą UOKiK
... z nieprzestrzeganiem przepisów m.in. ustawy o kredycie konsumenckim. Zbadano wzorce umowne oraz reklamy pożyczek. Kontrola została przeprowadzona od marca do listopada 2012 ... . Zgodnie z prawem, zawsze wtedy, gdy w reklamie kredytodawca podaje koszt kredytu musi uwzględnić wiele innych informacji, np. o stopie oprocentowania kredytu, całkowitej ...
-
Polskie media a WOŚP
... w złotówkach – obrazuje kwotę, jaką należałoby wydać na reklamę o tej samej powierzchni (w cm2) co artykuł poświęcony danemu zagadnieniu, w określonym typie prasy (koszt reklamy różni się w zależności od tytułu prasowego i jest wyliczany na podstawie cenników reklamowych poszczególnych gazet). Z analizy publikacji prasowych na temat WOŚP ...
-
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
... . Warto w takim przypadku skorzystać z profesjonalnego biura tłumaczeń. Tłumaczenie z błędami (lub po prostu przekład słabej jakości) może zniweczyć wszelkie wysiłki z zakresu reklamy w Internecie. Google to nie jedyna wyszukiwarka na świecie Przy ekspansji zagranicznej warto także mieć na uwadze fakt, że nie we ...
-
System Android atakowany najczęściej
... , którymi hakerzy stroili sobie żarty z użytkowników urządzeń przenośnych, do złośliwych aplikacji wykradających pieniądze, dokonywujących kosztownych połączeń, szpiegujących czy przedstawiających niechciane reklamy. Innymi słowy mobilny malware nie jest już pieśnią przyszłości, a realnym zagrożeniem dla wszystkich cyfrowych nomadów.
-
Sklepy internetowe: większe obowiązki sprzedawcy
... , to sprzedawca a nie np. producent czy dystrybutor, będzie odpowiedzialny wobec konsumenta za wadę polegającą na niezgodności towaru z zapewnieniami składanymi w ramach reklamy czy promocji. „Zakres odpowiedzialności nałożonej na sprzedawcę wykracza niejednokrotnie poza konsekwencje jego własnych działań, a jednocześnie nie zostają mu przyznane ...
-
5 skutecznych rad na zatrzymanie klienta e-commerce
... dostosować poszczególne parametry oferty do konkretnego, pojedynczego użytkownika. Rabaty i promocje – bazując na ściśle określonych danych na temat klienta technologia reklamy osobistej umożliwia skierowanie oferty do konkretnych osób, również z uwzględnieniem ich umiejscowienia w lejku sprzedażowym. Pozwala też znacznie lepiej dostosować przekaz ...
-
Mieszkanie trzypokojowe od dewelopera - gdzie i za ile?
... . Najtańsza trójka kosztuje 309 tys. zł. Wszystkie mieszkania w tym projekcie można kupić z dopłatą do kredytu. Alicja Dolińska, dyrektor działu marketingu i reklamy Dolcan Trzypokojowe mieszkania kompaktowe mamy w sprzedaży inwestycji Ogrody Ochota II, która usytuowana jest w centrum Warszawy. W tym projekcie dostępne są lokale ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 05/2016
... Amerykańskiego. Ceny reklam idą w górę i będą o 11,5 proc. wyższe niż przed rokiem, kiedy za spot trzeba było zapłacić 4,5 mln dol. Reklamy będą też sprzedawane razem do transmisji telewizyjnej i relacji z wydarzenia w internecie. Mimo wysokich cen reklamodawców nie brakuje. W 2015 roku sprzedano 70 ...
-
Zmowa cenowa w ujęciu praktycznym
... , o których była już mowa powyżej. Zjawisko sugerowania cen w obrocie gospodarczym jest dość powszechne. Można w tym miejscu posłużyć się przykładem ogólnopolskiej reklamy w telewizji i w radio, gdzie jedna z uznanych aktorek polecając koleżance suplement diety mówi, że jest on dostępny w sprzedaży za ok 5,00 PLN ...
-
Zamiana nieruchomości w darowiźnie z podatkiem dochodowym
... wyrażona w tej umowie wartość zbywanej nieruchomości, pomniejszona o koszty takiego zbycia (tymi mogą być np. koszty notarialne, opłaty dla pośrednika czy reklamy, ogłoszenia itp.). Cena ta powinna odpowiadać wartości rynkowej nieruchomości. Jeżeli bez uzasadnionych przyczyn będzie ona od niej znacznie odbiegać, organy ...
-
Ile prądu zużywają lampki choinkowe?
... i spadek cen prądu w okresie międzywojennym sprawiły, że takie dekoracje zagościły w wielu domach. Co ciekawe, w latach 40. w polskojęzycznej prasie pojawiły się reklamy zachęcające do zakupu “żarówek choinkowych”. Obecnie lampki choinkowe są nie tylko stałą dekoracją w okresie świąt Bożego Narodzenia, ale też pretekstem ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 2/2018
... zmiany. Należy liczyć się z tym, że posty wrzucane przez rodzinę i znajomych będą miały pierwszeństwo w wyświetlaniu, podczas gdy wszelkiego typu artykuły, reklamy czy materiały wrzucane przez marki stracą znaczenie. Plany produkcyjne General Motors. Koncern poinformował, że teraz koncentruje się na przygotowaniach do ...
-
Czy darmowa karta debetowa faktycznie nie kosztuje?
... żadnych opłat. UOKiK przyjrzał się sprawie. Sprawdzono 18 banków i zakwestionowano praktyki aż 13 z nich. W wyniku przeprowadzonych działań zastrzeżenia UOKiK wzbudziły: reklamy, z których wynikało, że karty debetowe są darmowe, o ile ich posiadacz wykona w danym okresie rozliczeniowym transakcje w określonej ilości lub wartości, niejasne ...
-
Budżet domowy vs rozpoczęcie roku szkolnego
... niektórzy rodzice uniknąć nie będą mogli. Według szacunków Deloitte, w przypadku jednego dziecka koszt tegorocznej wyprawki szkolnej ma sięgać niemal 1400 złotych. Jak zmierzyć się z ... letnie wydatki związane z wakacjami. Mimo to uważajmy i uodpornijmy się na reklamy z szybkimi pożyczkami, które mogą doraźnie rozwiązać problem. Pamiętajmy jednak, że ...
-
Bon turystyczny 1000 plus: 2/3 Polaków uważa, że to dobry pomysł
... wsparcia. Aż dwie trzecie z nich pozytywnie ocenia pomysł, choć pewnie ich motywacje są różne – mówi Dariusz Józefiak, dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy Santander Consumer Banku. – Dla pracowników zatrudnionych na umowę o pracę, którzy otrzymają bon, to ewidentna korzyść i trudno się dziwić ich pozytywnemu ...
-
Program poleceń: jak nagradzać klientów, który polecają twoją markę?
... , że nagrody za polecenia wcale nie muszą, a nawet nie powinny być kosztowne. Siła rekomendacji znajomych i rodziny jest większa niż moc reklamy. Potwierdzeniem tego może być chociażby badanie Nielsen, z którego wynika, że tym pierwszym ufa aż 9 na 10 konsumentów, a drugim jedynie co ...
-
6 sposobów na skuteczny marketing internetowy przy ograniczonym budżecie
... pozwalają osiągnąć znaczące rezultaty przy minimalnych kosztach. Marketing internetowy otwiera przed przedsiębiorstwami szerokie możliwości, które są niedostępne dla tradycyjnych form reklamy. Umożliwia zwiększenie rozpoznawalności marki, pozyskiwanie nowych klientów oraz wzrost zysków. Jest to szczególnie ważne dla MŚP oraz firm, które dopiero ...
-
Branża meblarska ma już 130 mln zł długów
... Długów Biura Informacji Gospodarczej. Najmniejsi zmuszeni do czekania na pieniądze Segment meblarski przeciętnemu Polakowi kojarzy się z kilkoma dużymi firmami, których reklamy ogląda w mediach. Znani są także lokalni producenci, rozpoznawalni na swoim terenie. Ale w rzeczywistości branżę tworzy cała rzesza mikro- i małych podmiotów ...
-
Klienci spamerów w Rosji
... badania telefonicznego wynika, że w ponad 80% przypadków jest to menedżer ds. reklamy. Jednak w zamawianiu masowych wysyłek aktywnie uczestniczą również dyrektorzy firmy. 5,6% ... jest to nieznaczna suma, o wiele mniejsza niż koszt innego rodzaju legalnej reklamy. Liczba adresów wykorzystywanych w masowych wysyłkach Liczba adresów wykorzystywanych w ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... reklamy w mediach aplikacji admonit, koszt kampanii ... koszt emisji spotów telewizyjnych. Największe udziały w tej kwocie miała promocja w stacjach TVN (3,7 mln zł), Polsat (1,7 mln zł) i TVP1 (1,3 mln zł). Reklamy „Zostaję z OFE” najczęściej gościły w pasmach reklamowych TVP Info, gdzie wyemitowano je ponad 950 razy, lecz ich łączny koszt ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... , był telewizyjny spot Biedronki informujący o loterii promocyjnej i przygotowanych w tym celu zdrapkach: „Ptysiu, chodźże, co robisz? – „No drapię...”. Cennikowy koszt wyemitowania reklamy wyniósł ponad 7,5 mln zł. Niewiele mniej, bo 6,8 mln zł, koncern Jeronimo Martins zainwestował w promocję dostępnych w sieci sezonowych produktów, w tym ...
-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... opisywaną w niej ofertę. Ze względu na różnorodność form i zastosowań reklamy trudno sprecyzować cechy wyróżniające reklamę spośród innych instrumentów promocji. Na ... szczególności przez uciążliwe dla klientów nagabywanie w miejscach publicznych, przesyłanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub nadużywanie technicznych środków przekazu ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... koszt ich emisji sięgnął 206 mln zł. Na falach radiowych reklamy sieci sklepów wyemitowano ok. 60 tysięcy razy za kwotę 98 mln zł. W prasie wydrukowano blisko 400 reklam, a koszt ... , że w czwartym kwartale 2014 roku wysokość środków przeznaczanych na reklamy sieci handlowych szła w parze z zainteresowaniem mediów i internautów promowanymi markami. ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... naruszać ustawy o ochronie danych osobowych. Zatem firma oferująca taki rodzaj reklamy, najczęściej duże portale, nie przekazuje żadnych danych (nawet adresu ... który w przypadku kampanii mailingowych określa koszt 1000 wysyłek mailingu. Jest to jednak wskaźnik bezpośrednio wzięty z tradycyjnych nośników reklamy i nie obejmuje specyfiki np. ...
-
Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie?
... Koszt pojedynczego kliknięcia zależy od wielu czynników: od wielkości konkurencji, od ceny jaką jesteśmy w stanie zapłacić, od jakości naszej reklamy a nawet jakości naszej strony. Najtańszy koszt ...
-
Pięć błędów marketingu internetowego
... . Zamiast skupiać się wyłącznie na słowach kluczowych reklamy, musisz zachowywać proporcje między wyszukiwaniem naturalnym, newsletterami, e-mailami, blogami i wszystkimi innymi środkami marketingowymi dostępnymi dzisiaj w sieci. Wykorzystaj cały wszechświat możliwości i obniżysz swój średni koszt za kliknięcie. Błąd 2 - Myślenie, że fajny projekt ...
-
Klub sportowy: sponsoring w kosztach firmy
... koszt związany z „zakupem” reklamy ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... odsłony kampanii Plus Banku, z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka. Choć łączny koszt emisji nie zakwalifikował Plus Banku to TOP10 reklamodawców w badanym okresie, ... i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były reklamy, które ukazały się między 1 kwietnia a 30 czerwca 2014 r. Analizie poddano także ogólnodostępne wzmianki ...
-
UOKiK: RenoPuren Zatoki nie leczy
... po spożyciu suplementu diety), scenografii (sugerującej, że bohaterka reklamy jest lekarzem), scenariusza reklamy (można było usłyszeć m.in. „Nie odwołujemy wizyt? – Nie, ... Spółka zmieniła kwestionowane przez UOKiK reklamy. Ponadto, Aflofarm Farmacja Polska została zobowiązana do publikacji na własny koszt oświadczeń o tym, że wprowadzała w błąd. ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... są najczęściej wyszukiwane (w skali miesiąca) oraz jak wygląda przybliżony koszt kliknięcia w reklamę danego zakładu (CPC). Niniejszy raport stanowi interesującą bazę ... przy niższym budżecie. W jaki sposób? – Rezygnując z kampanii ogólnopolskiej na rzecz reklamy w określonej lokalizacji, co jest dobrym krokiem w momencie, gdy promujemy warsztat ...