eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › e-sklepy
  • Hakerzy uderzą w Black Friday. Na celowniku m.in. Pandora

    Hakerzy uderzą w Black Friday. Na celowniku m.in. Pandora

    10:57 20.11.2020

    Black Friday zbliża się wielkimi krokami. Już za tydzień łowcy okazji masowo zasiądą przed ekranami w poszukiwaniu atrakcyjnie obniżonych cen. Ważne, aby w emocjach nie zapominali o zagrożeniach. Check Point ostrzega przed zmasowanymi atakami phishingowymi wycelowanymi właśnie w tych, którzy zamierzają skorzystać z nadchodzących promocji. Pandemia ... WIĘCEJ

    Tematy: Black Friday, Cyber Monday, e-sklepy, ataki hakerów
  • E-commerce, czyli niewykorzystany potencjał sąsiadów

    E-commerce, czyli niewykorzystany potencjał sąsiadów

    00:44 18.09.2018

    Handel transgraniczny to ciekawa opcja dla przedstawicieli rodzimego e-commerce. Interesująco przedstawia się zwłaszcza potencjał rynków sąsiadujących z Polską, gdzie nasycenie sklepami internetowymi i aktywność światowych gigantów ciągle są stosunkowo niewielkie. Okazuje się jednak, że na rynki ościenne swoje towary wysyła jedynie 7% polskich ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, zakupy przez internet, sprzedaż zagraniczna, zachowania konsumentów
  • Cross-border e-commerce. Gdzie drzemie potencjał?

    Cross-border e-commerce. Gdzie drzemie potencjał?

    10:48 20.11.2017

    Przed nami wyniki najnowszego opracowania poświęconego kwestiom związanym z transgraniczną sprzedażą przez internet. Jak miewa się cross-border e-commerce? Jaki jest potencjał tej branży? Jak przedstawiają się zachowania konsumentów? Odpowiedzi na te pytania przynosi raport opracowany przez Arvato - jednego z wiodących dostawców usług dla branży ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, zakupy przez internet, sprzedaż zagraniczna, zachowania konsumentów
  • Black Friday i Cyber Monday, czyli chroń się, kto może

    Black Friday i Cyber Monday, czyli chroń się, kto może

    00:50 12.11.2017

    Polacy pokochali zakupy przez internet. Z raportu „E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-commerce Polska” wynika, że przyznaje się do nich już przeszło 54% polskich internautów. Tak duże zainteresowanie kupujących to okazja dla cyberprzestępców. Każdego roku ich ofiarą pada wiele firm, a straty finansowe i wizerunkowe, które łączą się z tego ... WIĘCEJ

    Tematy: Black Friday, Cyber Monday, e-sklepy, ataki hakerów
  • Carrefour namiesza na rynku e-commerce?

    Carrefour namiesza na rynku e-commerce?

    13:50 03.04.2017

    Zeszłotygodniowa konferencja Carrefoura na pewno wywołała uśmiech na twarzy fanów nowinek technologicznych. Sieć chce podbić serca polskich konsumentów innowacyjnymi projektami - na ile potrzebnymi, jeszcze się okaże. Czy zagrozi innym graczom z rynku? Carrefour posiada w Polsce ponad 886 sklepów w przeróżnym formacie. Poza sklepem internetowym są ... WIĘCEJ

    Tematy: Carrefour, e-commerce, e-sklepy, m-commerce
  • eBay czy Aliexpress? Jaki jest wybór Polaków?

    eBay czy Aliexpress? Jaki jest wybór Polaków?

    13:53 14.07.2016

    O tym, że Polacy pokochali zakupy online, nie trzeba przekonywać już chyba nikogo. Gemius postanowił jednak sprawdzić, czy jesteśmy otwarci także na sklepy z zagranicy. Przeprowadzona analiza dowiodła, że do popularności rodzimych jeszcze im bardzo daleko - do transgranicznych zakupów przyznaje się obecnie zaledwie co dziesiąty kupujący. Wydaje ... WIĘCEJ

    Tematy: e-sklepy, zakupy w sieci, aukcje internetowe, zakupy za granicą
  • Efektywność zmian w e-commerce można mierzyć. Zobacz, jak to zrobić

    Efektywność zmian w e-commerce można mierzyć. Zobacz, jak to zrobić

    00:40 30.04.2016

    Praca nad stroną e-sklepu nigdy się nie kończy. By dobrze funkcjonowała i spełniała swoje zadanie, trzeba ciągle być na bieżąco z nowinkami i wprowadzać ulepszające ją zmiany. Z doświadczenia SalesBee wynika, że nawet prosta modyfikacja koloru czy treści jednego elementu strony może podnieść współczynnik klikalności o 20 – 30 proc. Ale jak ... WIĘCEJ

    Tematy: Google Analytics, ruch na stronie, e-commerce, bounce rate
  • Masz sklep online? Oto 3 kroki, które dzielą cię od zaufania klientów

    Masz sklep online? Oto 3 kroki, które dzielą cię od zaufania klientów

    10:00 06.04.2016

    Według badań SalesBee 40 proc. kupujących w e-sklepach obawia się, że otrzyma towar nie spełniający ich oczekiwań – wybrakowany, złej jakości czy nieoryginalny. Ponadto 27 proc. konsumentów obawia się, że towar w ogóle do nich nie dotrze. Te obawy mogą sprawić, że klient nie skorzysta z usług sklepu internetowego i opuści go porzucając koszyk z ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, wizerunek marki, sklepy internetowe, e-sklepy
  • Świąteczne zakupy internetowe: jak ustrzec się przed oszustwem?

    Świąteczne zakupy internetowe: jak ustrzec się przed oszustwem?

    10:56 17.12.2015

    Szaleństwo świątecznych zakupów już ruszyło. Wielu z nas decyduje się na skorzystanie z oferty e-sklepów, co w okresie wzmożonego ruchu wydaje się posunięciem jak najbardziej rozsądnym. Warto jednak pamiętać, że w sieci wciąż działają nieuczciwi sprzedawcy, którzy kuszą nas nieistniejącym (bądź niezgodnym z opisem) towarem. Jak się przed nimi ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy online, zakupy internetowe, e-commerce, sklepy internetowe
  • Zakupy w Internecie: tylko 1/3 klientów nie narzeka na jakość obsługi

    Zakupy w Internecie: tylko 1/3 klientów nie narzeka na jakość obsługi

    12:23 24.11.2015

    ... oraz, co jest równie istotne – czy nie posiada długów notowanych w Krajowym Rejestrze Długów. Z tym bowiem bywa różnie, a długi posiadają i największe e-sklepy – podkreśla Maciej Ameljan. Spośród firm, które zajmują się sprzedażą online ponad 2,5 tysiąca trafiło już jako dłużnik do Krajowego Rejestru Długów ... WIĘCEJ

    Tematy: Boże Narodzenie, prezenty, zakupy przez internet, jakość obsługi

 

1 2 ... 7

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: