-
Firmy internetowe i ich relacje z klientami
... klienta na stronę firmy. Ogniwa w łańcuchu, przejmujące pewną część wartości, mogą występować pod wieloma postaciami. Zaliczają się do nich tzw. metarynki, czyli środowiska dedykowane zaspokojeniu pewnej, szeroko rozumianej, potrzeby ...
-
Programy lojalnościowe - najczęstsze błędy
... , nie myśląc o tym, że każda z grup mogą mieć zróżnicowane wymagania i potrzeby. Nie wspominając już o tym, że sposoby dotarcia do określonych nabywców ... jednak przynieść wymierny efekt w postaci lojalnego klienta, który jest w dzisiejszych czasach nieoceniony. Zwłaszcza, że koszt zdobycia nowego klienta jest kilkakrotnie wyższy od kosztu utrzymania ...
-
Karta podatkowa gdy obce usługi specjalistyczne
... i konserwacji maszyn oraz naprawy i konserwacji komputerów i urządzeń peryferyjnych. Na potrzeby podatku dochodowego wybrał opodatkowanie kartą podatkową. Usługi ... urządzeń pomiędzy przedsiębiorstwami Wnioskodawcy i jego klienta wraz z montażem i demontażem tych urządzeń na terenie przedsiębiorstwa klienta nie pozbawia Wnioskodawcę prawa do ...
-
Najlepsze infolinie mają Eurobank, PZU i Plus
... .pl. Tak powstała druga edycja „Badania zdalnych form kontaktu”. Na potrzeby badania specjaliści z serwisu Mojebankowanie.pl przyjrzeli się praktykom stosowanym przez: 25 ... chat, Skype, gwarantując mu jednocześnie szybką i kompleksową odpowiedź. Śledzimy trendy obsługi klienta na rynku polskim i za granicą i jednocześnie obserwujemy stały wzrost ...
-
Salesforce: siłą marketingu będą dane i innowacje
... nie podczas obsługi klienta. Specjaliści ds. marketingu B2B odgrywają wyjątkowo istotną rolę w rozwoju biznesu dzięki ukierunkowanemu marketingowi (account-based marketing — ABM). W Polsce 41% specjalistów ds. marketingu śledzi wartość klienta w czasie (lifetime value — LTV), aby mierzyć skuteczność swoich działań. Na potrzeby tegorocznej szóstej ...
-
Ocena ryzyka w faktoringu
... odbiór towaru. - Często kluczową rolę odgrywają informacje pozyskane od samego klienta na temat prowadzonego przez niego biznesu oraz charakteru współpracy z odbiorcami - ... trwania umowy ewoluuje. - Faktor musi czasami bardzo szybko reagować na potrzeby klienta i jednocześnie nieustannie czuwać nad wszystkimi zmianami – mówi analityk BRE Faktoring ...
-
Savoir-vivre w e-commerce
... zwany „erą klienta”, a najbliższe ... klienta to dla sklepu „druga szansa”, by nadrobić zaległości i pokazać się z jak najlepszej strony. Z naszych obserwacji wynika, że nie wszystkie sklepy chcą lub potrafią tę szansę wykorzystać. Bareja w sklepie internetowym Współczesny sprzedawca internetowy jest bowiem niepokorny. Nie ma też tak silnej potrzeby ...
-
Rynek pracy w II kwartale 2015 r.
... Przedstawiciel Handlowy Księgowy Specjalista ds. Obsługi Klienta Programista Java Sprzedawca Specjalista ds. Administracyjnych Kierowca Doradca Klienta (bankowość) Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Specjalista ds. Sprzedaży Jakiej pracy poszukują kandydaci? O ile w poprzednich okresach potrzeby pracodawców pokrywały się ściśle z poszukiwaniami ...
-
Amortyzacja samochodu osobowego używanego prywatnie
... klienta, co wymaga dojazdu jak też zabierania ze sobą części zamiennych oraz niezbędnych narzędzi). Skoro samochód został zakupiony na potrzeby ...
-
Po co bankowości transformacja cyfrowa?
... w mediach społecznościowych. Wszystko po to, aby lepiej zrozumieć potrzeby klientów i proponować im dokładnie to, czego oczekują. Rozwiązania jutra Według Macieja Korzeniowskiego to właśnie AI (sztuczna inteligencja) zdecyduje o poprawie jakości obsługi klienta bankowego w Polsce – dzięki wyeliminowaniu nieproduktywnych i nużących zadań, doradca ...
-
Kiedy przedsiębiorca popełnia czyn nieuczciwej konkurencji?
... reklama nadmiernie epatująca seksualnością, reklama eksponująca ludzkie cierpienie, reklama wprowadzająca klienta w błąd i mogąca przez to wpłynąć na jego decyzję co ... zweryfikować na podstawie obiektywnych kryteriów porównuje towary lub usługi zaspokajające te same potrzeby lub przeznaczone do tego samego celu; w sposób obiektywny porównuje jedną lub ...
-
Sprzedaż w modelu dropshipping: co powinna zawierać umowa?
... nakładów na początku działalności obniżenie kosztów obsługi zamówienia brak potrzeby tworzenia infrastruktury do przygotowania i zrealizowania zamówienia zmniejszenie ... ma prawo do legalnego przetwarzania danych osobowych klienta oraz wykonywania umowy posługując się adresem czy nazwiskiem klienta. Warto o to zadbać, gdyż za brak dokumentacji RODO ...
-
25 zasad pisania listów reklamowych
... Pisz: "Naprawa i rozbudowa notebooków Apple, Dell, Toshiba" Pamiętaj, że twój list zachęci klienta do oczekiwanego przez ciebie działania, tylko gdy klient go najpierw otworzy. ... o właściwościach produktu jak i potrzebach klienta. Rób to po to by sprawnie wyjaśniać w jaki sposób twoja propozycja zaspokoi jego potrzeby. Kiedy potrafisz to zrobić ...
Tematy: -
Faktoring: prawdy i mity
... działalności – nie ma już potrzeby zatrudniania pracownika wyłącznie do spraw związanych z kontrolą terminowości spłat odbiorców, tudzież do kontaktów z kontrahentami. Delegowanie tych obowiązków na faktora to bardzo często korzyść podwójna. Po pierwsze, za rozbudowaną opiekę nad kontem klienta faktorzy nie pobierają dodatkowych opłat ...
-
Budowanie społeczności w reklamie
... niezaspokojenie prowadzić może do problemów psychicznych, załamań i depresji. Zaspokojenie tej potrzeby dodaje pewności siebie, pozwala czuć się bezpiecznie. Uskrzydla, daje napęd do ... często też możliwość skomentowania działań konkurencji oraz otrzymanie komentarza od klienta; Możliwość budowania pozytywnego wizerunku i głębszych relacji z klientem, ...
-
Produkty bankowe dla studentów
... ostatnich latach w bankowej ofercie dla studentów pokazują, że banki starają się poznać potrzeby tego segmentu rynku i bardziej lub mniej elastycznie na nie odpowiadać. Trend ... wynikające z uprawiania sportów ekstremalnych. Klepanie po plecach Aby dotrzeć do młodego klienta, banki decydują się nieraz na dość nietypowe działania. Należy przyznać, że w ...
-
Czyszczenie historii BIK to fikcja?
... osobiście w Warszawie w biurze obsługi klienta BIK przy ul. Postępu 17A lub drogą pocztową po wysłaniu odpowiedniego wniosku. - W razie potrzeby oferujemy pomoc w jego zamówieniu. ... częściej po prostu oparte na wzorcach, gdzie tylko zmieniane są dane klienta. Tymczasem, jak można wywnioskować z internetowych dyskusji, wiele osób sięga po zewnętrzną ...
-
Geolokalizacja w usługach bankowych
... do spadku satysfakcji klienta, a w rezultacie doprowadzić do jego rezygnacji z usługi. - „Banki muszą pamiętać, że bardzo trudno jest przekonać klienta, który już raz ... już odwrotu. „Dzięki funkcjom geolokalizacyjnym banki będą w stanie odpowiadać na potrzeby klientów w sposób dużo bardziej precyzyjny” - podsumowuje Zbigniew Szczerbetka - „Chcąc ...
-
Czy data wystawienia faktury decyduje o przychodzie w PIT i CIT?
... w obowiązującym terminie, niemniej na potrzeby podatku dochodowego przychód powstanie w dacie dostawy towaru, tj. 6 maja 2016 r. Przykład 2 20 maja 2016 r. wystawiono fakturę na dostawę towaru, która nastąpi 1 czerwca 2016 r. Pomimo, że towar trafił do klienta dopiero w czerwcu, na potrzeby podatku dochodowego przychód powstanie w dacie ...
-
Online czy offline? Czy telekomunikacja może uciec przed cyfryzacją?
... jest to przede wszystkim dostosowanie kanałów obsługi do dość wysokich wymagań klienta cyfrowego. Sprawa jest najwyższej wagi - szacuje się, że do 2020 roku ... polskich konsumentów cyfrowych, we współpracy z Millward Brown. Na potrzeby badania konsumentów cyfrowych zdefiniowano jako osoby, które codziennie korzystają z internetu stacjonarnego ...
-
Skuteczna strategia w handlu bazuje na CX
... w których klient nastawia się na odkrywanie i poznawanie nowości. Budowanie doświadczeń klienta w przestrzeni fizycznej sklepu wspiera także technologia. - Duże znaczenie dla ... wszystkim zastanowić się, czemu dana technologia ma służyć, na jakie potrzeby odpowiadać, jak integrować się z wartościami reprezentowanymi przez markę. Punktem wyjścia do ...
-
Działalność nierejestrowana. W 2024 można zarobić 38 700 zł
... jej prowadzeniu staranności jakiej wymaga się od przedsiębiorcy. Na żądanie klienta wystawiać rachunki (ewentualnie także faktury), i przede wszystkim przestrzegać praw konsumentów ... i składek na ubezpieczenie społeczne. Podsumowanie Od 1 lipca 2024 r. można, bez potrzeby zakładania firmy, zarobić na działalności nierejestrowanej do 38 700 zł ...
Tematy: działalność nierejestrowa, działalność gospodarcza, działalność nieewidencjonowana, składki ZUS, składki ZUS dla przedsiębiorców, podatek dochodowy, opodatkowanie podatkiem dochodowym, PIT-36, koszty uzyskania przychodów, ulgi podatkowe, limity podatkowe, prowadzenie działalności gospodarczej, rejestracja działalności gospodarczej, przychody, Prawo przedsiębiorców, ułatwienia dla przedsiębiorców, własny biznes, minimalne wynagrodzenie -
E-klient - zachowania nabywców
... o swoją znajomość marki firmowej. Są niechętni wobec kupowania w witrynach, których nie znają. Lojalny klient w dużym stopniu przypomina klienta wygodnego, jest jednak bardziej zachowawczy w kategoriach potrzeby rozpoznania marki jako warunku zadowolenia. Brak gotowości do zmiany marki wiąże się bardziej z poczuciem komfortu, zadowolenia niż ...
-
Gdzie po fundusze?
... i aktywne niż placówki bankowe, zakładają aktywną sprzedaż i docieranie do potencjalnego klienta, który nie zawsze przyjdzie do banku, aby otworzyć rejestr w funduszu ... tych oszczędności, które w założeniu miały zasilić emeryturę, by sfinansować jakieś bieżące potrzeby. Okazuje się, że wysoka płynność środków ulokowanych w funduszach może być czasem ...
-
Reklama produktów finansowych: obietnice bez pokrycia?
... od potrzeb i sytuacji klienta. „Na polskim rynku w każdej kategorii produktów finansowych klient może wybierać z setek ofert. W rzeczywistości każda z nich może być najlepszą i najbardziej optymalną dla konkretnego klienta. Ale żeby się o tym przekonać, trzeba dokładnie poznać potrzeby, możliwości oraz oczekiwania klienta i zestawić je z ofertą ...
-
Skuteczna sprzedaż bezpośrednia - bariery
... są zadowalające. Niezależnie od stopnia posiadanych predyspozycji sprzedawanie, handlowanie, obsługa klienta mogą być trudne, uciążliwe, wyczerpujące, a nawet bez jakichkolwiek efektów. ... produkty ponieważ tylko te im są oferowane? Ależ skąd przecież badamy potrzeby klienta. Dziwnie często wykorzystywane wówczas pytania krążą wokół potrzeb, na ...
-
Kadra menedżerska a techniki sprzedaży
... sprzedawcę to z pewnością: długofalowe myślenie – cierpliwość i odpowiedź na potrzeby klienta, a nie sprzedaż za wszelką cenę, odpowiednia komunikacja i budowanie relacji połączone z analitycznym myśleniem, a także umiejętność słuchania i analizy sytuacji, również z pozycji klienta”, zauważa Tomasz Hoffmann z Learn Up, ekspert programu Talent Club ...
-
Czy oferta banków jest wszechstronna?
... proponowana przez banki zaspokaja w pełni potrzeby klientów. Każdy bank z pewnością chciałby umieć zaspokoić wszystkie finansowe potrzeby swoich klientów. Choć wiele instytucji ... chodzi tu tyle o warunki cenowe, co o indywidualne podejście do nietypowego klienta. Weźmy pod uwagę choćby źródła dochodów potencjalnych kredytobiorców. Z zaakceptowaniem ...
-
Konsumenci a usługi ubezpieczeniowe
... ubezpieczyciele wystarczająco dbają o to aby ci od nich nie odeszli. - Niski poziom obsługi i brak odpowiedniej reakcji ubezpieczyciela na zmieniające się potrzeby klienta to dwie najważniejsze przyczyny zmiany towarzystwa ubezpieczeń na życie. Przypadki, gdy kontakt między ubezpieczycielem, a klientem kończy się w chwili podpisania umowy ...
-
Bank Pekao SA: Eurokonto połączone z PeoPay
... , przelewać, wypłacać pieniądze używając swojego konta bankowego, bez potrzeby korzystania z karty. Użytkownicy aplikacji PeoPay mogą płacić mobilnie między innymi na stacjach ... - Jesteśmy przekonani, że wprowadzone zmiany, czyli podpięcie aplikacji do rachunku bankowego klienta oraz zwiększenie ilości miejsc, gdzie akceptowane są płatności mobilne ...
-
Innowacyjne firmy mają lepsze wyniki finansowe
... firm będących liderami w zarządzaniu łańcuchem dostaw, przepytanych przez Deloitte na potrzeby raportu „Supply chain leadership. Distinctive approaches to innovation, collaboration, ... To także nowoczesne modele biznesowe czy unikalne pomysły w zakresie obsługi klienta, których rola ma szczególne znaczenie w przypadku firm współpracujących z dużą ...
-
Analiza danych doceniona. Biznes widzi korzyści
... i reprezentujących różne gałęzie przemysłu. Niemal wszyscy respondenci (95%) przebadani na jego potrzeby stwierdzili, że korzyści wynikające z wykorzystania data analytics są dość znaczące. ... przychodów, 48% poprawy efektywności operacyjnej, a 37% lepszego rozpoznania potrzeb klienta. Jak pokazują wyniki raportu KPMG, data analytics staje się ...
-
Pośrednik nieruchomości a zakup lokalu komercyjnego
... w branży nieruchomości. W skutecznym poszukiwaniu idealnego dla nas lokalu pomoże pośrednik nieruchomości. Jego doświadczenie umożliwi znalezienie nieruchomości spełniającej potrzeby klienta, ale również pozwoli na zaoszczędzenie czasu oraz pieniędzy. Ponadto, zaletą współpracy z pośrednikiem będzie możliwość skorzystania z doradztwa w zakresie ...
-
Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta
... ścieżka zakupowa klienta – od pierwszego kontaktu z marką, aż do dokonania zakupu – jest obecnie bardziej rozproszona niż kiedykolwiek wcześniej. Zadaniem marketerów jest dotarcie do kupujących w odpowiednim czasie i przy pomocy właściwego kanału. Tymczasem klienci oczekują, że ich indywidualne zainteresowania i potrzeby zostaną dostrzeżone ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 37/2016
... blisko klienta, wspólnie z nim przygotowywać produkt, pod jego potrzeby i o żądanych parametrach. Na tym przede wszystkim ma polegać nasza innowacyjność. Oczywiście będziemy także mieć do czynienia z nowościami produktowymi, związanymi z funkcjonalnością. Ale z naszego punktu widzenia najważniejsza jest bliskość i wsłuchanie się w potrzeby klienta ...