-
Jak stworzyć biznesplan - część 1
... więcej wysiłku. Często zespół zarządzający istnieje bez firmy i jest tworzony przez grupę pasjonatów, lub powstaje w ramach firmy. Analiza rynku Jeżeli liczysz na osiągnięcie sukces ... także od wartości produktu/usługi w oczach klienta, a także od tego jak jest postrzegana "marka". Musisz się też zastanowić czy chcesz przyciągnąć całą masę klientów ...
Tematy: -
Wirusy i ataki sieciowe X-XII 2005
... Sony Duże zamieszanie w mediach wywołało oświadczenie specjalisty ds. bezpieczeństwa Marka Russinovicha o wykryciu rootkita w module DRM płyt dystrybuowanych Sony. Ukazało ... innych niż Microsoft. Świadczy o tym zarówno incydent z rootkitem Sony, jak i luka WMF. 5. Firmy antywirusowe coraz częściej będą znajdowały się w sytuacji, gdy interesy dużych ...
-
Jakość obsługi klienta a pokolenie Y
... . Badanie zidentyfikowało kluczowe cechy i czynniki motywujące, które firmy uważają za wspólne dla pokolenia Milenium. Odnoszą się one do zagadnień takich jak wygoda, customizacja i społeczność. Na przykład, kiedy dochodzi do sprzedaży produktów i usług, reputacja firmy i marka mają dla przedstawicieli pokolenia Milenium mniejsze znaczenie, niż ...
-
Producenci napojów a kryzys
... , takie jak GARDEN, oraz marki oferujące produkty wysokiej jakości, np. marka Fortuna, która jesienią ubiegłego roku przeszła gruntowną zmianę wizerunku i oferty. ... są napoje mleczne. Trudno oszacować dokładną wielkość i wartość tego segmentu, ponieważ firmy badawcze nie wydzielają tej kategorii z całego rynku, jednak według Ryszarda Piziora ...
-
Komunikacja w firmie: zalety sieci intranet
... towarzyszy nam od początku istnienia firmy. Każda marka ma własnego bloga, którego regularnie pisze dzieląc się z innymi swoimi sukcesami, prowadzonymi aktualnie kampaniami, pomysłami czy ważnymi dla niej wydarzeniami – mówi Bartłomiej Juszczyk, CEO Grupa Adweb – wszystkie istotne kwestie dotyczące planów rozwoju firmy ...
-
Najdroższe i najtańsze telefony 2009
... bardzo popularne, to i tak znajdują klientów. Cechuje je bardzo dobra funkcjonalność. Marka BlackBerry zdobyła uznanie w Stanach Zjednoczonych, gdzie jednego z modelu tego producenta ... , aż 6 przypadło fińskiemu producentowi. W zestawieniu znalazły się również popularne „Vałki” firmy Motorola. Są to modele Motorola V8 i Motorola V9. Po jednym ...
-
Upadłości w Polsce w 2009r.
... – jedynie pozytywne doświadczenie płatnicze. Bierzemy oczywiście pod uwagę fakt, iż małe firmy – a zwłaszcza mikroprzedsiębiorstwa – liczyć mogą na pomoc publiczną, środki unijne, co trochę zmienia ... upadają także duże, publiczne spółki. Znana marka obecnie nie chroni przed kłopotami finansowymi, duże firmy nie radzą sobie lepiej niż małe – ale ...
-
Polski konsument ceni odpowiedzialny biznes
... fakt, iż zwracają oni coraz baczniej uwagę na inne niż tylko marka i cena informacje zawarte na opakowaniu. Już 76% badanych deklaruje, że sprawdza skład ... zamówieniach publicznych. 4 firmy natomiast posiadają odpowiednie standardy dla dostawców dotyczące odpowiedzialności biznesu. 2 firmy mają standardy w konkretnych aspektach a 3 firmy w ogóle nie ...
-
Dotacje unijne "Paszport do eksportu"
... spojrzeć na kwestię eksportu produktów lub usług danej firmy w szerszej perspektywie i zaplanować rozwój przedsiębiorstwa w długim okresie. Aby ... w PRE były odpowiednio elastyczne i oparte na rzetelnych prognozach. Cel: rozpoznawalna marka W związku z większą skalą trudności - w porównaniu do etapu pierwszego - towarzyszącą opracowaniu wniosku ...
-
Wycena młodych firm
... . Ponadto historia spółki to nie tylko dane finansowe, ale też marka, pozycja konkurencyjna oraz doświadczenie zarządu. Wielkość przychodów operacyjnych - brak danych historycznych sprawia, że wyceniający ma ograniczony dostęp do danych operacyjnych. Firmy w stadium pomysłu nie rozpoznają przychodów operacyjnych. Natomiast koszty absorbowane przez ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... – najbardziej aktywne reklamowo firmy to: Amber Gold, PZU, Credit Agricole i Citi Handlowy; Media/książki/CD/DVD – najbardziej aktywne firmy to UIP, TVN i Polsat. Liczba aktywnych reklamowo firm wzrosła z 18 do 26; Napoje i alkohole – największe znaczenie w inwestycjach tej kategorii miały kampanie Foodcare (marka Frugo) oraz Coca-Coli. Tutaj ...
-
Banki a łamanie praw człowieka
... związku z wydobywaniem uranu stanowi także działalność firmy Paladin Energy Ltd. Z kolei Prodeco, spółka córka szwajcarskiej firmy wydobywczo-handlowej Glencore, wydobywa węgiel w rejonie ... na miejscu znaleziono polskie metki należące do polskiej firmy. Z kolei szwedzka marka odzieżowa H&M (Hebbes&Mauritz AB) wielokrotnie była krytykowana za łamanie ...
-
Nowoczesna Gospodarka: zatrudnienie w IV kw. 2013
... klasy staje się coraz trudniejsze, stąd też ogromną rolę w samym procesie rekrutacyjnym odgrywa proponowana ścieżka kariery, ale również pozycja danej firmy. Międzynarodowa marka oraz innowacyjne działania z zakresu promocji czy technologii są kryteriami, które coraz częściej decydują o wyborze danego pracodawcy. Wśród pracowników i kandydatów ...
-
Kształtowanie cen w oparciu o konkurencję
... Firmy sprzedające w niskich cenach często skupiają się na jednym czynniku, czyli na cenie, i mają nadzieję, że na rynku istnieje wystarczająco dużo klientów, dla których nieważne są inne czynniki, takiej jak jakość, funkcjonalność, marka ... podnieść cenę usługi. Co wyróżnia „firmy niskocenowe” Firmy sprzedające towary w niskich cenach mają ograniczone ...
-
Rynek pracy należy do kandydata: nowe wyzwania HR
... firmy rekrutacyjnej, potencjalny przyszły pracownik z jednej strony może założyć, że nie jest traktowany poważnie i nie zdecyduje się na podjęcie pracy, z drugiej, w trakcie oczekiwania na decyzje może on zostać zwyczajnie pozyskany przez konkurencję – dodaje Sebastian Sala, menedżer Banking & Insurance. 5. Twoja marka ... to firmy będą zobligowane ...
-
Usługi bankowe oczami przedsiębiorcy
... i poziomem obsługi. Czynniki w największym stopniu wpływające na wybór banku przez średnie firmy to: zakres oferty, wysokość prowizji i opłat, warunki i koszty prowadzenia rachunku bieżącego oraz tradycja i doświadczenie banku, jego marka i renoma. Zgodnie z wynikami badania, ogólny poziom ubankowienia mikro, małych i średnich przedsiębiorstw ...
-
System wczesnego ostrzegania, czyli jak nie zostać "podgrzewaną żabą"
... Historie upadków Ignorowanie dynamicznie zmieniającego się środowiska może mieć dla firmy wręcz katastrofalne skutki. „Rafy” pojawiające się w otoczeniu potrafią „zatopić ... wdrażania ważnych zmian, rozbieżność z dawnymi celami i normami, parada krzyżowa konkurentów, „wojująca” marka wyrobu, sprawy sądowe. Skanowanie otoczenia Po określeniu scenariuszy ...
Tematy: system wczesnego ostrzegania, EWS -
Rekrutacja online: jak znaleźć właściwych kandydatów
... zaczyna się rekrutacja online? Czy wtedy, gdy zamieszczamy w sieci ogłoszenie? A może znacznie wcześniej, jeszcze na etapie budowania marki firmy? Według opublikowanego niedawno przewodnika Randstad „Marka pracodawcy ma znaczenie” „prawie połowa badanych przez LinkedIn twierdzi, że nie podjęłaby pracy w spółce o złej reputacji, niezależnie ...
-
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
... interakcji z pracownikami firmy zostały ... marka na tym zyska) Czy rzeczywiście systematycznie szkolimy naszych pracowników oraz inwestujemy w ich edukację na temat dobrej obsługi klienta? Analizujemy proces zakupowy także z punktu widzenia klienta, a nie tylko sprzedawcy Czy kierownictwo przekazuje pracownikom wartości marki oraz misję i wizję firmy ...
-
Pandemia uaktywniła oszustwa finansowe w handlu międzynarodowym
... kontaktów w poszczególnych sieciach handlowych. Rekomendujemy wszystkim firmom, żeby nie traciły czujności, kiedy otrzymują niespodziewanie duże zamówienie z zagranicznej firmy. Znana marka może początkowo nie budzić podejrzeń, a dokumenty mogą wyglądać bardzo wiarygodnie, łącznie z pieczątkami czy podpisami osób zarządzających. Ale pamiętajmy ...
-
6 zasad skutecznej obsługi klienta
... że marka troszczy się o klienta, sprawia, że zostaje z nią na dłużej.” Empatia to kluczowy element skutecznej obsługi. Klient powinien poczuć, że jest dla firmy ... reputacja jest jednym z najcenniejszych aktywów. Obsługa klienta to strategia na przyszłość Najlepsze firmy traktują obsługę klienta nie jako konieczność, ale jako element strategii ...
-
Opakowanie - niemy sprzedawca
... w akcję promocyjną, pokusił się o zmianę opakowania. Przede wszystkim wyeksponowana została marka – wprowadzony pionowy układ nazwy i ostrzejsza w kroju, wyrazista czcionka pozwoliły ... bardzo głębokie. Inną zmianą wewnętrzną dotyczącą firmy i prowadzącą do zmiany opakowań jest zmiana filozofii samej firmy. Tego typu zmiany ostatnio możemy obserwować ...
-
Tydzień 25/2008 (16-22.06.2008)
... ma doświadczenia, jest on też osadzony w kraju o gospodarce mało stabilnej, której marka w globalnej gospodarce jeszcze niewiele znaczy. Ten biznes jest dziś bardzo zróżnicowany ... powstała po przełomie na początku lat 90-tych. To w większości małe i średnie firmy autorskie, a często też rodzinne. Ich cechą jest duża dynamika i chęć osiągnięcia ...
-
Rynek czekolady a święta
... przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Dużą rolę za to odgrywa marka - renoma firmy jest poświadczeniem produktów przygotowanych ze składników o najwyższej jakości - ... niż czekolad. W obu segmentach bardzo szybko rośnie sprzedaż produktów premium. Według firmy Storck (producenta m.in. Tofi fee), rynek pralin charakteryzuje się sezonowością sprzedaży ...
-
Slogany reklamowe - wspieranie sprzedaży marki
... w bezpośrednim sąsiedztwie logo marki). Slogan ma pomagać nabywcom w zrozumieniu, czym jest marka oraz na czym polega jej wyjątkowość, dlatego często przedstawiają ... Slogan musi wyróżniać firmę od jej konkurencji, prezentować filozofię firmy, prezentować przewagę firmy nad konkurentami w sposób prosty, łatwy do zapamiętania i wyróżniający. Slogany ...
-
Social media jako narzędzie marketingowe
... . Tym razem jednak batalia rozegra się na macierzystym polu portalu Marka Zuckerberga, co dodaje sprawie dodatkowego smaczku. W Polsce tymczasem karty rozdaje jednak ... społecznosciowych w Polsce jest dziś fanem przynajmniej jednej marki lub firmy. Prym wiodą firmy odzieżowe, gastronomiczne, kluby i stacje telewizyjne. Internauci tłumaczyli, że czują ...
-
Jakie samochody firmowe w Polsce?
... dyrektor ds. strategii leasingowej w Spółkach Leasingowych BZ WBK. Cena istotniejsza niż marka… Prawie trzy czwarte (73%) przedsiębiorców w sektora MŚP posiada samochody o maksymalnej ... samochodów służbowych. To ma także znaczenie, jeśli zobaczymy, że badane firmy najczęściej wymieniają samochody w firmie raz na 5 lat lub rzadziej (60%) ...
-
Zakup auta firmowego: czy sektor MŚP może negocjować?
... atrakcyjną ofertę każdemu przedsiębiorcy bez względu na wielkość i strukturę organizacyjną jego firmy – uspokaja przedstawiciel centrali Toyoty. To samo podejście wyraża Maja Lesińska z ... , zostało potwierdzone przyznaniem w tym roku firmie Chevrolet Poland tytułu „Marka przyjazna MŚP” nadawanego przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców. Wiara ...
-
Największe sieci handlowe walczą o wyniki
... sprzedający okulary Warby Parker czy Athleta - modowa marka należąca do sieci handlowej GAP. „Granice pomiędzy handlem offline i online zatarły się. Jesteśmy świadkami ewolucji sposobów podejmowania przez konsumentów decyzji zakupowych. Stawianie konsumenta w centrum zainteresowania firmy oraz umożliwienie mu rozpoczynania zakupu w jednym kanale ...
-
Gala Mobility Trends 2015. Złoty Bell w szóstej odsłonie
... teraz spokojnie mogę powiedzieć, że Mobility to platforma medialno-kojarzeniowa. Dzisiaj to marka czasopisma, bloga, plebiscytu Mobility Trends oraz targów Mobility Days – ... głównym Gali Mobility Trends 2015 była firma HUAWEI. Partnerami wydarzenia były firmy: Plantronics, Sony, HTC, Ovro, Maxcom, Lando, Play, Hama, Jabra, Naviexpert, myTaxi. ...
Tematy: Mobility Trends -
Zarządzanie marką pracodawcy: konieczność czy nie?
... ekspertów portalu Praca.pl, jego kluczowymi punktami powinny być: Opis firmy jako miejsca pracy, Atrakcyjna szata graficzna, Konkretne wymagania wobec kandydatów, Informację ... i wyróżnienia istotne z punktu widzenia kandydata. 44% ankietowanych uważa, że marka pracodawcy powinna być również widoczna na stronie internetowej, w profesjonalnej zakładce ...
-
Przejęcia firm. Na Zachód marsz
... „To bardzo dojrzały i stabilny rynek, a know how i ciesząca się świetną reputacją marka, pozwolą nam jednym ruchem wejść nie tylko na rynek niemiecki, ale też szwajcarski ... Tamtejszych patriotów gospodarczych szczególnie rozdrażnił zakup producenta robotów przemysłowych firmy Kuka, firmy założonej jeszcze w XIX w. Niemieccy politycy starali się nawet ...
-
Upadłości firm VIII 2017
... być gigantem, który skalą produkcji i zamkniętym cyklem produkcyjnym zarabia więcej, albo wyspecjalizowanym podmiotem oferującym we własnej sieci, pod własna marka droższe produkty. Pozostałe firmy – musząc kupić surowiec, operując przy niskiej marży, nie mogą skutecznie konkurować z wolumenem, rentownością i cenami tych największych graczy. To ...
-
Pracodawcy w erze pracownika. Jak powinni sobie radzić?
... bardziej utyskują na brak pracowników i wzmożoną rotację kadr. Jak powinni sobie poradzić? Oto kilka sposobów. MARKA PRACODAWCY Mimo bezprecedensowych wydatków przeznaczonych na employer branding i wzmacniane wizerunku firmy jako pracodawcy tegoroczne badanie pokazało smutną prawdę - tylko połowa badanych wskazała, że firma, w której pracuje ...
-
Branża transportowa w 2017 i plany na 2018 rok
... po wystawieniu faktury to kapitał używany do rozwoju firmy. W całym roku 2016 firmy faktoringowe należące do Polskiego Związku Faktorów sfinansowały faktury ... niskopodłogowych wzbogaciliśmy linię Goodyear KMAX, nowe rozmiary zyskało portfolio Dunlop SP246, a marka SAVA wprowadziła Cargo 4 HL, umożliwiającą zwiększenie ładowności użytkowej pojazdów. ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem