2006-01-25 13:50
Przeczytaj także: 15 trendów w marketingu w 2022 roku
Zmieniający się model handlu sprawia, że klienci coraz częściej robią zakupy w sklepach samoobsługowych. Według badań, asortyment w nich obejmuje od 6500 do 15 000 produktów, nabywca średnio przebywa w sklepie 27 minut, przechodzi obok około 300 przedmiotów na minutę, a 53 – 70 proc. zakupów dokonuje impulsowo, a więc podejmuje decyzję przy półce sklepowej, gdzie często opakowanie jest jedynym rzecznikiem produktu. Również w sklepach z obsługą, gdy sprzedawca poleca zwykle dwa, trzy produkty i klient ma chwilę na podjęcie decyzji, podstawowym źródłem informacji o produkcie jest opakowanie. Biorąc pod uwagę powyższe dane, trudno przecenić jego rolę w procesie sprzedaży. Jakie są przyczyny konieczności zmian w opakowaniach? Kiedy, jak często i w jaki sposób należy wprowadzać te zmiany? Jak postępować, aby nasz niemy sprzedawca pozostał skuteczny? Dzisiaj zajmijmy się pierwszym z tych pytań.oprac. : Kinga Szydzińska / Marketing w Praktyce
Sprzedaż, marketing, technologie i cyfrowa transformacja - trendy 2023
Wysyłka firmowych kartek świątecznych. Co na to RODO?
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
Jak sklepy wykorzystują zmysły, by wpłynąć na Twoje decyzje zakupowe?
Ulga sponsoringowa - jakie korzyści podatkowe?
Ulga na wsparcie kultury. Kto i kiedy może skorzystać z ulgi na sponsoring?
Jak promować sklep internetowy przez direct mailing?
Polski Ład: dla kogo ulga na sponsoring?
Marketing internetowy. Jak wyglądał rok 2021?
Jeżeli produkt do oczyszczania powierzchni może powodować podrażnienie oczu w przypadkowym kontakcie z nimi, to jaki piktogram określający to ...
Czym jest remarketing i jak wykorzystać go osiągnięcia pożądanych celów marketingowych?
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Propozycje nowych przepisów budowlanych w ocenie deweloperów
Ulga dla samotnej matki / samotnego ojca w rozliczeniu PIT 2022/2023. Ile można zyskać?
Ostatni dzwonek na obniżenie podatku od nieruchomości firmowych za 2023 r.
Jak przygotować się do złożenia PIT-a za 2022 rok? Sprawdź co się zmienia
Ceny transferowe na celowniku fiskusa. Coraz więcej kontroli podatkowych
Senny poranek
Samochód elektryczny: czego chce od elektryka statystyczny Kowalski?