eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyEEG

EEG - wiadomości i porady tematyczne

  • Neuromarketing, czyli jak nauka wpływa na zachowania konsumentów?

    Neuromarketing, czyli jak nauka wpływa na zachowania konsumentów?

    00:16 09.07.2025

    ... w czasie rzeczywistym. W 2025 roku marketing sensoryczny wkracza w erę neurotechnologii – EEG, eye-tracking i AI pozwalają markom zajrzeć w głąb umysłu klienta. To już ... Obecnie obserwujemy, jak szybko neurotechnologie zmieniają rynek marketingu sensorycznego. Dzięki EEG, eye-trackingowi czy analizie emocji można dziś precyzyjnie mierzyć, jak ...

    Tematy: marketing sensoryczny, neuromarketing, EEG, eye-tracking


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: