eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › merchandising
  • Oświetlenie sklepowe a wyniki sprzedaży

    Oświetlenie sklepowe a wyniki sprzedaży

    11:52 11.10.2010

    Prezentacja towarów, w tym ich oświetlenie mają niebagatelny wpływ na wyniki sprzedażowe. Wybór odpowiednich lamp i źródeł światła to niełatwe zadanie, zwłaszcza jeśli chcemy połączyć walory estetyczne z racjonalizacją kosztów utrzymania sklepu. Odpowiednio dobrane oświetlenie pozwala wydobyć walory każdego wnętrza. W sklepach światło ma jednak ... WIĘCEJ

    Tematy: prezentacja towarów, oświetlenie sklepowe, promocja produktu, merchandising
  • Merchandising w Polsce - perspektywy

    Merchandising w Polsce - perspektywy

    00:30 15.06.2008

    ... śmielsze próby wykorzystania marketingu zapachowego czy floral merchandisingu, czyli ekspozycji za pomocą roślinności. Do świadomości marketerów przebił się również digital merchandising. W Polsce działania z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych skupiają się na stosowaniu sieci ekranów LCD czy plazmowych. Na Zachodzie możemy już dostrzec kolejną ... WIĘCEJ

    Tematy: merchandising, promocja produktu, marketing i sprzedaż, narzędzia merchandisingu
  • Strategie i techniki cenowe

    Strategie i techniki cenowe

    12:47 20.02.2008

    ... — „Ceny poniżej pasa”, M1 — „Gdy kwiaty rosną, maleją ceny”, Tesco — „Dużo, tanio, Tesco”. Artykuł powstał na podstawie książki Lucyny Witek „Merchandising w małych i dużych firmach handlowych” (Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2007). Jest to praktyczny przewodnik po merchandisingu czyli sztuce sprzedaży w sklepach, hipermarketach, galeriach ... WIĘCEJ

    Tematy: merchandising, strategia sprzedaży, ustalanie ceny, metody ustalania cen
  • Język ciała konsumentów a reklama produktu

    Język ciała konsumentów a reklama produktu

    00:46 08.09.2007

    Dla konsumentów chcących kupić napój energetyczny ważne jest opakowanie, a dla tych poszukujących w sklepie kawy to, że mogą ją szybko znaleźć. Najnowsze badania Nielsena nad językiem ciała konsumentów wskazują, że marketerzy niepotrzebnie głowią się nad tym, jak odpowiednio zareklamować np. majonez, gdyż dla klientów sklepu najważniejsze jest to, ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing i reklama, język ciała, promocja produktu
  • Preselling zyskuje na znaczeniu

    Preselling zyskuje na znaczeniu

    13:52 24.05.2007

    ... i sprzedawać wyroby, nie dostarczając jednak produktów fizycznie. Praca presellerów polega więc na zbieraniu zamówień sprzedażowych i odpowiedzialności za merchandising w punkcie detalicznym w ściśle określonym rejonie geograficznym. Zarządzanie kryzysowe Jednym z najistotniejszych etapów wdrażania systemu presellingu jest stworzenie procedur ... WIĘCEJ

    Tematy: preselling, merchandising, pozycjonowanie marki, kreowanie marki
  • Skuteczny merchandising usług bankowych

    Skuteczny merchandising usług bankowych

    13:19 18.07.2006

    Ponad 45 proc. osób odwiedzających placówki bankowe korzysta z materiałów reklamowych. Blisko połowa z nich pod wpływem tych materiałów decyduje się na zakup reklamowanego produktu, a ponad 2/3 chce zgłębić wiedzę o produkcie u obsługi banku. W świetle "Badania efektywności przekazów i korzystania z merchandisingu w polskich bankach", ... WIĘCEJ

    Tematy: materiały reklamowe, reklama, usługi bankowe, ulotki


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: