eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › omnichannel
  • Płatności w e-commerce wczoraj i dziś

    Płatności w e-commerce wczoraj i dziś

    11:50 22.01.2016

    ... przez zbyt niskie saldo konta. Sprzedawca zyskuje też przewagę nad swoją konkurencją, oferując klientom kompleksową ofertą zakupową. Wielokanałowa sprzedaż - Omnichannel i Multichannel Omnichannel i Multichannel – do niedawna trend, a dziś już standard ukształtowany pod wpływem rosnących oczekiwań konsumentów. Mimo że wcześniej wielokanałowość była ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy przez Internet, płatności odroczone, płatności mobilne, płatności online
  • Barometr e-commerce 2016

    Barometr e-commerce 2016

    13:43 21.01.2016

    ... najmniejszym stopniu. 1) Wysokie ciśnienie – najważniejsze stymulatory i jednocześnie czynniki najsilniej oddziałujące na rynek i e-sklepy: Personalizacja Programmatic buying Loyalty i CRM Omnichannel i cross devices M-commerce, w tym płatności mobilne, Full funnel 2) Umiarkowane ciśnienie – czynniki ważne, które w sposób umiarkowany wpływają na ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, handel internetowy, programmatic buying
  • 7 głównych trendów w e-mail marketingu 2016

    7 głównych trendów w e-mail marketingu 2016

    09:11 27.12.2015

    Hiperpersonalizacja w czasie rzeczywistym, wzajemne uzupełnianie się kanałów off i online, rosnący w siłę mobile. To tylko niektóre z najważniejszych trendów w e-mail marketingu. Z czym jeszcze przyjdzie się zmierzyć marketerom? 1) Hiperpersonalizacja w czasie rzeczywistym W 2016 roku, odpowiednie treści będą generowane automatycznie. Standardem ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, trendy 2016, omnichannel, komunikacja z klientami
  • B2B: klient biznesowy jak zwykły

    B2B: klient biznesowy jak zwykły

    00:15 14.11.2015

    “Trendy w sprzedaży B2B w Polsce 2015” - pod tym tytułem kryje się najnowsze opracowanie Izby Gospodarki Elektronicznej, z którego wynika m.in., że tradycyjny model sektora B2B ulega gruntownej przemianie. Okazuje się też, że współczesny klient B2B w coraz większym stopniu przypomina klienta B2C. Najnowsze opracowanie Izby Gospodarki ... WIĘCEJ

    Tematy: business to business, b2b, kanały sprzedaży, omnichannel
  • Najważniejsze trendy w e-commerce

    Najważniejsze trendy w e-commerce

    12:35 02.11.2015

    ... różne urządzenia mobilne (dla porównania w Wielkiej Brytanii – 74 proc.). Eksperci branżowi dostrzegają rosnące znaczenie omnichannel. Dobrym przykładem jest chociażby Allegro, które w ciągu ostatnich lat zainwestowało znaczne środki na reklamę ... są: personalizacja, mobile marketing, reklama natywna, innowacyjny CRM, a także strategia omnichannel ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, programmatic, e-commerce, m-commerce
  • Przyszłość analityki w omnichannel

    Przyszłość analityki w omnichannel

    11:30 05.08.2015

    ... pośrednictwem telewizji, radia i działań out-doorowych, które składają się na omnichannel. Przed marketerami stoją więc dwa wyzwania. Z jednej strony – prowadzić spójną i angażującą komunikację w różnych kanałach. Z drugiej – zmierzyć wszystkie punkty styku klienta z firmą. W omnichannel do śledzenie ścieżki klienta od pierwszego kontaktu do zakupu ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy przez internet, marketing internetowy, omnichannel, sprzedaż online

poprzednia  

1 ... 3 4



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: