eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama osobista
  • ABC programmatic buying. Sprawdź, czego jeszcze nie wiesz

    ABC programmatic buying. Sprawdź, czego jeszcze nie wiesz

    00:23 02.02.2016

    ... pozwalają na dotarcie do klienta. Oto 8 pojęć, które warto znać. Reklama spersonalizowana odgrywa coraz większą rolę w biznesie. Eksperci z Sociomantic Labs szacowali ... w której powierzchnię reklamową sprzedaje się na wcześniej ustalonych progach cenowych (Price Floor). Reklama natywna – oznacza taką kreację reklamową, która „wtapia się” w otoczenie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, programmatic buying, reklama osobista, skuteczność reklamy
  • Personalizacja - broń obosieczna

    Personalizacja - broń obosieczna

    12:51 26.10.2015

    Personalizowane jest już niemal wszystko: od produktów i ich opakowań, przez e-mailingi, aż po wyniki w wyszukiwarkach internetowych. Pomimo swych niewątpliwych walorów, istnieją sytuacje, w których źle zrealizowana personalizacja może przynieść skutek odwrotny do zamierzonego. Niestety, zdarza się to także najbardziej znanym firmom. ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama osobista, personalizacja, programmatic, reklama online
  • 5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying

    5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying

    16:01 27.08.2015

    ... świata – w Chinach – radzi sobie coraz lepiej, zwłaszcza w wersji mobilnej. Spersonalizowana reklama, pojęcie o którym polski marketer już coś słyszał, ale wciąż niezbyt wiele ... z każdym rokiem zyskuje na znaczeniu, a marketerzy poświęcają wiele uwagi reklamie mobilnej. Jeżeli reklama programmatic ma być skuteczna, to warto, aby była dostosowana ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, skuteczność reklamy, reklama osobista, programmatic buying
  • Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?

    Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?

    11:06 02.07.2015

    ... do odbiorców – wyjaśnia Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. Czy rozwiązaniem narastającej tendencji jest programmatic TV, czyli spersonalizowana reklama telewizyjna? Rzadziej, lepiej, skuteczniej Spersonalizowana reklama telewizyjna może być rozwiązaniem, które sprawi, że widzowie nie będą z irytacją odchodzić od telewizyjnych odbiorników wraz ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama telewizyjna, reklama osobista, programmatic, rynek reklamy
  • 5 grzechów głównych w e-marketingu

    5 grzechów głównych w e-marketingu

    00:46 23.05.2015

    ... kampanii reklamy osobistej – nawet 1 proc., w zależności od branży. Oznacza to, że reklama osobista ma ponad dwukrotnie większą klikalność od „zwykłej” reklamy! Grzech drugi – masowa ... imionami. Podobnie powinno postępować się w internecie – klient lubi czuć, że dana reklama jest skierowana właśnie do niego, np. gdy otrzymuje zniżkę z okazji urodzin ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, e-marketing, marketing online, reklama w internecie
  • Reklama osobista – zabójca spamu

    Reklama osobista – zabójca spamu

    12:59 29.04.2015

    ... i czego szukamy. Skąd reklamodawcy wiedzą czego właśnie potrzebujemy? Jak wygląda reklama osobista od kuchni? Każdy użytkownik sieci pozostawia po sobie ślad w ... podmioty, które wymieniają się informacjami na nasz temat, a skutkiem tej transakcji jest reklama odzwierciedlająca nasze zainteresowania. Są to: reklamodawca, który zleca daną reklamę do ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama osobista, programmatic marketing, pliki cookies, marketing online
  • Jak osiągnąć sukces w e-commerce?

    Jak osiągnąć sukces w e-commerce?

    13:06 25.03.2015

    ... określonych produktów. Takie informacje oraz wykorzystanie ultranowoczesnych technologii, pozwalają na przygotowanie przekazu reklamowego „szytego na miarę”. Jest to tzw. reklama osobista (ang. programmatic buying). – Taka personalizacja, czyli dopasowanie przekazu do określonego klienta, umożliwia jego modyfikację w zależności od tego, na jakim ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, handel internetowy, sklepy internetowe, handel online
  • 5 skutecznych rad na zatrzymanie klienta e-commerce

    5 skutecznych rad na zatrzymanie klienta e-commerce

    11:00 02.02.2015

    ... platformy telewizyjne przekazują dodatkowe informacje na temat wykupionej właśnie usługi, zwracając uwagę na najciekawsze elementy oferty. Taka reklama pomaga umacniać więź z klientem. Reklama osobista pozwala poczuć klientowi, że znajduje się on dokładnie w centrum uwagi właścicieli czy marketerów sklepu internetowego. Personalizacja umożliwia ... WIĘCEJ

    Tematy: programmatic, reklama osobista, skuteczność reklamy, e-commerce
  • Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy

    Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy

    12:12 26.01.2015

    ... zwiększyć sprzedaż? Czynnikiem, który napędza sprzedaż w sklepach internetowych jest oczywiście reklama. W tej kategorii również przoduje Wielka Brytania, gdzie wydatki na promocję ... ubiegłym roku wzrosły one o 105 proc. Na znaczeniu zyskuje również reklama osobista (ang. programmatic), której treść dostosowywana jest do preferencji poszczególnych ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, handel elektroniczny, Facebook, zakupy online
  • Czy reklama na Facebooku ma sens?

    Czy reklama na Facebooku ma sens?

    11:03 02.10.2014

    ... potrzeba, aby dotrzeć do szerszego grona konsumentów? Rozwiązaniem może być reklama osobista. Mając do dyspozycji bazę ponad 1,2 mld potencjalnych klientów, w tym aż 12 mln ... i w czasie rzeczywistym, a efekty są widoczne bardzo szybko. Taka spersonalizowana reklama wykazuje znacznie większą skuteczność od standardowych przekazów. Cechuje się ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż na facebooku, f-commerce, e-commerce, sklep na facebooku

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: