-
Måneskin i Simple Dimple - tego latem szukały dzieci w sieci
... Gaming. Minecraft (25,9%) stanowił najpopularniejszą grę, podczas gdy produkcja Brawl Stars (4,9%) wyprzedziła Robloxa (4,6%). Drugą najpopularniejszą aktywnością wśród dzieci była muzyka. Niemal jedna piąta wszystkich zapytań internetowych na kanale YouTube (18,4%) dotyczyła artystów i klipów. Najpopularniejszym utworem tego lata był „Astronaut ...
-
XVIII Konkurs Chopinowski w mediach
... , że Konkurs ma charakter podobny do Igrzysk Olimpijskich - kibicujemy rodakom i obserwujemy ich zmagania, jednak w tym przypadku na pierwszym miejscu jest muzyka Chopina niezależnie od tego, kto wygra, co widać na przykładzie tweetów polskich internautów - komentuje Natalia Zdrojewska, Specjalista ds. Współpracy z Klientem ...
-
Upadłość konsumencka - co się zmieniło?
... domowe, mieszkanie, meble, ubrania, akcesoria osobiste takie jak pościel, bielizna, oraz przedmioty konieczne do pracy zarobkowej – laptop, instrumenty muzyczne (dla muzyka), czy samochód (dla przedstawiciela handlowego bądź taksówkarza). Syndyk likwiduje majątek również poprzez jego sprzedaż. Sporządza więc inwentarz oraz bilans, ewentualnie ...
-
Netia, Orange i Play oddadzą konsumentom opłaty za usługi dodatkowe
... Orange”, „Orange Smart Care”, „Gdzie jest Dziecko”, „Bezpieczny Internet” oraz „Internet mobilny z zapasowym pakietem danych na konto”. W przypadku P4 chodzi o: „Muzyka na czekanie”, „Ochrona internetu”, „Play NOW usługi dodatkowe TV”, „Pakiet 50 min/50 sms/mms do wszystkich”, „Bezpieczny internet”, „Nielimitowane połączenia na ...
-
Piractwo i podróbki ciągle w modzie
... przypadkowo, a 7% nie wie, czy to miało miejsce. Głównym rodzajem pirackich treści były filmy (61%) i seriale telewizyjne (52%), w dalszej kolejności była muzyka (36%). Do korzystania z nich używano głównie specjalnych stron internetowych, aplikacji i kanałów w mediach społecznościowych. W świetle tych nowych wyników dyrektor wykonawczy EUIPO ...
-
Ranking najlepszych e-sklepów 2022 wg Ceneo
... 14%. Na kolejnym miejscu znalazły się kategorie Dom i wnętrze 8,9% oraz Zdrowie 8,3%. Najmniejszym zainteresowaniem cieszą się natomiast kategorie takie, jak Erotyka, Muzyka i Filmy, których udział w liczbie transakcji nie przekracza 1%. Jak kupujemy? Najczęstszą formą dostawy w 2022 jest przesyłka kurierska – za jej pośrednictwem wysyłane ...
-
4 sposoby na zakupy świąteczne z inflacją w tle
... się, że każdy „dodatkowy” wydatek będzie wysiłkiem, a niekiedy może nawet prowadzić do znacznych problemów finansowych. A będąc na zakupach świątecznych, kiedy muzyka, magia dekoracji, kolory, po prostu – wszystko – zachęca nas do kupowania, łatwo zapomnieć o rozsądku i wydać zdecydowanie więcej niż planowaliśmy, niż możemy ...
-
Handel w Metarverse. Czy to ma przyszłość?
... elementów, które wpływają na emocje klientów. Na przykład, sklep może użyć jasnych kolorów i ostrych kształtów, aby wywołać uczucie radości i energii. Muzyka - Może być użyta, aby wywołać określone emocje i związki z marką. Na przykład, sklep sprzedający odzież sportową może grać szybką i dynamiczną muzykę ...
-
Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów
... cyfrowych emitowane są ciekawiące ich treści - 61% vs 36% Hiszpania: Hiszpanie, którzy deklarują, że o ponownej wizycie w sklepie może zadecydować odtwarzana muzyka 46% vs 43% Narodowość, która najchętniej, podobnie jak Chińczycy, dokonuje zakupów w oparciu o inspirację powstałą w wyniku obejrzeniu treści wideo na ekranach ...
-
Tablet HUAWEI MatePad Pro 13.2" debiutuje w Polsce
... emitują dźwięk o natężeniu nawet 82 dB. Dźwięk jest optymalizowany w oparciu o 4 tryby audio, które dopasowują się do najczęstszych scenariuszy użytkowania: edukacja, muzyka, film, gry. Rozrywką można cieszyć się przez wiele godzin dzięki nowemu, 6-warstwowemu systemowi chłodzenia, który skuteczniej rozprasza ciepło. Ulubione filmy ...
-
Fałszywe promocje, czyli jak się chronić przed sztuczkami marketingowymi?
... produktami na półkach. Te wszystkie elementy mają na celu ułatwienie i uprzyjemnienie naszych zakupów, lecz również skłaniają nas do większych wydatków. Muzyka i zapachy działają jako bodźce, które przywołują wspomnienia z przeszłości, takie jak smak szarlotki, którą piekła nasza babcia czy inne przyjemne doznania ...