gry online - wiadomości i porady tematyczne
-
Dzieci w sieci: nie tylko rozrywka, ale też nauka online?
11:18 28.10.2024
... przez dzieci aktywności “ekranowych” jest nauka online (33%). Ogólny czas spędzany przed ekranem w celach edukacyjnych ... gry edukacyjne oraz aplikacje stanowią obecnie 52% dydaktycznego czasu w sieci, co odzwierciedla ich rolę skutecznego narzędzia edukacyjnego. Dla kontrastu, 34% czasu spędzanego przed ekranem poświęcone jest na zajęcia online ...
Tematy: dziecko w sieci, dzieci w sieci, nauka online, edukacja -
Rynek gier wideo wzrośnie o jedną trzecią do 2028 roku
14:28 02.10.2024
... proc. czasu przeznaczonego na rozrywkę. Osoby w wieku 13-17 lat przeznaczają na gry średnio 9,5 godziny tygodniowo, natomiast gracze powyżej 45 roku – 2,5 godziny. Już ... typu urządzenia. Użytkownicy nie są przywiązani do platformy, z której korzystają, ale do gry i chcą możliwości korzystania z niej na różnych urządzeniach – twierdzi Paweł Szreder. – ...
Tematy: rynek gier, rynek gier wideo, wartość rynku gier, gry komputerowe -
Minecraft na celowniku. Polscy gracze wśród najbardziej zagrożonych
00:18 11.08.2024
... dane uwierzytelniające w menedżerze haseł oraz korzystaj z uwierzytelniania wieloskładnikowego opartego na biometrii zamiast SMS-ów. Pamiętajmy również o wyposażeniu naszych dzieci, grających w gry online, w niezbędną wiedzę. Najmłodsi gracze muszą wiedzieć, że nie powinni pobierać dodatków do gier bez wiedzy i zgody rodziców. Wielu grom towarzyszą ...
Tematy: Minecraft, ataki hakerów, cyberataki, cybezagrożenia -
Gaming i e-sport: zyskują popularność czy nie?
12:16 08.06.2024
... oraz sportowe. Starsi gracze, powyżej 55 roku życia, sięgną przede wszystkim po gry karciane - młodsi zaś (18-24 lata) po gry akcji/strzelanki, symulatory i gry przygodowe. Podobnie jak dwa lata temu, granie kojarzy nam się ... . O badaniu Badanie zostało zrealizowane w kwietniu 2024 r. na reprezentatywnej próbie 1012 dorosłych Polaków (sondaż online ...
Tematy: gaming, gracze, gry komputerowe, gry online -
Dzieci w sieci: zero kontroli, granic i świadomości
11:16 19.05.2023
... głównie do rozmów za pomocą komunikatorów (58 proc.) oraz rozrywki – gier online (51 proc.), słuchania muzyki (46 proc.) i korzystania z serwisów społecznościowych (43 proc.). ... korzystają również z serwisów społecznościowych (44 i 51 proc.). Domeną chłopców są za to gry online – sięga po nie aż 72 proc. ankietowanych w wieku 10-13 lat i 62 proc. ...
Tematy: dzieci w sieci, dziecko w sieci, dzieci w internecie, gry online -
W gry na smartfona codziennie gra co 5. Polak
10:11 21.04.2023
... wygląda już w przypadku gier na konsole – tu zdecydowanie dominują gry przygodowe (49%), gry akcji/strzelanki (47%) oraz wyścigowe (43%). Tego rodzaju gry w zdecydowanej mierze preferowane częściej przez mężczyzn. Warto wspomnieć, ... badaniu Badanie zostało zrealizowane w marcu 2023 r. na reprezentatywnej próbie 1004 dorosłych Polaków (sondaż online ...
Tematy: gaming, gracze, gry komputerowe, gry online -
Kiedy i jaki podatek od wygranej w loterii, konkursie i pokera online?
18:17 08.03.2023
... online organizowanego na terytorium Polski. Zatem do dochodów uzyskanych z takiej gry zastosowanie znajdą przepisy ustawy o grach hazardowych. Z kolei, gdy podatnik osiągnie dochody z gry ...
Tematy: nagroda w konkursie, podatek od nagrody, podatek od wygranej, podatek od nagród -
6 cyfrowych trendów na 2023 rok
00:15 25.02.2023
Social media, gry online, serwisy streamingowe - to związane z technologią i nowymi mediami zjawiska, które w 2023 roku poznamy w zupełnie nowej odsłonie. Będziemy już nie tylko relaksować ...
Tematy: nowe technologie, cyfryzacja, media, social media -
3 trendy w atakach hakerskich w 2023 roku
00:35 21.01.2023
... zdalnej i rozrywki online otworzyło także nowe możliwości dla cyberprzestępców. Eksperci ESET pokusili się o odpowiedź na pytanie ... Z, granie i wspólne spędzanie czasu w wirtualnym świecie stało się nową forma kontaktu z rówieśnikami. Gry online wciągają również starszych. Miliony graczy są na co dzień częścią nowego wspaniałego świata cyfrowych ...
Tematy: ataki hakerskie, ataki hakerów, cyberataki, cyberzagrożenia -
Gaming, czyli jak gramy w gry?
00:44 11.12.2022
... komputerze. Pandemia COVID-19 miała przy tym znaczący wpływ na wzrost częstotliwości grania w różnego rodzaju gry – deklaruje tak 4 na 10 graczy. Statystyczny Polak rzadko interesuje się wydarzeniami gamingowymi oraz esportem. ... zostało zrealizowane we wrześniu 2022 r. na reprezentatywnej próbie 1005 dorosłych Polaków metodą CAWI (sondaż online ...
Tematy: gry komputerowe, gry online, gry internetowe, gry sieciowe -
Jak udokumentować sprzedaż przedmiotów na moim serwerze do pewnej gry?
22:31 16.10.2022 PORADA
Mam serwer do gry. Jak udokumentować sprzedaż np. rangi specjalnej lub innych przedmiotów na takim serwerze? Przecież na każde "dodane środki do konta w banku" musiało dojść do sprzedaży, więc każda transakcja = paragon / dowód zakupu. Jak wygląda kwestia przychodu / dochodu, a ...
Tematy: sprzedaż przedmiotów wirtualnych, gry komputerowe, gry online, przychody podatkowe -
Opodatkowania sprzedaży przedmiotów wirtualnych z gry.
16:55 17.09.2021 PORADA
Witam. Mam pytanie odnośnie opodatkowania sprzedaży przedmiotów wirtualnych z gry. Przedmioty sprzedawane są na platformie z grami "Steam", która umożliwia handel przedmiotami z gier, które znajdują się na tej platformie na stworzonym do tego celu "Rynku Steam". Po sprzedaży ...
Tematy: sprzedaż przedmiotów wirtualnych, sprzedaż przez internet, obowiązek podatkowy, gracze -
Jaka stawka ryczałtu oraz PKD
16:10 06.01.2021 PORADA
Witam, Jaki PKD wybrać? Zajmuję się sprzedażą kont w grze League of Legends. Wbijam podany poziom, który życzy sobie klient wraz z wirtualną walutą (którą się dostaje po wbiciu danego poziomu). Jaką stawkę powinienem płacić czy jest to działalność handlowa stawka 3% czy ...
Tematy: kody PKD, stawki ryczałtu ewidencjonowanego, PKD, ryczałt ewidencjonowany
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ataki hakerów
- phishing
- cyberataki
- nowe technologie
- złośliwe oprogramowanie
- media
- zakupy online
- cyberbezpieczeństwo
- szkodliwe oprogramowanie
- cyberzagrożenia
- ransomware
- trojany
- wirusy
- źródła przychodów podatkowych
- prawa konsumenta
- social media
- sztuczna inteligencja