eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematygry online

gry online - wiadomości i porady tematyczne

  • Dzieci w sieci: nie tylko rozrywka, ale też nauka online?

    Dzieci w sieci: nie tylko rozrywka, ale też nauka online?

    11:18 28.10.2024

    ... przez dzieci aktywności “ekranowych” jest nauka online (33%). Ogólny czas spędzany przed ekranem w celach edukacyjnych ... gry edukacyjne oraz aplikacje stanowią obecnie 52% dydaktycznego czasu w sieci, co odzwierciedla ich rolę skutecznego narzędzia edukacyjnego. Dla kontrastu, 34% czasu spędzanego przed ekranem poświęcone jest na zajęcia online ...

    Tematy: dziecko w sieci, dzieci w sieci, nauka online, edukacja
  • Rynek gier wideo wzrośnie o jedną trzecią do 2028 roku

    Rynek gier wideo wzrośnie o jedną trzecią do 2028 roku

    14:28 02.10.2024

    ... proc. czasu przeznaczonego na rozrywkę. Osoby w wieku 13-17 lat przeznaczają na gry średnio 9,5 godziny tygodniowo, natomiast gracze powyżej 45 roku – 2,5 godziny. Już ... typu urządzenia. Użytkownicy nie są przywiązani do platformy, z której korzystają, ale do gry i chcą możliwości korzystania z niej na różnych urządzeniach – twierdzi Paweł Szreder. – ...

    Tematy: rynek gier, rynek gier wideo, wartość rynku gier, gry komputerowe
  • Minecraft na celowniku. Polscy gracze wśród najbardziej zagrożonych

    Minecraft na celowniku. Polscy gracze wśród najbardziej zagrożonych

    00:18 11.08.2024

    ... dane uwierzytelniające w menedżerze haseł oraz korzystaj z uwierzytelniania wieloskładnikowego opartego na biometrii zamiast SMS-ów. Pamiętajmy również o wyposażeniu naszych dzieci, grających w gry online, w niezbędną wiedzę. Najmłodsi gracze muszą wiedzieć, że nie powinni pobierać dodatków do gier bez wiedzy i zgody rodziców. Wielu grom towarzyszą ...

    Tematy: Minecraft, ataki hakerów, cyberataki, cybezagrożenia
  • Gaming i e-sport: zyskują popularność czy nie?

    Gaming i e-sport: zyskują popularność czy nie?

    12:16 08.06.2024

    ... oraz sportowe. Starsi gracze, powyżej 55 roku życia, sięgną przede wszystkim po gry karciane - młodsi zaś (18-24 lata) po gry akcji/strzelanki, symulatory i gry przygodowe. Podobnie jak dwa lata temu, granie kojarzy nam się ... . O badaniu Badanie zostało zrealizowane w kwietniu 2024 r. na reprezentatywnej próbie 1012 dorosłych Polaków (sondaż online ...

    Tematy: gaming, gracze, gry komputerowe, gry online
  • Dzieci w sieci: zero kontroli, granic i świadomości

    Dzieci w sieci: zero kontroli, granic i świadomości

    11:16 19.05.2023

    ... głównie do rozmów za pomocą komunikatorów (58 proc.) oraz rozrywki – gier online (51 proc.), słuchania muzyki (46 proc.) i korzystania z serwisów społecznościowych (43 proc.). ... korzystają również z serwisów społecznościowych (44 i 51 proc.). Domeną chłopców są za to gry online – sięga po nie aż 72 proc. ankietowanych w wieku 10-13 lat i 62 proc. ...

    Tematy: dzieci w sieci, dziecko w sieci, dzieci w internecie, gry online
  • W gry na smartfona codziennie gra co 5. Polak

    W gry na smartfona codziennie gra co 5. Polak

    10:11 21.04.2023

    ... wygląda już w przypadku gier na konsole – tu zdecydowanie dominują gry przygodowe (49%), gry akcji/strzelanki (47%) oraz wyścigowe (43%). Tego rodzaju gry w zdecydowanej mierze preferowane częściej przez mężczyzn. Warto wspomnieć, ... badaniu Badanie zostało zrealizowane w marcu 2023 r. na reprezentatywnej próbie 1004 dorosłych Polaków (sondaż online ...

    Tematy: gaming, gracze, gry komputerowe, gry online
  • Kiedy i jaki podatek od wygranej w loterii, konkursie i pokera online?

    Kiedy i jaki podatek od wygranej w loterii, konkursie i pokera online?

    18:17 08.03.2023

    ... online organizowanego na terytorium Polski. Zatem do dochodów uzyskanych z takiej gry zastosowanie znajdą przepisy ustawy o grach hazardowych. Z kolei, gdy podatnik osiągnie dochody z gry ...

    Tematy: nagroda w konkursie, podatek od nagrody, podatek od wygranej, podatek od nagród
  • 6 cyfrowych trendów na 2023 rok

    6 cyfrowych trendów na 2023 rok

    00:15 25.02.2023

    Social media, gry online, serwisy streamingowe - to związane z technologią i nowymi mediami zjawiska, które w 2023 roku poznamy w zupełnie nowej odsłonie. Będziemy już nie tylko relaksować ...

    Tematy: nowe technologie, cyfryzacja, media, social media
  • 3 trendy w atakach hakerskich w 2023 roku

    3 trendy w atakach hakerskich w 2023 roku

    00:35 21.01.2023

    ... zdalnej i rozrywki online otworzyło także nowe możliwości dla cyberprzestępców. Eksperci ESET pokusili się o odpowiedź na pytanie ... Z, granie i wspólne spędzanie czasu w wirtualnym świecie stało się nową forma kontaktu z rówieśnikami. Gry online wciągają również starszych. Miliony graczy są na co dzień częścią nowego wspaniałego świata cyfrowych ...

    Tematy: ataki hakerskie, ataki hakerów, cyberataki, cyberzagrożenia
  • Gaming, czyli jak gramy w gry?

    Gaming, czyli jak gramy w gry?

    00:44 11.12.2022

    ... komputerze. Pandemia COVID-19 miała przy tym znaczący wpływ na wzrost częstotliwości grania w różnego rodzaju gry – deklaruje tak 4 na 10 graczy. Statystyczny Polak rzadko interesuje się wydarzeniami gamingowymi oraz esportem. ... zostało zrealizowane we wrześniu 2022 r. na reprezentatywnej próbie 1005 dorosłych Polaków metodą CAWI (sondaż online ...

    Tematy: gry komputerowe, gry online, gry internetowe, gry sieciowe
  • Jak udokumentować sprzedaż przedmiotów na moim serwerze do pewnej gry?

    Jak udokumentować sprzedaż przedmiotów na moim serwerze do pewnej gry?

    22:31 16.10.2022 PORADA

    Mam serwer do gry. Jak udokumentować sprzedaż np. rangi specjalnej lub innych przedmiotów na takim serwerze? Przecież na każde "dodane środki do konta w banku" musiało dojść do sprzedaży, więc każda transakcja = paragon / dowód zakupu. Jak wygląda kwestia przychodu / dochodu, a ...

    Tematy: sprzedaż przedmiotów wirtualnych, gry komputerowe, gry online, przychody podatkowe
  • Opodatkowania sprzedaży przedmiotów wirtualnych z gry.

    Opodatkowania sprzedaży przedmiotów wirtualnych z gry.

    16:55 17.09.2021 PORADA

    Witam. Mam pytanie odnośnie opodatkowania sprzedaży przedmiotów wirtualnych z gry. Przedmioty sprzedawane są na platformie z grami "Steam", która umożliwia handel przedmiotami z gier, które znajdują się na tej platformie na stworzonym do tego celu "Rynku Steam". Po sprzedaży ...

    Tematy: sprzedaż przedmiotów wirtualnych, sprzedaż przez internet, obowiązek podatkowy, gracze
  • Jaka stawka ryczałtu oraz PKD

    Jaka stawka ryczałtu oraz PKD

    16:10 06.01.2021 PORADA

    Witam, Jaki PKD wybrać? Zajmuję się sprzedażą kont w grze League of Legends. Wbijam podany poziom, który życzy sobie klient wraz z wirtualną walutą (którą się dostaje po wbiciu danego poziomu). Jaką stawkę powinienem płacić czy jest to działalność handlowa stawka 3% czy ...

    Tematy: kody PKD, stawki ryczałtu ewidencjonowanego, PKD, ryczałt ewidencjonowany

 

1 2 ... 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: