omnichannel - wiadomości i porady tematyczne
-
Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?
00:15 25.04.2016
... kanałów komunikacji. Jeśli sklep prowadzi sprzedaż produktów popularnych wśród młodzieży, to warto skorzystać na przykład z Pinteresta, Instagrama i Snapchata. Integracja kanałów Omnichannel to nie tylko szansa na wzrost przychodów, ale też wyzwanie dla obsługi e-sklepu. Wprowadzając takie rozwiązanie należy pamiętać o zbieraniu, grupowaniu ...
Tematy: omnichannel, wielokanałowość, e-commerce, prowadzenie sklepu internetowego -
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
00:46 22.04.2016
... dokonać zakupu przez Internet, zaś w 17% przypadków proces ten jest odwrotny. Wielokanałowość w sprzedaży stawia przed sklepami internetowymi wiele wyzwań. Przez omnichannel nie należy jednak rozumieć tylko równoległej sprzedaży produktów w sklepie stacjonarnym i w Internecie. W dobie prężnie rozwijającego się m-commerce i przycisków „Kup to” na ...
Tematy: omnichannel, rynek e-commerce, e-commerce w Polsce, prowadzenie sklepu internetowego -
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
12:19 25.01.2016
... się komfortowo i bezpiecznie. OMNICHANNEL Jak mówi Łukasz Szymula, regional director EE w Tradedoubler, członek Rady e-Izby, w 2015 roku słowo omnichannel w ecommerce było odmieniane przez wszystkie przypadki, większość konferencji branży online wprost lub pośrednio dotyczyła wyzwań jakie stawia omnichannel. - Ten strategiczny model działania ...
Tematy: e-commerce, rynek e-commerce, e-commerce w Polsce, trendy 2016 -
Płatności w e-commerce wczoraj i dziś
11:50 22.01.2016
... przez zbyt niskie saldo konta. Sprzedawca zyskuje też przewagę nad swoją konkurencją, oferując klientom kompleksową ofertą zakupową. Wielokanałowa sprzedaż - Omnichannel i Multichannel Omnichannel i Multichannel – do niedawna trend, a dziś już standard ukształtowany pod wpływem rosnących oczekiwań konsumentów. Mimo że wcześniej wielokanałowość była ...
Tematy: zakupy przez Internet, płatności odroczone, płatności mobilne, płatności online -
Barometr e-commerce 2016
13:43 21.01.2016
... najmniejszym stopniu. 1) Wysokie ciśnienie – najważniejsze stymulatory i jednocześnie czynniki najsilniej oddziałujące na rynek i e-sklepy: Personalizacja Programmatic buying Loyalty i CRM Omnichannel i cross devices M-commerce, w tym płatności mobilne, Full funnel 2) Umiarkowane ciśnienie – czynniki ważne, które w sposób umiarkowany wpływają na ...
Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, handel internetowy, programmatic buying -
7 głównych trendów w e-mail marketingu 2016
09:11 27.12.2015
Hiperpersonalizacja w czasie rzeczywistym, wzajemne uzupełnianie się kanałów off i online, rosnący w siłę mobile. To tylko niektóre z najważniejszych trendów w e-mail marketingu. Z czym jeszcze przyjdzie się zmierzyć marketerom? 1) Hiperpersonalizacja w czasie rzeczywistym W 2016 roku, odpowiednie treści będą generowane automatycznie. Standardem ...
Tematy: e-mail marketing, trendy 2016, omnichannel, komunikacja z klientami -
B2B: klient biznesowy jak zwykły
00:15 14.11.2015
“Trendy w sprzedaży B2B w Polsce 2015” - pod tym tytułem kryje się najnowsze opracowanie Izby Gospodarki Elektronicznej, z którego wynika m.in., że tradycyjny model sektora B2B ulega gruntownej przemianie. Okazuje się też, że współczesny klient B2B w coraz większym stopniu przypomina klienta B2C. Najnowsze opracowanie Izby Gospodarki ...
Tematy: business to business, b2b, kanały sprzedaży, omnichannel -
Najważniejsze trendy w e-commerce
12:35 02.11.2015
... różne urządzenia mobilne (dla porównania w Wielkiej Brytanii – 74 proc.). Eksperci branżowi dostrzegają rosnące znaczenie omnichannel. Dobrym przykładem jest chociażby Allegro, które w ciągu ostatnich lat zainwestowało znaczne środki na reklamę ... są: personalizacja, mobile marketing, reklama natywna, innowacyjny CRM, a także strategia omnichannel ...
Tematy: reklama online, programmatic, e-commerce, m-commerce -
Przyszłość analityki w omnichannel
11:30 05.08.2015
... pośrednictwem telewizji, radia i działań out-doorowych, które składają się na omnichannel. Przed marketerami stoją więc dwa wyzwania. Z jednej strony – prowadzić spójną i angażującą komunikację w różnych kanałach. Z drugiej – zmierzyć wszystkie punkty styku klienta z firmą. W omnichannel do śledzenie ścieżki klienta od pierwszego kontaktu do zakupu ...
Tematy: zakupy przez internet, marketing internetowy, omnichannel, sprzedaż online