-
DS 4 mHEV, biżuteryjny design i awangardowe wnętrze
... jeszcze wyraźniej podkreślić, że jest to samochód dla tych, którzy wiedzą, czego chcą i wybierają własne rozwiązania. Wiem, brzmi to jak marketing, ale rzeczywiście tak jest. Wystarczy spojrzeć na dysze nawiewu, a dokładniej elementy, które odpowiadają za ich sterowanie. Rolka obsługuje kierunki poziome ...
-
Komunikacja w pracy, czyli bez korpomowy i online'u było łatwiej
... próbie 1537 osób, objęło pracowników umysłowych z pokoleń Z, Y i X. Wśród nich 35 proc. stanowili specjaliści IT, a pozostali reprezentowali różne sektory, m.in. sprzedaż, marketing, finanse i inżynierię. Drugie badanie, przeprowadzone przez ASM Research Solutions Strategy na przełomie 2024 i 2025 roku (N=806), skupiło się na osobach ...
-
5 trendów, które zawładną rekrutacją pracowników
... zaplanowany proces rekrutacyjny przynosi korzyści zarówno pracodawcom, jak i kandydatom – podsumowuje Agnieszka Niebutkowska, Sector Manager & Team Leader Antal, Sales & Marketing. O raporcie Badanie „Trendy rekrutacyjne 2025” zostało przeprowadzone metodą CAWI na próbie 730 specjalistów i menedżerów odpowiedzialnych za procesy rekrutacyjne ...
-
Jakie zarobki w marketingu i sprzedaży? Kwoty nawet pięciocyfrowe
Na jakie wynagrodzenia mogą liczyć obecnie specjaliści w dziedzinie marketingu i sprzedaży? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza przygotowany przez Manpower we współpracy z portalem pracy RocketJobs.pl "Raport Trendów 2025. Wynagrodzenia i rynek pracy - przyspieszenie adaptacji". Opracowanie rzuca również światło na najbardziej poszukiwane ...
-
Lojalni, pracowici, wyjątkowi czyli osoby autystyczne na rynku pracy
... z ich predyspozycjami, tak bycie w spektrum powinno być czymś, na co dobry manager powinien być wyczulony. (...) Managerowie w branżach, które znam, czyli marketing i IT, powinni obowiązkowo być szkoleni z tego, jak osoby neuroatypowe reagują na określone bodźce i jak można to wykorzystać dla sprawniejszego funkcjonowania ...
-
Czy TikTok zjada YouTube’a?
Jeszcze kilka lat temu wydawało się, że TikTok, Reelsy i Shorts zdeklasowały tradycyjnego YouTube’a. Marka, która nie publikowała krótkich filmów, zostawała w tyle. Format kilkunastosekundowego wideo zdominował internet i komunikację marketingową. Ale dziś coraz więcej osób pyta: czy naprawdę krócej znaczy lepiej? Skąd ta siła krótkich form? To ...
-
Apple najcenniejszą marką świata 2025
... działań marketingowych. Marka jest najcenniejszym zasobem firmy, a ostatnią rzeczą, którą firmy powinny robić w odpowiedzi na wstrząsy rynkowe, jest cięcie inwestycji w marketing. Proces budowania marek opiera się na nieustannym kontakcie i doświadczeniach konsumentów z markami. Firmy odnoszące największe sukcesy dbają o spójny przekaz i doceniają ...
-
ESG ważne dla pracowników, ale kandydatów na zielone etaty brakuje
... analizuje półprodukt od jego pozyskania lub wytworzenia do trafienia w ręce konsumenta w formie końcowej. Komunikacja polityki zrównoważonego rozwoju to nie tylko marketing, ale także sposób myślenia, dlatego działy employer brandingu powinny komunikować przede wszystkim świadome i odpowiedzialne podejście firmy oraz jej zorientowanie na ...
-
Ranking lokat i kont oszczędnościowych. Przegląd możliwości dostępnych w czerwcu 2025
... r. Przez 14 dni od daty założenia Alior Konta w aplikacji mobilnej Alior Mobile czeka na Ciebie promocyjna lokata. Wymagana zgoda na marketing. Dodatkowo z kontem osobistym możemy zyskać 600 zł w postaci bonusów za aktywność oraz do 200 zł jako bon na Allegro. mBank ...
-
Kompetencje cyfrowe musisz nabyć na własną rękę. Państwo ci nie pomoże
... liczba sprzedanych biletów oraz ich wartość wzrosły o prawie jedną trzecią. Za ponad połowę wydarzeń odpowiada sektor szkoleniowo-edukacyjny – mówi Martyna Grzegorczyk, Marketing Manager ClickMeeting. – Jak wynika z naszego badania, tylko 28,5 proc. respondentów nie byłoby w ogóle zainteresowanych płatnym eksperckim kursem online czy webinarem ...
-
Płatny staż to norma, gorzej z jego znalezieniem
... że pracownicy mogą dostarczyć realną wartość organizacji bez względu na poziom doświadczenia zatrudnionej osoby. Najwięcej stażystów i stażystek jest poszukiwanych w kategoriach Marketing, Sprzedaż, HR, Obsługa klienta i Finanse. W branży IT najwięcej ofert stażowych można znaleźć w kategoriach Backend, Support, Testing i Game Dev. Z kolei najmniej ...
-
Freelancing w Polsce: Zarobki, trendy, wpływ AI i wyzwania
... ich zdefiniować wyłącznie przez formę zatrudnienia czy branżę. Coraz częściej – przez jakość ich pracy i skalę wpływu – zauważa Żaneta Siwik, Product Marketing Lead w Useme. To zresztą kolejna obserwacja z raportu: bardzo często freelancerzy realizują projekty w branżach zupełnie innych niż te, w których pracują na ...
-
Dlaczego jedne firmy zyskują na AI, a inne nie potrafią jej wykorzystać?
... pragmatycznych: chcą optymalizować koszty, redukować błędy, zwiększać skalowalność operacyjną i ograniczać czasochłonną pracę ręczną. Najsprawniej AI wykorzystują branże takie jak marketing, finanse i ubezpieczenia, produkcja, e-commerce oraz usługi oparte na danych – np. księgowość czy obsługa dokumentacji. Zarówno w Polsce, jak i na świecie ...
-
Nowości Google: AI i VEO 3 zmieniają strategie PPC w e-commerce
... w kampaniach PPC – zdecydowanie korzystanie z AI, które obecnie nie jest już opcją, ale koniecznością, żeby zdobyć przewagę rynkową – Borys Marushchak - Performance Marketing Manager w agencji digital marketingowej Harbingers Wnioski strategiczne AI staje się fundamentem skutecznych kampanii PPC. To narzędzie, które pozwala nie tylko ...
-
Zmiany w wynagrodzeniach w I półroczu 2025: które branże zyskują, a które tracą?
... i ofert na rynku pracy. Źródło danych Artykuł powstał na podstawie analizy ofert pracy z portalu No Fluff Jobs, obejmującej branże IT, marketing, sprzedaż, finanse, HR i inne.
-
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy
... marnotrawstwa przestrzeni reklamowej. Dzięki niej wydawcy będą w stanie generować przychody z miejsc, które wcześniej były martwe — komentuje Borys Marushchak — Performance Marketing Manager z Harbingers. Funkcja ta zostanie automatycznie uruchomiona dla wszystkich wydawców w ciągu najbliższych 30 dni (od lipca 2025), a użytkownicy będą mieli ...
-
Test Ford Mustang Convertible V8: Najtańszy kabriolet z silnikiem V8 w Europie
Pierwotna radość z jazdy - z tego tekstu korzystały niemal wszystkie marki samochodowe. Jak można się domyślać, najczęściej były to znaczące nadużycia sprawnie funkcjonujących działów marketingu. W tym przypadku jest jednak inaczej. Ford Mustang Convertible V8 korzysta ze starego i dobrego przepisu, który jest wciąż doceniany przez klientów. Nie ...
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
... klientów z wyszukiwarką i biznesami lokalnymi będzie globalny. To kwestia czasu, aż ten typ rozwiązań trafi do Polski — komentuje Borys Marushchak, Performance Marketing Manager w Harbingers. Zmiana, która wymusi ruch po stronie marketerów – zasoby marki w PMax teraz na poziomie kampanii Od teraz zasoby marki ...
-
Złośliwe reklamy internetowe – jak chronić firmę przed malvertisingiem?
Reklama internetowa to nie tylko skuteczne narzędzie sprzedaży, ale też coraz częstszy wektor cyberataków. Wysyp złośliwych reklam, czyli tzw. malvertisingu, pokazuje ciemną stronę cyfrowego marketingu. Tylko w minionym roku Google zablokował blisko 800 milionów takich zagrożeń — to ostrzeżenie dla firm i użytkowników. Z tego tekstu dowiesz się m. ...
-
Transformacja cyfrowa w Polsce: jak firmy adaptują sztuczną inteligencję?
... od branży firmy zauważają różne korzyści: dostosowanie do oczekiwań klientów (m.in. medycyna, IT/OT, finanse, budownictwo), poprawa jakości produktów i usług (handel, marketing, life sciences), wpisanie się w trendy technologiczne (transport, logistyka, IT/OT). Co powstrzymuje firmy przed wdrożeniem AI? Choć badani przedsiębiorcy, którzy jeszcze ...