-
Po co asertywność w pracy?
00:33 31.03.2013
... ”, „brakuje Ci profesjonalizmu”, czy „zachowujesz się w sposób niezorganizowany”. Buduj pozytywne relacje Trudno dojść do konsensusu w ciągu paru chwil, szczególnie jeśli relacja w ... Zwłaszcza w przypadku osób, na których spoczywa duża odpowiedzialność, kierujących pracownikami, brak takiej umiejętności może bardzo utrudniać pracę i kontakty służbowe ...
Tematy: asertywność, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami -
Rywalizacja w pracy: typy graczy
00:12 15.12.2012
... tego, że znają także pracowników kadr, są nieoficjalnymi doradcami zarządu. Powinniśmy się liczyć z takimi osobami – starajmy się nawiązać z nimi dobre relacje, jednak nie uciekajmy się do donosicielstwa czy plotkarstwa. Najlepszym sposobem na uniknięcie prawdopodobieństwa współpracy z biurowymi politykami, jest zwrócenie uwagi na ...
Tematy: gry w pracy, manipulacja w pracy, manipulacja, rywalizacja w pracy -
Wdrożenie systemu ERP - korzyści
11:54 26.11.2012
W organizacjach o rozproszonej strukturze systemy ERP pozwalają na integrację danych i procesów. Niezależnie czy firma posiada oddziały w różnych lokalizacjach, wykorzystuje model rozproszonej sprzedaży czy pracy zdalnej, dobry system ERP powinien usprawniać zarządzanie dowolną strukturą organizacyjną. Rozwój w naturalny sposób wpisuje się w życie ...
Tematy: ERP, systemy ERP, relacje między pracownikami, zarządzanie projektami -
Konflikty w pracy warto rozwiązywać
00:17 25.08.2012
Czy w twojej firmie zdarzają się konflikty? Czy wiesz, w jaki sposób diagnozować przyczyny ich powstawania oraz wybierać konstruktywne, a zarazem efektywne sposoby rozwiązywania tego typu sytuacji? Poznaj najważniejsze wskazówki, dzięki którym nie tylko nauczysz się panować nad kryzysami w pracy, ale dodatkowo - dowiesz się jak im zapobiegać. 1. ...
Tematy: pracownicy, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami -
Wdrożenie systemu ERP a zespół roboczy
13:16 25.04.2012
... nie planowanie. Do porażek wdrożeń systemów ERP najczęściej prowadzi jakość współpracy konsultantów z informatykami firmowymi. Dlatego należy zwrócić baczną uwagę na relacje w zespole roboczym. Negatywne zjawiska związane z relacjami w zespole roboczym, które mają szczególny wpływ na zagrożenie projektu, dzielą się na (a) przekonania konsultantów ...
Tematy: ERP, systemy ERP, relacje między pracownikami, zarządzanie projektami -
Trening asertywności
00:25 22.04.2012
... , ale asertywnie Nieasertywna prośba sprowadza się do tego, że nie dopuszcza możliwości odmowy, a to z kolei może bardzo negatywnie wpływać na relacje z otaczającym nas środowiskiem. Pamiętaj, że zanim wyrazisz prośbę lub oczekiwanie, przygotuj zaplecze, czyli zastanów się, co się stanie, jeżeli twój ...
Tematy: zachowania asertywne, trening asertywności, kontakty międzyludzkie, relacje między pracownikami -
Rozwijaj zachowania asertywne
00:25 05.02.2012
... szacunku dla innych osób. Pamiętaj, że zachowanie asertywne: Nie jest uległe, agresywne ani manipulacyjne Wzmacnia poczucie własnej wartości Buduje trwałe relacje z innymi osobami Asertywna komunikacja w relacjach zawodowych Asertywna postawa w środowisku pracy wiąże się z wieloma korzyściami. Po pierwsze ułatwia sprawną komunikację ze ...
Tematy: asertywność, zachowania asertywne, kontakty międzyludzkie, relacje między pracownikami -
Asertywność w pracy
10:34 31.10.2011
Znikające z lodówki mleko lub szynka, wiedza na temat przypadłości chorobowych kolegi zza biurka, plotki, brak higieny czy magicznie znikające dokumenty to tylko niektóre z sytuacji, które doprowadzają pracowników do szału. Jak poradzić sobie ze współpracownikiem, którego zachowanie nas irytuje radzi serwis rekrutacyjny Praca.pl. Międzynarodowy, ...
Tematy: asertywność, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami -
Jak ważna jest atmosfera w pracy?
10:19 01.07.2010
... to na nasze zaangażowanie oraz jakość wykonywania obowiązków służbowych. 18 proc. ankietowanych stwierdziło, że atmosfera w pracy wpływa wyłącznie na stosunki między pracownikami, a nie na ich lojalność wobec pracodawcy. Dla 4 proc. ankietowanych atmosfera w pracy nie ma żadnego znaczenia. Uciekniemy z firmy, w której jest źle ...
Tematy: badania pracowników, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami -
Rywalizacja w pracy nie dla Polaków
00:10 17.04.2010
... ta kwestia nie jest raczej poruszana, bo po prostu nie chcemy między sobą rywalizować. Potwierdzają to wyniki badań przeprowadzonych przez portal Praca.pl. ... chce być samcem alfa, woli być wodzem, który stara się współdziałać z pracownikami i wspólnie cieszyć się odnoszonymi sukcesami – uważa Jerzy Roziński z krakowskiego Instytutu Psychologii ...
Tematy: rywalizacja w pracy, badania pracowników, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami
Podobne tematy:
- badania pracowników
- pracownicy
- internet rzeczy
- atmosfera w pracy
- relacje w pracy
- nowa praca
- komunikacja w firmie
- awans
- ERP
- komunikacja interpersonalna
- relacje przełożony - podwładny
- mobbing
- konflikt w pracy
- systemy ERP
- zespół pracowników
- awans w pracy
- rozwiązywanie konfliktów
- nowy pracownik
- jak unikać konfliktów
- komunikacja w pracy