eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › relacje między pracownikami
  • Relacje w pracy: przyjaźnie przełożonego

    Relacje w pracy: przyjaźnie przełożonego

    00:10 26.07.2014

    ... sprawdzać, ale zastanów się dobrze, czy naprawdę chcesz mieć najlepszego przyjaciela pracującego obok całe dnie? Jeśli zaś już zawarłeś bliskie relacje w pracy, unikaj dzikich imprez i codziennych wspólnych wypadów. Idź na drinka, aby pokazać, że jesteś częścią zespołu, ale lepiej szybko się ... WIĘCEJ

    Tematy: przyjaźń w pracy, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, relacje w pracy
  • Nadchodzi era „ERP przedmiotów”

    Nadchodzi era „ERP przedmiotów”

    10:38 27.06.2014

    ... posiadanym informacjom i w oparciu o nie podejmować trafne decyzje. Świat stanie się efektywniejszy dzięki „Internetowi przedmiotów”, gdzie urządzenia i maszyny będą komunikowały się między sobą oraz z nami. Wyobraźmy sobie świat, w którym monitory pracy serca dostosowują się do potrzeb pacjenta, a lekarze mogą przepisać lekarstwa szybko ... WIĘCEJ

    Tematy: erp, systemy erp, relacje między pracownikami, zarządzanie projektami
  • Konflikt w miejscu pracy: kiedy i jak interweniować?

    Konflikt w miejscu pracy: kiedy i jak interweniować?

    00:45 09.05.2014

    W Polsce w stosunkach międzyludzkich bardzo staramy się nie naruszać swojej sfery prywatnej. „Zajmij się swoimi sprawami i nie wtykaj nosa w cudze” – to powiedzenie jest na porządku dziennym. I rzeczywiście, czasami niewtykanie nosa w nie swoje sprawy może być zaletą. Takie podejście sprawia, że ludzie rzadko następują sobie na odcisk, szczególnie ... WIĘCEJ

    Tematy: konflikt w miejscu pracy, konflikt w pracy, atmosfera w pracy, jak unikać konfliktów
  • Rywalizacja w pracy o awans może być ekstremalna

    Rywalizacja w pracy o awans może być ekstremalna

    00:12 01.05.2014

    W idealnym świecie ciężka praca i szczerość zawsze zostałyby nagrodzone. Jednak w rzeczywistości nie zawsze tak jest. Współpracownicy mogą awansować wcześniej niż Ty, nawet jeśli bardziej na to zasługujesz. Do tego nie wszyscy starający się o awans stosują zasady fair play. Z reguły kandydaci, którzy przystępują do negocjacji pensji w ... WIĘCEJ

    Tematy: awans, awans w pracy, rywalizacja w pracy, relacje między pracownikami
  • Praca w grupie: jak sobie radzić?

    Praca w grupie: jak sobie radzić?

    00:55 03.04.2014

    Długie dojazdy do biura, wymagający szef czy trudności w skupieniu się w drugiej połowie dnia, to nie jedyne problemy, z którymi możemy się spotkać w pracy. Każdy z nas stara się sobie z nimi radzić na swój sposób. A co zrobić, gdy nasze problemy dotyczą kontaktów z innymi ludźmi? Praca w grupie nie musi być koszmarem Większość z nas pracuje w ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja w firmie, praca w grupie, praca zespołowa, komunikacja w pracy
  • Atmosfera w pracy: czujesz się nielubiany?

    Atmosfera w pracy: czujesz się nielubiany?

    00:55 29.12.2013

    Jeśli naprawdę czujesz się nielubiany w miejscu pracy, może to negatywnie odbić się na Tobie, a nawet na całej Twojej karierze zawodowej. To nie ja, to Ty Naturalną reakcją jest obwinianie czynników zewnętrznych oraz osób, których zachowania nam się nie podobają. Przykładowo, jeśli Twoi współpracownicy stale nie zapraszają Cię na wspólny lunch, ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje między pracownikami, konflikt w pracy, atmosfera w pracy
  • Praca zespołowa: wady i zalety

    Praca zespołowa: wady i zalety

    01:10 14.12.2013

    Praca zespołowa to - w założeniu - doskonale zgrana grupa osób poświęcających wspólnie wiele czasu na osiągnięcie zamierzonych celów. Niestety, w rzeczywistości nie zawsze wygląda to tak idealnie. Zdarzają się konflikty osobowości, konflikty wewnętrzne i problemy z przywództwem, które prowadzą do frustracji. Powstaje pytanie: czy praca zespołowa ... WIĘCEJ

    Tematy: praca zespołowa, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, konflikt w pracy
  • Relacje w pracy: nie bądź biurowym popychadłem!

    Relacje w pracy: nie bądź biurowym popychadłem!

    00:41 12.12.2013

    Bycie miłym jest przereklamowane - pewnie często to słyszysz. To samo dotyczy pracy w firmie. Zazwyczaj brak umiejętności odmawiania i przyjmowanie wszystkiego z uśmiechem na ustach kończy się byciem chłopcem na posyłki, co rzadko przynosi realne korzyści. Prawda jest taka: trzeba nauczyć się od czasu do czasu mówić „nie”. Dowiedz się, dlaczego, ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania asertywne, relacje między pracownikami, atmosfera w firmie, zachowania asertywne
  • Asertywna odmowa: jak mówić nie?

    Asertywna odmowa: jak mówić nie?

    00:16 18.10.2013

    Ile razy postąpiłeś niezgodnie z własną wolą, bo nie potrafiłeś odmówić? Jeżeli przynajmniej kilka – koniecznie zapoznaj się z poniższym poradnikiem. Naucz się podstaw asertywnego zachowania, dzięki któremu będziesz potrafił mówić stanowcze „nie” w sytuacjach, w których twoje prawa i interesy są naruszane. Podstawą asertywnego zachowania jest nie ... WIĘCEJ

    Tematy: asertywność, trening asertywności, zachowania asertywne, relacje między pracownikami
  • Systemy klasy ERP docenione

    Systemy klasy ERP docenione

    10:50 31.07.2013

    ... nowych systemów przebiegł sprawnie, kierownictwo musi zaangażować w niego wszystkie grupy odbiorców, zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Konieczne jest więc porozumienie między zarządem a pracownikami zespołu. Zmiana dokona się w pełni tylko wtedy, gdy pracownicy otrzymają niezbędne szkolenie i wsparcie – tłumaczy Katarzyna Stromecka, Dynamics AX ... WIĘCEJ

    Tematy: ERP, systemy ERP, relacje między pracownikami, zarządzanie projektami


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: