00:01 18.08.2021
Około 2/3 Polaków deklaruje udział w co najmniej jednym programie lojalnościowym. A to oznacza, że nawet na tym polu panuje duża konkurencja. Firma, która organizuje własny program, powinna się dobrze postarać, aby oferowane korzyści były naprawdę atrakcyjne. Bez dobrych nagród nie ma co liczyć na sukces. Skoro tak wiele firm prowadzi teraz własne ...
10:01 11.06.2013
... kopii centrach biurowych, też zgrzeszył pominięciem pewnej szansy rynkowej. Nie skorzystał z możliwości sprzedaży małych kopiarek dla indywidualnych użytkowników i małych firm. Podobnie było z rynkiem komputerów osobistych – IBM upierał się przy sprzedaży tzw. mainframe’ów, gdy rynek na te komputery się wyraźnie otwierał. Jest ...
00:29 09.03.2013
W jakim tak naprawdę celu tworzy się programy lojalnościowe i wydaje się na ich podstawie tzw. "karty stałego klienta"? Otóż głównym celem takiego programu jest przywiązanie klienta do jednego lub kilku przedsiębiorców sprzedających produkty lub świadczących usługi. Jednak niewielu z nas zadaje zdaje sobie sprawę, że często równie ważne dla ...
12:52 08.07.2011
... 100 zł, objęty 50‑proc. przeceną, a z których sprzedaży wróci do nas ledwie 25 zł (połowę wartości sprzedaży oddajemy firmom organizującym sprzedaż grupową), to ... przygotowania takiej promocji po stronie zlecającego. Niestety nie wszystkie firmy sprzedaży grupowej mają wykwalifikowanych konsultantów, którzy będą nam w stanie pomóc zweryfikować ...
00:03 10.10.2010
Polski konsument coraz chętniej uczestniczy w programach lojalnościowych. 1/3 badanych deklaruje przynależność do co najmniej jednego obecnego na polskim rynku programu. Okazuje się, że programy lojalnościowe są w naszym kraju w dalszym ciągu domeną stacji benzynowych oraz super- i hipermarketów - wynika z najnowszego raportu BTL Monitor ...
12:52 09.06.2010
Programy lojalnościowe to genialne narzędzie tworzenia i utrzymywania więzi z klientami. Nie tylko zwiększają one przywiązanie nabywców do danej marki, ale znacznie pogłębiają wierność wobec niej. Jednak nie wszystkie są skuteczne. Dlaczego? Winni są przede wszystkim sami ich twórcy, którzy nie do końca wiedzą, jak takie programy powinny wyglądać. ...
13:09 26.05.2010
... kupujących. Będzie to okazja do obejrzenia mieszkania jeszcze przed oddaniem inwestycji do użytkowania. Deweloper nie zapowiada promocji i rabatów, ponieważ do sprzedaży pozostał ostatni penthouse. Skorzystaj z doradztwa Piknik planuje też Agroman w Pruszkowie - 29 maja 2010 r. Do dyspozycji odwiedzających będą doradca kredytowy i specjalista ...
12:35 14.04.2010
... liczby transakcji na rynku pierwotnym. W drugim półroczu 2009 roku deweloperzy sprzedali o blisko połowę więcej mieszkań, niż w pierwszym . - W związku ze wzrostem sprzedaży, deweloperzy coraz rzadziej stosują dodatkowe promocje, takie jak: duże rabaty, darmowe miejsca postojowe, komórki lokatorskie, darmowe wykończenie lokalu czy samochody ...
10:26 23.02.2010
... nic innego, jak wykorzystywanie lub zmiana wcześniej wspomnianych elementów w celu zwiększenia sprzedaży. Insight jest również impulsem do pewnej inspiracji, która przeradza się w ... jest zadawanie sobie pytania „dlaczego?”. Przestudiujmy dawny problem niskiej sprzedaży ryżu w Polsce. Dlaczego utrzymywała się na takim poziomie? Ponieważ Polacy ...
10:24 23.11.2009
W tzw. kryzysowym roku spadła liczba uczestników programów lojalnościowych - obecnie bierze w nich udział co piąty Polak. Zdobycie i utrzymanie wierności polskich konsumentów jest coraz trudniejsze. Stacje benzynowe są nadal mocne lojalnością - pokazują wyniki raportu ARC Rynek i Opinia "BTL Monitor 2009/2010". „Choć tegoroczne wyniki BTL Monitor ...
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Programista ERP - wynagrodzenie, wyzwania, umiejętności. Czy warto? REKLAMA
Skład wina ma być widoczny na etykiecie
Jak sprzedać nieruchomość bez podatku?
Oszczędzanie pieniędzy na zakup mieszkania - jak długo?
Firmy usługowe mają duże problemy z regulowaniem zobowiązań
Wynajem długoterminowy i Rent a Car w I kw. 2022 r. Jest odbicie?
EUR/PLN najniżej od końca lutego