-
Rekrutacja online: jak znaleźć właściwych kandydatów
... zaczyna się rekrutacja online? Czy wtedy, gdy zamieszczamy w sieci ogłoszenie? A może znacznie wcześniej, jeszcze na etapie budowania marki firmy? Według opublikowanego niedawno przewodnika Randstad „Marka pracodawcy ma znaczenie” „prawie połowa badanych przez LinkedIn twierdzi, że nie podjęłaby pracy w spółce o złej reputacji, niezależnie ...
-
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
... interakcji z pracownikami firmy zostały ... marka na tym zyska) Czy rzeczywiście systematycznie szkolimy naszych pracowników oraz inwestujemy w ich edukację na temat dobrej obsługi klienta? Analizujemy proces zakupowy także z punktu widzenia klienta, a nie tylko sprzedawcy Czy kierownictwo przekazuje pracownikom wartości marki oraz misję i wizję firmy ...
-
Pandemia uaktywniła oszustwa finansowe w handlu międzynarodowym
... kontaktów w poszczególnych sieciach handlowych. Rekomendujemy wszystkim firmom, żeby nie traciły czujności, kiedy otrzymują niespodziewanie duże zamówienie z zagranicznej firmy. Znana marka może początkowo nie budzić podejrzeń, a dokumenty mogą wyglądać bardzo wiarygodnie, łącznie z pieczątkami czy podpisami osób zarządzających. Ale pamiętajmy ...
-
6 zasad skutecznej obsługi klienta
... że marka troszczy się o klienta, sprawia, że zostaje z nią na dłużej.” Empatia to kluczowy element skutecznej obsługi. Klient powinien poczuć, że jest dla firmy ... reputacja jest jednym z najcenniejszych aktywów. Obsługa klienta to strategia na przyszłość Najlepsze firmy traktują obsługę klienta nie jako konieczność, ale jako element strategii ...
-
Opakowanie - niemy sprzedawca
... w akcję promocyjną, pokusił się o zmianę opakowania. Przede wszystkim wyeksponowana została marka – wprowadzony pionowy układ nazwy i ostrzejsza w kroju, wyrazista czcionka pozwoliły ... bardzo głębokie. Inną zmianą wewnętrzną dotyczącą firmy i prowadzącą do zmiany opakowań jest zmiana filozofii samej firmy. Tego typu zmiany ostatnio możemy obserwować ...
-
Tydzień 25/2008 (16-22.06.2008)
... ma doświadczenia, jest on też osadzony w kraju o gospodarce mało stabilnej, której marka w globalnej gospodarce jeszcze niewiele znaczy. Ten biznes jest dziś bardzo zróżnicowany ... powstała po przełomie na początku lat 90-tych. To w większości małe i średnie firmy autorskie, a często też rodzinne. Ich cechą jest duża dynamika i chęć osiągnięcia ...
-
Rynek czekolady a święta
... przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Dużą rolę za to odgrywa marka - renoma firmy jest poświadczeniem produktów przygotowanych ze składników o najwyższej jakości - ... niż czekolad. W obu segmentach bardzo szybko rośnie sprzedaż produktów premium. Według firmy Storck (producenta m.in. Tofi fee), rynek pralin charakteryzuje się sezonowością sprzedaży ...
-
Klastry i parki technologiczne - źródła innowacji
... klastra należą: sieciowy, koncentryczny oraz instytucjonalny. Klaster sieciowy tworzą małe firmy, których przedmiot działania obejmuje podobną lub tę samą gałąź ... segmentu, inwentaryzacja możliwości, nowe miejsce spotkań, w średnim okresie: wspólna marka, wspólny marketing (pozyskiwanie nowych klientów, rynków, reklama), wspólne projekty, nowe ...
-
Bankructwa firm w Polsce I-IX 2009
... marka. Upadłości w sektorach gospodarki Euler Hermes podaje, że duży udział w statystce firm usługowych to m.in. wynik kłopotów branży poligraficzno-wydawniczej, a pw. transportowej. Oczywiście upadłości dotykają także inne firmy ... motoryzacyjne, odkuwki, konstrukcje metalowe itp. – upadło 35 firmy z tego sektora. Trudno spodziewać się szybkiego ...
-
Upadłości firm w Polsce w 2010 r.
... , tym łatwiej mu odmówić zapłaty. Za większym przedsiębiorstwem stoi zazwyczaj marka, a to stwarza perspektywę dalszej współpracy, co oznacza możliwość nowych zamówień. W kręgu ... ). W badanej połowie firm, które upadły w roku 2010, dwie trzecie stanowiły firmy zatrudniające do 50 osób, a tylko 5 przedsiębiorstw zatrudniało ponad 500 osób. Poprawa ...
-
Slogany reklamowe - wspieranie sprzedaży marki
... w bezpośrednim sąsiedztwie logo marki). Slogan ma pomagać nabywcom w zrozumieniu, czym jest marka oraz na czym polega jej wyjątkowość, dlatego często przedstawiają ... Slogan musi wyróżniać firmę od jej konkurencji, prezentować filozofię firmy, prezentować przewagę firmy nad konkurentami w sposób prosty, łatwy do zapamiętania i wyróżniający. Slogany ...
-
Social media jako narzędzie marketingowe
... . Tym razem jednak batalia rozegra się na macierzystym polu portalu Marka Zuckerberga, co dodaje sprawie dodatkowego smaczku. W Polsce tymczasem karty rozdaje jednak ... społecznosciowych w Polsce jest dziś fanem przynajmniej jednej marki lub firmy. Prym wiodą firmy odzieżowe, gastronomiczne, kluby i stacje telewizyjne. Internauci tłumaczyli, że czują ...
-
Jakie samochody firmowe w Polsce?
... dyrektor ds. strategii leasingowej w Spółkach Leasingowych BZ WBK. Cena istotniejsza niż marka… Prawie trzy czwarte (73%) przedsiębiorców w sektora MŚP posiada samochody o maksymalnej ... samochodów służbowych. To ma także znaczenie, jeśli zobaczymy, że badane firmy najczęściej wymieniają samochody w firmie raz na 5 lat lub rzadziej (60%) ...
-
Zakup auta firmowego: czy sektor MŚP może negocjować?
... atrakcyjną ofertę każdemu przedsiębiorcy bez względu na wielkość i strukturę organizacyjną jego firmy – uspokaja przedstawiciel centrali Toyoty. To samo podejście wyraża Maja Lesińska z ... , zostało potwierdzone przyznaniem w tym roku firmie Chevrolet Poland tytułu „Marka przyjazna MŚP” nadawanego przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców. Wiara ...
-
Ubezpieczenie dla psa lub kota? Porównaj oferty
... . Firma mySafety sprzedaje natomiast polisy z oferty TU Europa. Ubezpieczenia promowane przez Lynx (marka handlowa Petsupport) i mySafety prócz ochrony przed szkodami wyrządzonymi przez zwierzę, zapewniają zwrot kosztów leczenia pupila. Obydwie firmy w ramach Assistance oferują również opiekę nad zwierzęciem pod nieobecność właściciela. Posiadacze ...
-
Największe sieci handlowe walczą o wyniki
... sprzedający okulary Warby Parker czy Athleta - modowa marka należąca do sieci handlowej GAP. „Granice pomiędzy handlem offline i online zatarły się. Jesteśmy świadkami ewolucji sposobów podejmowania przez konsumentów decyzji zakupowych. Stawianie konsumenta w centrum zainteresowania firmy oraz umożliwienie mu rozpoczynania zakupu w jednym kanale ...
-
Gala Mobility Trends 2015. Złoty Bell w szóstej odsłonie
... teraz spokojnie mogę powiedzieć, że Mobility to platforma medialno-kojarzeniowa. Dzisiaj to marka czasopisma, bloga, plebiscytu Mobility Trends oraz targów Mobility Days – ... głównym Gali Mobility Trends 2015 była firma HUAWEI. Partnerami wydarzenia były firmy: Plantronics, Sony, HTC, Ovro, Maxcom, Lando, Play, Hama, Jabra, Naviexpert, myTaxi. ...
Tematy: Mobility Trends -
Co ma Brexit do promocji?
... nieoczekiwanych wydarzeń do promocji wizerunku własnej marki. W wielu takich sytuacjach firmy wygrywały spontaniczną i kreatywną reakcją. Nie inaczej było w przypadku marki ... media. Błyskawiczną reakcją wykazała się także marka Volvo, po tym jak internauta zmęczony mailami otrzymywanymi od firmy, wysłał wiadomość prywatną o treści informującej o ...
-
Zarządzanie marką pracodawcy: konieczność czy nie?
... ekspertów portalu Praca.pl, jego kluczowymi punktami powinny być: Opis firmy jako miejsca pracy, Atrakcyjna szata graficzna, Konkretne wymagania wobec kandydatów, Informację ... i wyróżnienia istotne z punktu widzenia kandydata. 44% ankietowanych uważa, że marka pracodawcy powinna być również widoczna na stronie internetowej, w profesjonalnej zakładce ...
-
Przejęcia firm. Na Zachód marsz
... „To bardzo dojrzały i stabilny rynek, a know how i ciesząca się świetną reputacją marka, pozwolą nam jednym ruchem wejść nie tylko na rynek niemiecki, ale też szwajcarski ... Tamtejszych patriotów gospodarczych szczególnie rozdrażnił zakup producenta robotów przemysłowych firmy Kuka, firmy założonej jeszcze w XIX w. Niemieccy politycy starali się nawet ...
-
Upadłości firm VIII 2017
... być gigantem, który skalą produkcji i zamkniętym cyklem produkcyjnym zarabia więcej, albo wyspecjalizowanym podmiotem oferującym we własnej sieci, pod własna marka droższe produkty. Pozostałe firmy – musząc kupić surowiec, operując przy niskiej marży, nie mogą skutecznie konkurować z wolumenem, rentownością i cenami tych największych graczy. To ...
-
Atmosfera w pracy i rozwój zawodowy. To liczy się najbardziej
... pracodawcy, którzy chcą wyłowić prawdziwe talenty, muszą się nieźle natrudzić. Nic dziwnego, że firmy prześcigają się w pomysłach na przyciągnięcie i zatrzymanie u siebie najlepszych fachowców. A na co - ... Co ciekawe, Polacy częściej niż Polki wskazują na takie aspekty, jak marka firmy (25 proc. vs. 13 proc.). Możemy zauważyć, że dla mężczyzn ważna ...
-
Pracodawcy w erze pracownika. Jak powinni sobie radzić?
... bardziej utyskują na brak pracowników i wzmożoną rotację kadr. Jak powinni sobie poradzić? Oto kilka sposobów. MARKA PRACODAWCY Mimo bezprecedensowych wydatków przeznaczonych na employer branding i wzmacniane wizerunku firmy jako pracodawcy tegoroczne badanie pokazało smutną prawdę - tylko połowa badanych wskazała, że firma, w której pracuje ...
-
Branża transportowa w 2017 i plany na 2018 rok
... po wystawieniu faktury to kapitał używany do rozwoju firmy. W całym roku 2016 firmy faktoringowe należące do Polskiego Związku Faktorów sfinansowały faktury ... niskopodłogowych wzbogaciliśmy linię Goodyear KMAX, nowe rozmiary zyskało portfolio Dunlop SP246, a marka SAVA wprowadziła Cargo 4 HL, umożliwiającą zwiększenie ładowności użytkowej pojazdów. ...
-
E-rewolucja! Cyfrowe technologie a gospodarka
... zaniku różnic w cenach identycznych produktów. Dla konsumentów wciąż znaczenie ma marka, firmy ukrywają też część ceny np. w kosztach przesyłki, niemniej różnice w cenach zmalały ... regulacyjnym w zależności od tego, czy są świadczone przez tradycyjne firmy, czy przez firmy technologiczne. Funkcjonujący obecnie w Polsce system podatkowy oraz ...
-
Czy RODO zmieniło media społecznościowe?
... tego firmy straciły możliwość ukrywania się za pogmatwanymi i często zupełnie ignorowanymi przez użytkowników umowami. Dziś firmy, aby przetwarzać dane użytkownika, muszą uzyskać jego świadomą zgodę. Takie działania zostały przeprowadzone przez gigantów technologicznych takich jak Facebook, Twitter, czy Google. Serwis społecznościowy Marka ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2018
... Kucharczyk, Dyrektor w dziale doradztwa finansowego Deloitte. Obecnie niemal wszystkie firmy z tego segmentu w swej strategii mają wpisany rozwój mediów społecznościowych. Niektóre, ... Kate Spade trafiła do koncernu Tapestry (wartość transakcji wyniosła 2,4 mld dolarów), a marka Jimmy Choo została przejęta przez Michaela Korsa za 1,2 mld dolarów. – ...
-
Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji
... rozwiązaniu artykuł nie jest traktowany przez czytelników jak reklama, a nasza marka jest obecna w nieinwazyjny sposób. 6. Zainteresowanie użytkownika Dużo łatwiej jest pozyskać ... klienta miano eksperta i wzmacniamy zaufanie do naszej firmy i jej oferty. W ten sposób budujemy też pozytywny wizerunek naszej firmy i znajomość naszej marki, a to ...
-
Najlepsi pracodawcy 2021 według Polaków. Samsung liderem
... trzeci został uznany najbardziej atrakcyjnego pracodawcę. Zdaniem ankietowanych marka ta najmocniej kojarzona jest z dobrą kondycją finansową, dobrą reputacją ... . z o.o. W pierwszej dziesiątce znalazły się dwie firmy z sektora nowoczesnych technologii, dwie firmy motoryzacyjne, dwa przedsiębiorstwa z branży lotniczej, firma farmaceutyczna, producent ...
-
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
... marka, produkt lub usługa, zawsze na rynku będzie istnieć mniejsza lub większa konkurencja, z którą trzeba się zmierzyć. Może nie będzie bezpośrednia, ale z pewnością spotkasz się z konkurencją dotyczącą jakiegoś aspektu Twojej firmy ... Sebastian Kopiej z agencji Commplace, która wspiera firmy w obszarze tworzenia strategii marketingowej. – Niezbędna ...
-
4 kluczowe kwestie przed inwestycją w obligacje korporacyjne
... korporacyjne niezabezpieczone. Wtedy w przypadku bankructwa firmy obligacje wchodzą do masy upadłościowej wraz z resztą zadłużenia spółki. Firmy mały i średnie bardzo często emitują obligacje ... i realną wartość w chwili sprzedaży takich zabezpieczeń jak np. znak towarowy, marka czy inne aktywa niematerialne i prawne. To podstawowe i tylko niektóre z ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... luk, mocnych i słabych stron oraz możliwości ulepszeń. Pomaga upewnić się, że marka jest zgodna z Twoimi celami i rezonuje z odbiorcami. Regularne audyty są niezbędne dla ... logo i materiałów promocyjnych. W jakiej sytuacji warto pomyśleć o rebrandingu? Zmiana strategicznych celów firmy może być impulsem do rebrandingu. Jeśli brand kieruje się nowymi ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding -
Greenwashing, czyli ekoiluzje w e-commerce i logistyce a prawdziwe wyzwania
... , tym samym wprowadzając konsumenta w błąd. „Zielona ściema”, czyli tworzenie iluzji, że marka działa proekologicznie - zostaje z reguły wychwycone przez konsumenta, co wiąże się z ... błędy. Z tego 13,6% to błędy, które znacząco wpływają na skuteczność logistyki. Firmy, które nie stosują standaryzacji danych adresowych, muszą mierzyć się z wydłużonymi ...
-
Deepfake’i dotknęły już 3/4 firm. Wkrótce prześcigną ataki ransomware
... trudno je odróżnić od prawdziwych. Kto atakuje firmy przy użyciu deepfake’ów? Firmy mogą stać się celem różnych grup cyberprzestępców ... Marka z dobrze ugruntowaną pozycją ma większe szanse na przeciwdziałanie takim kryzysom, ale nie każda firma może na to liczyć. Jak się bronić? Aby chronić się przed oszustwami z użyciem deepfake’ów, firmy ...
-
Temat i adres w e-mailingu
... Temat: Wyjątkowa oferta - tylko teraz Od pewnego czasu przyjęła się w Polsce praktyka podawania nazwy firmy w polu zawierającym informacje o wysyłającym. Jest to dobre rozwiązanie, w szczególności gdy marka firmy jest dobrze rozpoznawalna. Zaufanie, jakim darzymy markę, przekłada się bezpośrednio na większe prawdopodobieństwa poświęcenia przesyłce ...
Tematy: