-
Które marki samochodów zaskakują sprzedażą?
Superauto.pl podsumowało ubiegłoroczne trendy sprzedażowe na rynku motoryzacyjnym w Polsce. Z analizy wynika m.in., że niemal 1/5 sprzedaży wszystkich nowych aut należała do jednego japońskiego koncernu, który odnotował ponad 23-procentowy wzrost względem poprzedniego roku. Interesujących wniosków jest jednak znacznie więcej. Oto one. Z tego ...
-
Coraz trudniej o kupno nowego samochodu?
Pojawił się najnowszy raport Deloitte "2024 Global Automotive Consumer Study", a w nim doniesienia z branży motoryzacyjnej przedstawione w kontekście zachowań konsumenckich. Nie jest zaskoczeniem, że niepewne otoczenie gospodarcze nie pozostaje bez wpływu na decyzje o zakupie samochodu. Wygląda też na to, że odejście od silników spalinowych może ...
-
Internetowy Samochód Roku. Znamy najpopularniejsze auta w Polsce
Pojawiła się najnowsza odsłona cyklicznego raportu "Internetowy Samochód Roku" autorstwa Otomoto, a w niej pokaźna garść informacji na temat motoryzacyjnych wyborów Polaków. O ile lider popularności wśród aut używanych nie stanowi zaskoczenia, o tyle już tego samego nie można powiedzieć o najczęściej wyszukiwanej nowej osobówce. Z tego tekstu ...
-
Zarobki w budownictwie i nieruchomościach: ile zarabia inżynier budowy, a ile designer?
Pojawił się najnowszy "Raport Trendów & Wynagrodzeń 2024", a w nim porcja informacji dotyczących m.in. pensji, na jakie mogą liczyć obecnie specjaliści zatrudnieni w sektorze budownictwa i nieruchomości. Opracowanie autorstwa ManpowerGroup bierze pod lupę zarobki na wielu stanowiskach. Dowiadujemy się ile zarabia architekt, kosztorysant, kierownik ...
-
Uwaga! Już co 3. bot jest złośliwy
Bot, czyli program wykonujący pewne zautomatyzowane działania w sieci, nie musi stanowić zagrożenia. Jego funkcjonalność często jest wykorzystywana w zupełnie pozytywnych i legalnych kontekstach. Niestety nie dzieje się tak zawsze. Z najnowszych doniesień firmy ESET wynika, że już co trzeci funkcjonujący w internecie bot jest złośliwy. Jak duże ...
-
Jakie strony internetowe popularne w Wielkanoc?
PBI oraz Gemius przedstawiają kolejną już analizę danych z badania Mediapanel, która poświęcona została internetowej aktywności Polaków podczas tegorocznej Wielkanocy. Pod lupę wzięto okres od 1 marca do 2 kwietnia 2024. Oto, co udało się ustalić autorom badania. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czy Wielkanoc była dla Polaków okazją do surfowania ...