-
Praca w zespole: wyzwaniem jest różnorodność
00:50 29.03.2017
... Jednak dobra atmosfera i budowanie pozytywnych relacji nie wystarczą, jeśli brakuje jasnego podziału obowiązków oraz procedur porządkujących współpracę. – Dobre relacje nie zapobiegną konfliktom pomiędzy pracownikami lub działami, gdy przez brak standardowych wzorców działania dojdzie w firmie do sytuacji kryzysowej. Potrzebne są jasno określone ...
Tematy: praca zespołowa, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, komunikacja w pracy -
Nowa praca: jak się zintegrować z zespołem?
00:20 07.04.2016
... rozmowy, w żadnym wypadku nie wolno wypytywać. Dobrze wiedzieć, kogo łączą romantyczne relacje, by niechcący nie wejść między partnerów. Prędzej czy później zacznie się integrowanie także poza ... . W pracy nie chodzi o to, by wszystkich lubić. Liczą się efektywne, zawodowe relacje. Emocje i uczucia trzeba odłożyć na bok. Każdy ma swoje ograniczenia W ...
Tematy: nowa praca, zespół pracowników, relacje w pracy, relacje między pracownikami -
Nowy pracownik: wróg czy przyjaciel?
00:32 04.02.2016
... członkowie zespołu, do którego dołączy nowy pracownik. W większości przypadków współpraca starych i nowych pracowników przebiega bez problemów, niestety czasami pojawia się między nimi rywalizacja, niechęć, a nawet otwarta wrogość. Istnieją dwie kategorie nowych pracowników: Pracownicy posiadający już doświadczenie zawodowe (niekiedy nawet bardzo ...
Tematy: nowy pracownik, adaptacja pracownika, relacje w pracy, relacje między pracownikami -
Przyjaźń w pracy - czy to dobry pomysł?
00:22 28.12.2015
... dobrana grupa przyjaciół może być nieocenionym wsparciem w Twojej karierze. Ale źle dobrana wywrze przeciwny efekt. Dotyczy to zwłaszcza przyjaźni z przełożonymi. Relacje osobiste między ludźmi z różnych szczebli firmowej hierarchii są bowiem względnie mało trwałe. Ponadto, gdy zaprzyjaźniasz się z szefem, koledzy mogą kwestionować szczerość ...
Tematy: przyjaźń w pracy, relacje w pracy, relacje między pracownikami, relacje przełożony - podwładny -
Czarna owca w zespole to Ty? Sprawdź, co możesz zmienić
00:20 19.12.2015
... nie chcą pracować. Postrzegasz kierownictwo jako swoich przeciwników Uważasz że pracownicy którzy dobrze dogadują się ze swoimi szefami to lizusy a relacje podwładny-menedżer zawsze traktujesz jako "my kontra oni". Pod uwagę powinieneś wziąć więc to, że taka postawa może dotrzeć do twojego ...
Tematy: relacje w pracy, atmosfera pracy, komunikacja interpersonalna, konflikt w pracy -
Milczenie jest złotem - tematy tabu w pracy
10:37 18.05.2015
... każdy naciągnięty czy podkoloryzowany fakt może sprawić, że pozornie błaha i nieistotna informacja może stać się z czasem głównym tematem rozmów w firmie między pracownikami. Spróbuj więc inaczej zintegrować się ze swoimi współpracownikami i po prostu nie rozsiewaj plotek, a nawet unikaj ich. Są jak zaraza i nikomu ...
Tematy: konflikt w miejscu pracy, atmosfera w pracy, konflikt w pracy, relacje między pracownikami -
4 sygnały, że Twoi pracownicy nie darzą Cię sympatią
00:40 22.03.2015
Dobra atmosfera w biurze wpływa na stosunek pracowników do wykonywanych przez nich zadań, a umiejętność utrzymywania dobrych i pełnych szacunku stosunków z kolegami z pracy to również czynnik, od którego zależy nasze zadowolenie. Jeśli jednak masz z jakiegoś powodu wrażenie, że nie jesteś zbytnio lubiany przez zespół, przeanalizuj kilka poniższych ...
Tematy: atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny -
Nowa praca jak pierwszy dzień w szkole
00:59 21.01.2015
Początki na nowym stanowisku przypominają pierwszy dzień w szkole. Można poczuć się jak zdezorientowane dziecko, bo wszystko jest dla nas obce i nie mamy pojęcia od czego zacząć. Pierwsze tygodnie przystosowania do nowych warunków, zdecydują jednak o postrzeganiu nas przez szefa i współpracowników. Możesz osiągnąć sukces zawodowy i zdobyć respekt ...
Tematy: szacunek w pracy, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, nowa praca -
Niezdrowa rywalizacja w pracy, czyli złodzieje pomysłów
00:20 15.01.2015
Współczesne środowiska biurowe coraz częściej rządzą się twardymi regułami. W dobie konkurencji i szybkiego rozwoju rynku, pracownicy są skłonni rywalizować między sobą w zdobyciu nie tylko silnej pozycji, ale również uznania przełożonego. Czasami ich działania przyjmują jednak formę nieuczciwych praktyk, a nawet plagiatu ...
Tematy: kradzież intelektualna, plagiat, rywalizacja w pracy, relacje między pracownikami -
Relacje w pracy: 9 zachowań, które nie przysporzą Ci sympatii
00:40 19.10.2014
Czy w Twojej karierze spotkałeś kogoś, który wręcz doprowadzał Cię do szału tym co robił?. Oto kilka przykładów anty – zachowań, które bez wątpienia nie przysporzą Ci sympatii i szacunku kolegów z biura. Nie czytasz maili Ignorowanie maili, które otrzymujesz to poważne przewinienie. Nigdy nie wiesz, czy dana wiadomość nie zawiera cennych ...
Tematy: relacje w pracy, relacje w firmie, relacje interpersonalne w pracy, relacje między pracownikami
Podobne tematy:
- badania pracowników
- pracownicy
- internet rzeczy
- atmosfera w pracy
- relacje w pracy
- nowa praca
- komunikacja w firmie
- awans
- ERP
- komunikacja interpersonalna
- relacje przełożony - podwładny
- mobbing
- konflikt w pracy
- systemy ERP
- zespół pracowników
- awans w pracy
- rozwiązywanie konfliktów
- nowy pracownik
- jak unikać konfliktów
- komunikacja w pracy