reklama kontekstowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Rewolucja w Google Ads: Smart Bidding Exploration, czyli koniec sztywnego ROAS-u
10:55 23.07.2025
Google ogłasza przełom w świecie performance marketingu. Nowa funkcja "Smart Bidding Exploration", która jest dostępna w kampaniach korzystających ze strategii Docelowy ROAS (tROAS), ma być, według zapowiedzi Google, największą aktualizacją strategii ustalania stawek od ponad dziesięciu lat. Z drugiej strony pojawia się subtelna, ale praktyczna ...
Tematy: Google Ads, reklama w wyszukiwarkach, reklama w internecie, google -
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy
11:47 11.07.2025
Google wprowadza dwie kluczowe aktualizacje dla branży reklamowej: automatyczne wypełnianie pustych miejsc reklamowych w AdSense oraz ultra-lokalne prognozy w Keyword Plannerze. Dzięki tym zmianom wydawcy mogą liczyć na lepszą monetyzację każdej części swojej witryny, a reklamodawcy zyskują narzędzia do precyzyjnego planowania kampanii według ...
Tematy: Google Ads, Google AdSense, reklama kontekstowa, reklama online -
Zarobki z Google AdSense
01:10 08.06.2020 PORADA
Moje pytanie dotyczy popularnej obecnie pracy zdalnej, a konkretniej rzecz ujmując zarabiania na blogach, stronach internetowych w systemie Google AdSense. Załóżmy, że ktoś chciałby zacząć zajmować się tego typu działalnością. Podejrzewam, że na początku działalności, wpływy ...
Tematy: AdSense, reklama internetowa, Google, rozliczenia z urzędem skarbowym -
Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci
11:13 20.05.2016
... wzrosnąć o ponad 41% - szacuje Netsprint. Reklama w sieciach kontekstowych ma zanotować z kolei ponad 10-procentowy wzrost. Coraz ważniejszą rolę w kampaniach ... roku był wart już 275,6 mln zł i urósł przez rok o 10,7%. Tym samym reklama kontekstowa stanowi 8,7% wartości rynku reklamy internetowej w Polsce. Przez ostatnie 5 lat rynek reklamy ...
Tematy: content marketing, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa -
Reklama kontekstowa 2014
12:26 28.04.2015
Rynek reklamy kontekstowej prężnie dąży naprzód. W minionym roku jego wartość sięgnęła niemal ćwierć miliarda złotych (249 mln), co oznacza wzrost o 14,5% r/r i bardziej dynamiczny wzrost niż zanotował cały SEM - wynika z najnowszego raportu “Rynek Reklamy Kontekstowej” autorstwa sieci Adkontekst. Jak czytamy w powołanym raporcie, w minionym roku ...
Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej -
Reklama kontekstowa 2012
11:02 13.06.2013
... udział wydatków na SEM w 2012 roku wyniósł 35,3%, można oszacować, że reklama kontekstowa stanowi 9,44% budżetów reklamowych w polskim internecie. Tym samym można wyestymować ... od celu kampanii w analizowanych sieciach. Oznacza to jednocześnie, że termin “sieć kontekstowa” nabiera nowego znaczenia. Można go rozumieć jako opis podmiotu w którym jedną ...
Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej -
Finansowy serwis internetowy
23:41 13.02.2013 PORADA
Witam, Rozważam założenie serwisu internetowego poświęconego tematyce ogólnie pojętych finansów - porównania kredytów, kont bankowych itp. Jako jedną z form uzyskiwania przychodów biorę pod uwagę program Google AdSense. I tu moje pytanie, ile można zarobić na tym programie? Z ...
Tematy: serwis internetowy, Google, AdSense, CPC -
Reklama w Internecie 2012
08:54 04.10.2012
... od dawna dynamika wzrostu nie osiągnęła wyniku dwucyfrowego - podaje Interaktywnie.com w raporcie Reklama w internecie za 2012 rok. Zanim jednak dojdzie do historycznego przełamania ... inne, nie mniej istotne wydarzenie. Otóż bezapelacyjny dotąd lider - mianowicie reklama display - znalazła godnego następcę. Udział SEM, czyli reklamy powiązanej z ...
Tematy: reklama internetowa, internet, rynek reklamy, reklama kontekstowa -
Reklama kontekstowa 2011
12:15 28.05.2012
... z kampaniami kontekstowymi, zaś zaledwie 5% wskazało na jego obniżenie. Zwrot z wydatków na reklamę kontekstową wzrósł o 4,5% w porównaniu do 2010 roku. Sektory, w których reklama kontekstowa jest wskazywana jako najskuteczniejsza to motoryzacja, turystyka, dobra FMCG czy odzież. Finanse i ubezpieczenia, mimo iż wskazywane były o ponad 1/3 rzadziej ...
Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej -
Reklama kontekstowa w Internecie a nieuczciwa konkurencja
09:47 27.03.2012
... praktykę, uznać należy (w świetle wskazanego powyżej przykładu), iż z czynem nieuczciwej konkurencji w reklamie (w omawianym aspekcie) będziemy mieć do czynienia, gdy reklama kontekstowa, która bazując na bezpośrednim lub pośrednim, bezprawnym i zwodniczym użyciu przez reklamodawcę cudzego znaku towarowego lub innego oznaczenia prawnie chronionego ...
Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, nieuczciwa konkurencja, prawo znaków towarowych -
Reklama w Internecie 2010
09:54 08.07.2011
... roku, przygotowanego przez IAB Polska w ramach raportu AdEx 2010, najbardziej popularna reklama display, czyli w najprostszym ujęciu - banery - wciąż dominuje, ale jej udział w rynku spadł ... których przeciętny poziom wyniósł 5,91. Jeśli chodzi o grupę wiekowa, to najtrudniej reklama zadowolić osoby w przedziale 50-59 lat - tutaj WIR wyniósł aż 6,16. ...
Tematy: reklama internetowa, internet, rynek reklamy, reklama kontekstowa -
Reklama kontekstowa 2010
12:59 13.04.2011
... , to łatwość kierowania przekazu (również 70%). Co więcej, w tym roku była ona wskazywana dwukrotnie częściej niż w ubiegłym. Pokazuje to że reklama kontekstowa ugruntowała już swoją pozycję w świadomości marketerów. Według raportu, stawki CPC, są nadal konkurencyjne wobec reklam emitowanych w wynikach wyszukiwania. Większość agencji ...
Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej
Podobne tematy:
- internet
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- rynek reklamy
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- nieuczciwa konkurencja
- NetSprint.pl
- znak towarowy
- content marketing
- SEM
- e-marketing
- netsprint
- prawo znaków towarowych
- Google AdWords
- rynek reklamy internetowej
- Wirtualna Polska
- Adkontekst


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei