eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › polskie programy lojalnościowe
  • Programy lojalnościowe zyskują popularność

    Programy lojalnościowe zyskują popularność

    00:03 10.10.2010

    ... % badanych. Na drugim miejscu jest prowadzony przez Orlen program Vitay, a na trzecim kolejny debiutant w Polsce – Club Tesco. Z badania wynika, że programy lojalnościowe to wciąż domena stacji benzynowych oraz super- i hipermarketów. Ta ostatnia branża zanotowała w tym roku bardzo duży wzrost, głównie dzięki uruchomieniu ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe, polskie programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce, program lojalnościowy
  • Programy lojalnościowe - najczęstsze błędy

    Programy lojalnościowe - najczęstsze błędy

    12:52 09.06.2010

    ... , którzy nie do końca wiedzą, jak takie programy powinny wyglądać. Przez długi okres programy lojalnościowe w Polsce były domeną koncernów paliwowych i hipermarketów. Obecnie coraz więcej firm z różnych branż sięga po to narzędzie marketingowe. Nic dziwnego, gdyż systemy lojalnościowe mają prawie same zalety. Zwiększają przywiązanie klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce, polskie programy lojalnościowe, program lojalnościowy
  • Karty lojalnościowe w opinii Polaków

    Karty lojalnościowe w opinii Polaków

    11:32 16.09.2009

    ... kart lojalnościowych za interesującą, natomiast 48% badanych respondentów nie potrafi wskazać nazwy żadnego programu lojalnościowego – ich zaangażowanie emocjonalne w istniejące programy jest więc nikłe. Respondenci jako główne wady programów lojalnościowych w Polsce wskazali brak oryginalności i niską satysfakcję uczestników. Z badania wynika, że ... WIĘCEJ

    Tematy: karty lojalnościowe, programy lojalnościowe, polskie programy lojalnościowe, program lojalnościowy
  • Polskie programy lojalnościowe

    Polskie programy lojalnościowe

    00:09 20.05.2004

    ... Berger Strategy Consultants w listopadzie 2003 roku, w 110 polskich przedsiębiorstwach* wynika, że głównymi celami, jakie stawiają sobie polskie firmy wprowadzając programy lojalnościowe są: zwiększenie udziału w rynku, obniżenie wskaźnika klientów rezygnujących z ich usług/produktów oraz uzyskanie informacji marketingowej o uczestnikach. Nie ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, polskie programy lojalnościowe


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: