eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyneuromarketing

neuromarketing - wiadomości i porady tematyczne

  • Neuromarketing, czyli jak nauka wpływa na zachowania konsumentów?

    Neuromarketing, czyli jak nauka wpływa na zachowania konsumentów?

    00:16 09.07.2025

    Wyobraź sobie, że reklama nie tylko przyciąga uwagę, ale czyta Twoje emocje i reaguje w czasie rzeczywistym. W 2025 roku marketing sensoryczny wkracza w erę neurotechnologii – EEG, eye-tracking i AI pozwalają markom zajrzeć w głąb umysłu klienta. To już nie intuicja, lecz nauka decyduje o tym, co kupujemy i dlaczego. Emocje sprzedają – dosłownie. ...

    Tematy: marketing sensoryczny, neuromarketing, EEG, eye-tracking


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: