eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › omnichannel
  • 5 trendów w e-commerce w 2022 roku

    5 trendów w e-commerce w 2022 roku

    00:14 11.01.2022

    ... w USA rynek ten w 2025 roku będzie wart 79,6 mld dolarów. 5) Omnichannel i marketplace – niech cię zobaczą Liczba użytkowników i potencjalnych klientów na portalach ... mediów społecznościowych. Dlatego trzeba być zauważalnym w jak największej liczbie miejsc. Omnichannel to metoda sprzedaży wykorzystująca wszystkie dostępne kanały, zarówno online, jak ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, m-commerce, q-commerce, odroczone płatności
  • E-commerce - najważniejsze wydarzenia 2021 roku

    E-commerce - najważniejsze wydarzenia 2021 roku

    09:32 31.12.2021

    Zakupy mobilne, omnichannel, personalizacja, social selling, ekologiczny re-commerce, cyfryzacja seniorów, marketplace’y, wzrosty w handlu B2B, a nad tym widmo pandemii… To wszystko trendy, które wpływają ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, zakupy internetowe, m-commerce, omnichannel
  • Co czeka e-commerce w 2022 roku?

    Co czeka e-commerce w 2022 roku?

    00:35 26.12.2021

    ... z niego największe serwisy aukcyjne oraz platforma sklepowa IdoSell. Wzrost znaczenia omnichannel Omnichannel to model, który w czasie pandemii bardzo dużo zyskał. Konsumenci przyzwyczaili się , że mogą operować swobodnie między sklepami online i offline. Omnichannel poszerza horyzonty i daje możliwość wyboru – a to sprawia, że marka zyskuje ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, handel internetowy, e-handel, personalizacja
  • 6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym

    6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym

    00:20 02.10.2021

    ... obecnie inwestować sklep internetowy: personalizacja, programy lojalnościowe i subskrypcje, omnichannel, chatboty, płatności i zakupy mobilne. 1. Personalizacja Każdy użytkownik ... którzy właśnie budują swoje relacje z zakupowymi markami - zauważa Marcin Rutkowski. 3. Omnichannel Osobom zaczynającym swoją przygodę z e-zakupami niełatwo jest zrozumieć, ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, programy lojalnościowe
  • Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji z klientem

    Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji z klientem

    11:35 23.07.2020

    Szybki przepływ komunikatów, automatyzacja, czy relacje w świecie cyfrowym to tylko kilka z wyróżników współczesnego społeczeństwa złożonego z konsumentów treści mobile. O tym, do czego prowadzi nas automatyka behawioralna mówi ekspert Cushman & Wakefield Daniel Stańczuk, Marketing & PR Senior Communications Specialist w Dziale Zarządzania ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, omnichannel
  • Omnichannel w obliczu pandemii: z ewolucji w rewolucję

    Omnichannel w obliczu pandemii: z ewolucji w rewolucję

    11:26 26.06.2020

    ... sprzedaży i komunikacji z klientem, ocenili go jako wysoki (49% ankietowanych), a w następnej kolejności jako przeciętny (33%). To dobitnie potwierdza, że transformacja w kierunku omnichannel musiała rozpocząć się jeszcze przed wybuchem pandemii. Przyczyniły się do tego rozwój technologii, jak również zmiany potrzeb i zachowań konsumenckich. Obecny ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, e-commerce, zachowania konsumentów, zakupy online
  • Zachowania konsumentów: omnichannel stracił na znaczeniu

    Zachowania konsumentów: omnichannel stracił na znaczeniu

    09:46 25.06.2020

    ... . roku) i na platformach zakupowych (38% vs 36% w 2019. roku). Restrykcje nałożone na sklepy stacjonarne spowodowały natomiast osłabienie zjawiska zakupów wielokanałowych (omnichannel). W procesie ostatniego zakupu 36% konsumentów wykorzystało przynajmniej 2 kanały zakupowe (offline / online / mobile). Jest to o -20p.p. mniej niż rok temu. Do ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, omnichannel, zachowania konsumentów, preferencje zakupowe
  • Showrooming i webrooming - rewolucja w handlu

    Showrooming i webrooming - rewolucja w handlu

    10:53 21.10.2019

    ... , a dodatkowy i oddzielny system tworzyły do tego zamówienia spływające telefonicznie. Obecnie podobnego rodzaju sytuacje należą raczej do rzadkości. W dobie wielokanałowości („omnichannel”) absolutną koniecznością jest powiązanie ze sobą wszystkich kanałów internetowych. I nie chodzi tylko o to, że klient może rozpocząć zakupy na Facebooku ... WIĘCEJ

    Tematy: showrooming, webrooming, marketing online, omnichannel
  • Zachowania konsumentów w dobie zakupów omnichannel

    Zachowania konsumentów w dobie zakupów omnichannel

    15:02 11.10.2019

    Do zakupów przez internet przyznaje się już 57% Polaków, jednocześnie 43% korzysta tylko i wyłącznie z oferty placówek stacjonarnych. Dlaczego? Okazuje się, że główną przeszkodą, która powstrzymuje nas od kupowania w sieci jest chęć obejrzenia produktów "na żywo" (68%). Z tego też powodu 55% ankietowanych zamawia produkt w sieci i odbiera go ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, zakupy przez internet, zakupy, sklepy stacjonarne
  • Smart Commerce przyszłością handlu

    Smart Commerce przyszłością handlu

    09:39 25.09.2018

    ... sprzedaży jest dostosowanie się do potrzeb konsumenta, czyli umożliwienie mu dokonania zakupu w najprostszy sposób. Dlatego też powstały strategie tj. multi- i omnichannel, których implementacja dziś jest konieczna, ponieważ ponad 2/3 konsumentów przyznaje się do multichanellingu 1, czyli rozpoczynania procesu zakupowego w jednym kanale sprzedaży ... WIĘCEJ

    Tematy: Smart Commerce, e-commerce, omnichannel, e-handel

 

1 2 ... 4

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: