-
Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta
... Wszystkie te przykłady, choć bardzo różne i pozornie od siebie odległe, obrazują potrzeby i dążenia rzeszy współczesnych konsumentów, którzy, bojąc się niespełnienia lub ... na ekranie postać użytkownika gry, a następnie umieszcza go w centrum akcji, czyniąc z klienta, który nabył Playstation2, głównego bohatera zabawy: muzycznych popisów na estradzie ...
-
Dostawcy energii walczą o klientów
... Speakers. Operatorzy energetyczni, w obliczu przemian na rynku, rozpoczynają intensywną walkę o klienta i zarazem poszukują zasobów do realizacji nowych zadań. Jak wynika z danych ... Wykorzystać potencjał rynku Jak wielki jest potencjał rynku i olbrzymie potrzeby w zakresie sprzedaży zdaniem Prime Speakers można pokazać porównując branżę energetyczną ...
-
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... nowe inwestycje i skuteczniej przyciągać nowych klientów. Czy polscy deweloperzy znają potrzeby rynku, na którym działają i potrafią na nie reagować? - analizuje ... wystarczy tylko wysłać – trzeba też zaciekawić klienta, wejść w interakcję z nim i systematycznie badać jego potrzeby. Tymczasem stosowane przez deweloperów kanały komunikacji ograniczają ...
-
Centra handlowe przed wyzwaniami
... Dlatego działania budujące wizerunek galerii powinny być prowadzone dwutorowo i uwzględniać potrzeby obu grup, co pozwoli przygotować odpowiednie przekazy oraz wybrać dopasowane kanały komunikacji. Ponadto zarządcy i najemcy muszą połączyć siły w walce o klienta, prowadząc zintegrowaną komunikację z konsumentami. - komentuje Anna Wrzosk, Consultant ...
-
E-commerce - niewykorzystana kopalnia pomysłów dla bankowości
... przoduje we wprowadzaniu nowoczesnych technologii, nadal nie korzysta w pełni z możliwości, jakimi w tym zakresie dysponuje. E-commerce już teraz odpowiada na potrzeby klienta korzystając z analizy Big Data i automatyzacji. To siła, której na coraz bardziej konkurencyjnym rynku oraz w trudnych uwarunkowaniach gospodarczych nie warto bagatelizować ...
-
Zamożni Polacy i ich sposoby oszczędzania
... lektura najnowszego raportu Deutsche Bank - "Portret zamożnego Polaka – Klienta Premium". Zobaczmy, jak oszczędzają najzamożniejsi z nas. ... potrzeby związane z pomnażaniem kapitału będą intensywnie rosnąć. Zamożni są zachowawczy, choć to się nie opłaca Jak pokazało badanie wykonane na potrzeby raportu Deutsche Bank „Portret zamożnego Polaka – Klienta ...
-
Konsumenci i rozwój technologii zmieniają oblicze handlu
... i samym stylu życia powodują, iż w walce o klienta dziś - jak nigdy dotąd - liczy się wygoda i szybkość. Rosnące potrzeby konsumentów w połączeniu z rozwojem technologii ... paradygmatu indywidualnych potrzeb klienckich. Nowe technologie pozwalają szybciej i lepiej wychwytywać potrzeby klientów, aby móc je możliwie najszybciej zaspokoić oraz dotrzeć ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Co działa, a co nie?
... potrzeby Facebooka tworzy kreacje graficzne o atrakcyjnej i spójnej z marką formie. Klienta ...
-
Pandemia podnosi innowacyjność biznesu. Na czym skupiać innowacje?
... jeśli oznaczałoby to szybszą i bardziej spersonalizowaną obsługę. Aby być blisko klienta i dobrze poznać jego potrzeby, warto zainwestować w predykcyjne, zasilane danymi i działające w czasie rzeczywistym narzędzia cyfrowe. Wybuch pandemii zmienił świat, zmienił też potrzeby konsumentów. Nasz najnowszy raport pokazuje, że dziś oczekują oni realnych ...
-
Kredyt we frankach na 6 mln zł - przedsiębiorca wygrywa z Alior Bank
... poza prowadzoną działalnością gospodarczą, ale wykorzystali go na jej potrzeby. W skali kraju liczba przedsiębiorców decydujących się na sprawę w sądzie w ... proponując określone rozwiązania (jednocześnie wskazując, że są one jedynymi dostępnymi dla klienta), stawia swojego kontrahenta w szczególnie trudnej pozycji. W sprawie znaczące było także ...
-
Optymalny Model Sprzedaży
... o np. dacie, godzinie i miejscu spotkania wraz z ankietą uzupełnioną przez telemarketera identyfikującą potrzeby klienta. Określa następne kroki do podjęcia po spotkaniu - np. zebranie dokumentów wymaganych do podpisania umowy, wymaga wprowadzenia statusu danego klienta po każdym kontakcie - np. odbiór dokumentów i podpisanie umowy wraz z podaniem ...
Tematy: -
Czy ubezpieczenia dogonią bankowość mobilną?
... tylko na dopasowaniu samego sposobu realizacji poszczególnych etapów kontaktu klienta z firmą do jego oczekiwań, ale na zaplanowaniu nowych elementów przewagi konkurencyjnej w oparciu ... konsumentów cyfrowych, we współpracy z Millward Brown. Na potrzeby badania konsumentów cyfrowych zdefiniowano jako osoby, które codziennie korzystają z internetu ...
-
Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?
... , międzynarodowe badanie firmy Salesforce. Ze względu na to, że potrzeby rynkowe i konsumenckie ulegają dziś intensywnym przemianom, jego autorzy postanowi przyjrzeć ... z klientami na każdym etapie ich współpracy z firmą – od sprzedaży, przez marketing, obsługę klienta czy wszelkie obszary serwisowe lub logistyczne, z którymi klient może mieć kontakt. ...
-
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o KYC (Know Your Customer)
... kategorie ryzyka (wysoka, średnia, niska) Procedura identyfikacji klienta (CIP) - procedura należytej staranności wobec klienta (CDD) podjęta w celu identyfikacji i weryfikacji klientów ... Klient wypełnia formularz ze swoimi danymi osobowymi, które mogą być dostosowane na potrzeby danej branży, mogą to być m.in. imię i nazwisko, numer telefonu, adres ...
-
Marketing relacji z klientem
... za pomocą poczty elektronicznej. Brak ochoty - po części rozumiem. Brak potrzeby - już nie. No chyba, że prowadzisz kilkanaście różnych dochodowych interesów. W innym przypadku ... każdy by to robił. Zbudowanie witryny WWW, która skupia się na potrzebach klienta, a nie na promocji Twojego ego wymaga wizji, wysiłku i konsekwencji. Utrzymywanie i stała ...
-
Raport bankowość w roku 2015
... czym będą skłonni zapłacić więcej za ofertę, która spełni ich indywidualne potrzeby. Dlatego możliwość zaoferowania większego wyboru bardziej spersonalizowanych produktów będzie dla ... Strategy, IBM IBV. - Innowacyjne podejście do kształtowania biznesu, obsługi klienta, zarządzania siłą roboczą i IT, to kolejny czynnik o zasadniczym znaczeniu dla ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... tego może być stanowisko Account Managera (Specjalista ds. klientów, Opiekun klienta). Jest to funkcja, którą najczęściej spotkamy w agencjach reklamowych i PR (Public Relations). Account Manager odpowiada za kontakty z klientami, identyfikuje potrzeby klienta, reprezentuje firmę na zewnątrz, realizuje w pewnym stopniu politykę sprzedażową ...
-
Alternatywne metody zarządzania kosztami
... danej cenie. Metoda rachunku kosztów docelowych wychodzi niejako „od klienta”, ustalając na początku docelową cenę sprzedaży produktu, akceptowalną przez nabywcę. ... najczęściej zarzucaną jest potrzeba prowadzenia osobnej ewidencji kosztów na potrzeby wewnętrzne, gdyż rachunki prowadzone na potrzeby rozliczeń podatkowych najzwyczajniej się do tego nie ...
-
Czemu służy segmentacja rynku?
... oraz ewolucja ich zachowań i nawyków przekłada się na dużą dynamikę rynku. Rozdrobnione potrzeby strony popytowej determinują wzrost innowacyjnych zachowań wśród producentów. W tak kreowanym środowisku pojęcie „przeciętnego klienta” przestaje istnieć. Nabywca identyfikowany jest jako jednostka o odmiennych preferencjach użytkowych, estetycznych ...
-
Idealny salon samochodowy
... podjęto również próbę zdefiniowania cech idealnego salonu dealerskiego z punktu widzenia klienta. Poniżej prezentujemy skrócone wyniki tego projektu. Okazuje się, że decyzja ... w ten sposób jego emocjonalną potrzebę dowartościowania. Może również odpowiadać na potrzeby niezależności i wolności: „mogę wsiąść i jechać tam gdzie chcę i o której ...
-
SEO copywriting
... Drugi rodzaj tekstów, pisanych na potrzeby SEO, to klasyczne hasła i teksty umieszczane na pozycjonowanej stronie internetowej. Te muszą być atrakcyjne z punktu widzenia zarówno czytelnika, użytkownika, klienta, jak i algorytmu wyszukiwarki Google. Tego typu teksty to prawdziwy SEO copywriting. Zachęcić klienta do podjęcia działania, a wyszukiwarkę ...
-
Sektor MSP a oferta banków
... przedsiębiorstw – komentuje Agnieszka Wiklik, Dyrektor Obszaru Klienta Biznesowego Deutsche Bank PBC. – Różnice te mają istotny wpływ na oczekiwania firm wobec banków. Zadaniem instytucji finansowej jest takie dostosowanie swojej oferty, aby w możliwie najlepszy sposób odpowiadała ona na potrzeby danego przedsiębiorcy – dodaje. W ramach badania ...
-
Zarządzanie łańcuchem dostaw: wyprzedzanie konkurencji
... magazynowe, sprzedawała wszystkie towary, produkowała w ilości zaspokajającej w pełni potrzeby rynku i do tego wyprzedzała konkurencję przynajmniej o jeden krok – to marzenie wielu ... . VMI jest więc procesem, w którym producent sam generuje zamówienia na rzecz klienta zgodnie z jego potrzebami, na podstawie informacji otrzymywanych od odbiorcy. ...
-
Linie lotnicze: porzebne spersonalizowane usługi
... zorientowanymi na twarde dane poprzez bardziej efektywne wykorzystanie informacji na temat klienta, które już gromadzą, jeśli chcą naprawdę zmaksymalizować swoje możliwości sprzedażowe. ... kanałach, pomagając im lepiej obsługiwać, zarządzać i łączyć ciągle zmieniające się potrzeby podróżnych XXI wieku na całym świecie, jako że razem kształtujemy ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... leasingowych (220 wpisów – 22%), na temat procesu sprzedaży i posprzedażowej obsługi klienta (210 wpisów - 21%) oraz na temat oferty (117 wpisów – 12% ). ... internautami – zarówno przez serwis Facebook, jak i za pośrednictwem forów internetowych. Na potrzeby tej komunikacji stworzono nawet wirtualnego doradcę – Piotra Kosińskiego, który angażuje się ...
-
Marketing personalizacją stoi
... popularny niż 18 miesięcy temu. Systematyczne wykorzystywanie danych na potrzeby marketingu deklaruje 78 proc. marketerów, wobec 36 proc. w 2013 ... 2013 roku. Zdecydowana większość marketerów (83 proc.) deklaruje wykorzystanie wielokanałowego podejścia do klienta. 84 proc. ankietowanych potwierdza, że zbudowanie strategicznego partnerstwa pomiędzy ...
-
Podatek dochodowy gdy sklep internetowy - dropshipping
... zamówienia do klienta. Podatek dochodowy płaci jedynie od prowizji za zorganizowanie zamówienia. Dropshipping to schemat internetowej sprzedaży bez potrzeby inwestowania w towar, jego zarządzanie, magazynowanie czy inwentaryzację. Taki sprzedawca nie zajmuje się też przygotowywaniem i wysyłaniem paczek do klienta. Posiadając sklep internetowy ...
-
Powierzchnie biurowe: jak deweloperzy kuszą najemców?
... i jego ofertę na rynku. W naszych działaniach związanych z komercjalizacją biurowca EQlibrium kierujemy się jedną, nadrzędną zasadą – chcemy poznać jak najbardziej szczegółowe potrzeby klienta. Wychodzenie im naprzeciw przejawia się na kilka sposobów – począwszy od elastycznego podejścia do kwestii aranżacji nowych przestrzeni, aż po dodatkowy ...
-
Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?
... ma wpływ na grupowe utożsamianie się z nią. - Głębokie utożsamianie się klienta z marką oznacza przynależność do pewnej grupy społecznej o zazwyczaj dużym zasięgu ... zakupowym. W tym właśnie niezwykle pomocna jest personalizacja. Administratorzy sklepów, znając potrzeby i nawyki swoich klientów, są w stanie przygotować ofertę, która wpłynie na lepszą ...
-
3 wątpliwości, których nie rozwiewa ustawa o dystrybucji ubezpieczeń
... najlepsza dla klienta? I czy w przypadku, gdy żadna z opcji nie odpowiada w 100 proc. potrzebom klienta, powinno się zaproponować inną u innego sprzedawcy? Polisy grupowe bez indywidualnego podejścia do każdego ubezpieczonego Podobne wątpliwości budzą w tej kwestii polisy grupowe. Skoro polisa powinna odpowiadać na potrzeby klienta, to czy ...
-
CBRE Retail 2030: co czeka centra handlowe?
... to przede wszystkim sięganie po nowe technologie, konieczność odpowiadania na potrzeby formułowane przez konsumentów oraz odpowiednia lokalizacja. I wprawdzie nadchodzące ... pełnić rolę showroomów - wizytówek, skoncentrowanych na jak najlepszych wrażeniach klienta, który przyjdzie obejrzeć produkt, a kupi go online – mówi Agata Czarnecka, Dyrektor ...
-
Sprzedaż praw do własnych utworów nie jest zyskiem kapitałowym
... tworzy oprogramowanie. Na zlecenie klienta zajmuje się m.in. 1. Projektowaniem, wykonaniem oraz wdrożeniem oprogramowania u klienta. Tutaj na klienta przenoszone są autorskie prawa majątkowe ... używania jest dłuższy niż rok, • wykorzystywane są przez podatnika na potrzeby związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą albo oddane przez ...
-
Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość
... . Możliwości AI, uciążliwe regulacje i korzyści z zaufania klienta Od czasów kiedy imienne wiadomości e-mail były efektywnym narzędziem marketingowym, personalizacja zdążyła przejść burzliwą drogę. Dziś już blisko dwie trzecie (62%) klientów oczekuje, że firmy będą przewidywać ich potrzeby. Ponieważ ciągle przybywa form kontaktu klientów ...
-
Rynek samoobsługi w call center
... Genesys naświetlają kluczową rolę, jaką aplikacja self-service odgrywa w centrach obsługi klienta i w życiu ludzi. Chcemy być obsłużeni bez względu na miejsce i porę. Jedynym sposobem na zaspokojenie tej potrzeby jest zapewnienie obsługi klienta składającej się z połączenia aplikacji samoobsługowej oraz pracy konsultantów" – powiedział Mariusz ...
-
Użytkowanie telefonii internetowej IP
... będzie wykorzystanie posiadanego już przez firmę oprogramowania i urządzeń telefonicznych. "Popularność telefonii IP dynamicznie wzrasta, jednak piony obsługi klienta w firmach nadal mają zupełnie inne potrzeby niż całość przedsiębiorstwa. Najpoważniejsze pytanie, jakie zadają sobie firmy to nie czy wprowadzić telefonię IP, ale jak to ...