00:14 11.01.2022
... w USA rynek ten w 2025 roku będzie wart 79,6 mld dolarów. 5) Omnichannel i marketplace – niech cię zobaczą Liczba użytkowników i potencjalnych klientów na portalach ... mediów społecznościowych. Dlatego trzeba być zauważalnym w jak największej liczbie miejsc. Omnichannel to metoda sprzedaży wykorzystująca wszystkie dostępne kanały, zarówno online, jak ...
09:32 31.12.2021
Zakupy mobilne, omnichannel, personalizacja, social selling, ekologiczny re-commerce, cyfryzacja seniorów, marketplace’y, wzrosty w handlu B2B, a nad tym widmo pandemii… To wszystko trendy, które wpływają ...
00:35 26.12.2021
... z niego największe serwisy aukcyjne oraz platforma sklepowa IdoSell. Wzrost znaczenia omnichannel Omnichannel to model, który w czasie pandemii bardzo dużo zyskał. Konsumenci przyzwyczaili się , że mogą operować swobodnie między sklepami online i offline. Omnichannel poszerza horyzonty i daje możliwość wyboru – a to sprawia, że marka zyskuje ...
00:20 02.10.2021
... obecnie inwestować sklep internetowy: personalizacja, programy lojalnościowe i subskrypcje, omnichannel, chatboty, płatności i zakupy mobilne. 1. Personalizacja Każdy użytkownik ... którzy właśnie budują swoje relacje z zakupowymi markami - zauważa Marcin Rutkowski. 3. Omnichannel Osobom zaczynającym swoją przygodę z e-zakupami niełatwo jest zrozumieć, ...
11:35 23.07.2020
Szybki przepływ komunikatów, automatyzacja, czy relacje w świecie cyfrowym to tylko kilka z wyróżników współczesnego społeczeństwa złożonego z konsumentów treści mobile. O tym, do czego prowadzi nas automatyka behawioralna mówi ekspert Cushman & Wakefield Daniel Stańczuk, Marketing & PR Senior Communications Specialist w Dziale Zarządzania ...
11:26 26.06.2020
... sprzedaży i komunikacji z klientem, ocenili go jako wysoki (49% ankietowanych), a w następnej kolejności jako przeciętny (33%). To dobitnie potwierdza, że transformacja w kierunku omnichannel musiała rozpocząć się jeszcze przed wybuchem pandemii. Przyczyniły się do tego rozwój technologii, jak również zmiany potrzeb i zachowań konsumenckich. Obecny ...
09:46 25.06.2020
... . roku) i na platformach zakupowych (38% vs 36% w 2019. roku). Restrykcje nałożone na sklepy stacjonarne spowodowały natomiast osłabienie zjawiska zakupów wielokanałowych (omnichannel). W procesie ostatniego zakupu 36% konsumentów wykorzystało przynajmniej 2 kanały zakupowe (offline / online / mobile). Jest to o -20p.p. mniej niż rok temu. Do ...
10:53 21.10.2019
... , a dodatkowy i oddzielny system tworzyły do tego zamówienia spływające telefonicznie. Obecnie podobnego rodzaju sytuacje należą raczej do rzadkości. W dobie wielokanałowości („omnichannel”) absolutną koniecznością jest powiązanie ze sobą wszystkich kanałów internetowych. I nie chodzi tylko o to, że klient może rozpocząć zakupy na Facebooku ...
15:02 11.10.2019
Do zakupów przez internet przyznaje się już 57% Polaków, jednocześnie 43% korzysta tylko i wyłącznie z oferty placówek stacjonarnych. Dlaczego? Okazuje się, że główną przeszkodą, która powstrzymuje nas od kupowania w sieci jest chęć obejrzenia produktów "na żywo" (68%). Z tego też powodu 55% ankietowanych zamawia produkt w sieci i odbiera go ...
09:39 25.09.2018
... sprzedaży jest dostosowanie się do potrzeb konsumenta, czyli umożliwienie mu dokonania zakupu w najprostszy sposób. Dlatego też powstały strategie tj. multi- i omnichannel, których implementacja dziś jest konieczna, ponieważ ponad 2/3 konsumentów przyznaje się do multichanellingu 1, czyli rozpoczynania procesu zakupowego w jednym kanale sprzedaży ...
Odliczanie składki zdrowotnej od lipca 2022 r.
"Mój Elektryk" - sukces dopłat do samochodów elektrycznych?
Branża gastronomiczna musi spłacić 754 mln zł zaległości
Volvo XC60 T6 eAWD, czyli jakość i komfort
NBP decyduje
Jak obliczyć wymiar urlopu wypoczynkowego?
Czy nowy taryfikator mandatów działa cuda?