eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › zarządzanie cenami
  • Czy w salonie dealerskim musi być cennik samochodów?

    Czy w salonie dealerskim musi być cennik samochodów?

    00:40 05.11.2023

    Cena towaru zaraz obok marki czy też indywidualnych preferencji jest jednym z najważniejszych kryteriów, którymi kierują się konsumenci przy zakupie towaru lub usługi. Nabywca powinien mieć dostęp do informacji o towarze, w tym również jego cenie. Prawo do informacji to podstawowe uprawnienie konsumenta. Zakres i forma informacji udzielanych ... WIĘCEJ

    Tematy: cena, ceny, polityka cenowa, zarządzanie cenami
  • Ceny bez tajemnic, czyli jak nie wpaść w pułapkę w Black Friday

    Ceny bez tajemnic, czyli jak nie wpaść w pułapkę w Black Friday

    12:26 22.11.2022

    ... okazja do zakupu w atrakcyjnej cenie? W jakie pułapki cenowe możemy wpaść? Na co zwracać uwagę, korzystając z promocji cenowych? Uważaj na żonglerkę cenami Ania chce kupić telewizor. Czyta opinie, porównuje funkcjonalności, znajduje sprzęt, który jej odpowiada. Zbliża się „tydzień okazji”, więc czeka z zakupem ... WIĘCEJ

    Tematy: ceny, cena, Black Friday, Cyber Monday
  • Czy warto prowadzić wojny cenowe?

    Czy warto prowadzić wojny cenowe?

    00:50 24.06.2020

    Nieustanne obniżanie cen, wbrew powszechnej opinii, przyczynia się do większej ilości problemów niż korzyści. Wojny cenowe to trudny do powstrzymania szereg negatywnych konsekwencji dla sprzedawców, producentów i konsumentów. W dobie ogromnego rozwoju rynku e-commerce konkurencja staje się coraz liczniejsza i bardziej zaciekła. To sprawia, że ... WIĘCEJ

    Tematy: wojna cenowa, ceny, cena, kształtowanie cen
  • Czego nauczyły nas najbardziej spektakularne wojny cenowe?

    Czego nauczyły nas najbardziej spektakularne wojny cenowe?

    00:41 19.07.2017

    ... okazuje się, że obniżenie cen dotyczy tylko pewnej grupy klientów. Przykładowo, gdy linie lotnicze Southwest Airlines wkraczały na rynek z niskimi cenami biletów, większość innych linii natychmiast obniżyła swoje stawki. Uczyniono to jednak tylko dla pewnej grupy klientów, nie wdając się w wojnę ... WIĘCEJ

    Tematy: wojna cenowa, ceny, cena, kształtowanie cen
  • Dyskryminacja cenowa to nic nowego

    Dyskryminacja cenowa to nic nowego

    09:20 29.06.2017

    ... znikały. Podobną taktykę stosowała Victoria’s Secret, która wysyłała różne wersje tego samego katalogu do różnych grup swoich klientek. Oskarżona o manipulowanie cenami firma wygrała sprawę. Sąd uznał, że dystrybutorzy mogą sobie pozwolić na różnicowanie ceny pod warunkiem, że nie jest ona zależna ... WIĘCEJ

    Tematy: dyskryminacja cenowa, polityka cenowa, kształtowanie ceny, strategie cenowe
  • Kształtowanie cen w oparciu o konkurencję

    Kształtowanie cen w oparciu o konkurencję

    11:43 22.05.2014

    ... ceny. Relacja między taką firmą a jej klientem jest silna i najczęściej przerwać może ją tylko jeszcze niższa cena. Jak konkurować z niskimi cenami? Firmy konkurencyjne w stosunku do przedsiębiorstw niskocenowych muszą nieustannie się starać, aby utrzymać swoich klientów, którzy są gotowi zapłacić więcej za ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie cenami, polityka cenowa, ceny, cena
  • Polityka cenowa: ustalanie cen

    Polityka cenowa: ustalanie cen

    11:29 09.05.2013

    ... przedsiębiorcy prowadzą aktywne działania mające na celu zwiększenie zysków. Aby te cele zrealizować muszą się zmierzyć z konkurencją i oferowanymi przez nią cenami. Czasem jednak wybierają drogę na skróty i proponują konkurentom „porozumienie się” co do poziomu cen, jak również ustalanie wartości po jakich ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie cenami, polityka cenowa, ceny, cena
  • Odpowiednia polityka cenowa to wyższe zyski

    Odpowiednia polityka cenowa to wyższe zyski

    09:45 19.03.2013

    ... koniunktury i trendów rynkowych. Badania pokazują, że zwrot z inwestycji zakładającej zarządzanie cenami i poprawę rentowności jest średnio trzy razy wyższy niż z jakiejkolwiek innej ... 7: „Dla nas liczy się klient, a nie jakieś statystyki” Przekonanie, że zarządzanie cenami i rentownością sprowadza się do ustalania cen jest błędne. Odpowiednia ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie cenami, polityka cenowa, ceny, cena
  • Promocje cenowe: magia końcówki 99

    Promocje cenowe: magia końcówki 99

    13:45 24.11.2011

    Zmiana ceny z poziomu 2,20 na 2,00 zaowocuje około 18-procentowym wzrostem sprzedaży. W przypadku obniżki do poziomu 1,99, wzrost sprzedaży mógłby jednak wynieść aż 27 proc. Podobno końcówki cen typu 99 centów pojawiły się po raz pierwszy w drugiej połowie XIX wieku w amerykańskich domach towarowych w celu ograniczenia kradzieży wśród sprzedawców. ... WIĘCEJ

    Tematy: cena, polityka cenowa, zarządzanie cenami, kształtowanie cen
  • Polityka cenowa firmy

    Polityka cenowa firmy

    13:20 11.03.2011

    ... są zbyt uciążliwe. W rzeczywistości dzisiejsza technologia pozwala zwiększyć efektywność cenową bez pozbawiania sprzedawców władzy i kontroli nad cenami. Jak kreować bardziej zyskowną rzeczywistość? Właśnie zarządzanie cenami jest jedną z najpotężniejszych dźwigni zysku. Nie istnieje szybszy sposób na zwiększenie rentowności i zyskanie przewagi ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie cenami, polityka cenowa, ceny, cena


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: