-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w X 2025
... reklamowych. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W październiku ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,7% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 2,5%. Trzecie miejsce należało do Rossmann z udziałem 1,95%. RYNEK REKLAMY ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między ...
-
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
... wydatki na nią będą stale wzrastać. Szacuje się, że wydatki na reklamę mobile w 2020 roku wzrosną do 13 miliardów dolarów. Reklama natywna: jak w przypadku wspomnianej wyżej reklamy mobile, wzrost popularności tego formatu jest nieunikniony. Główną zaletą reklamy ...
-
MF: Usługi gastronomiczne w koszty podatkowe firmy
... zmiany regulacji dotyczących reprezentacji i reklamy, wprowadzonej od 2007 r., jest uznanie wszystkich wydatków na reklamę (prowadzoną w sposób publiczny lub niepubliczny) za koszty uzyskania przychodów oraz wyłączenie z kosztów uzyskania przychodów wydatków na reprezentację, do których w szczególności zostały zaliczone wydatki poniesione na usługi ...
-
Tajemnica handlowa a koszty podatkowe firmy
... dokumenty, z których wynikać będzie, że wydatek udokumentowany tą fakturą w istocie dotyczył reklamy spółki, a nie tylko działalności marketingowej. Poza omawianymi wydatkami (reklama) ma to nawet większe znaczenie: Przykład Podatnik poniósł wydatki na tajne badania rozwojowe, które rozpoznał, jako koszt pośredni, służący zachowaniu źródła ...
-
Reklama online pobiła nowy rekord
... in.: Jaką dynamiką charakteryzowały się w minionym roku wydatki na reklamę online? Które branże wydały na reklamę w internecie najwięcej? Jaki rodzaj reklamy pozyskuje lwią część tortu ... dobrą wiadomością nie tylko dla branży. Wydatki reklamowe są jak papierek lakmusowy dla gospodarki, a 12,6% wzrostu reklamy cyfrowej, która w ubiegłym roku stanowiła ...
-
Czy online marketing warto personalizować?
... tym samym okresie, według raportów IAB badających budżety online marketingowe w Polsce, wydatki na e-mail marketing spadły ze 140 mln zł do nieco ... reklamy, by wyświetlała się ona na dwóch pierwszych, kluczowych dla reklamy mobilnej miejscach. E-mailingi – sprawa osobna Na koniec e-mailingi, które naszym zdaniem są mocno niedocenianym kanałem reklamy ...
-
Reklama internetowa 2005 wg IAB
... Polacy wydali na zakupy w Internecie 3,1 miliarda złotych. Wydatki w Internecie stanowiły już około 1 proc. całości obrotów detalicznych w Polsce. Rok 2005 - kolejny rok rozwoju reklamy internetowej w Polsce W 2005 roku polskie firmy znacznie zwiększyły wydatki na reklamę internetową. Wydatki na reklamę w sieci wyniosły 140 mln zł wobec ...
-
Odzież dla pracowników a koszty podatkowe
... reprezentacyjnym, charakterystycznej bądź wyróżniającej działalność podatnika, wydatki na zakup takiej odzieży są kosztem uzyskania przychodów, ale tylko w ramach limitu (0,25% przychodu) na koszty reprezentacji i reklamy" orzekł w wydanym wyroku z 15 września 1999 r. NSA w Gdańsku (I SA/Gd 1712/97). "Wydatki na zakup odzieży mogą stanowić koszty ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... są najczęściej wyszukiwane oraz analizuje wybrane trendy sezonowe w branży motoryzacyjnej. 56 proc. wzrostu! Jak wynika z raportu Starlink podsumowującego rynek reklamy i mediów w minionym roku, wydatki na marketing sieciowy podskoczyły o ponad 6 proc. w stosunku do roku poprzedniego. Które sektory postanowiły zainwestować w promocję dodatkowe 70 ...
-
Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
... . Pierwsza piątka obejmuje również inne kanały kontaktu bezpośredniego, w tym reklamy kinowe, reklamy w punktach sprzedaży i poza domem (analogowe i cyfrowe). Badanie ujawniło znaczny ... z 12. miejsca na 20. Tylko 6% marketerów twierdzi, że w 2024 roku zwiększy wydatki na reklamę telewizyjną. Gonca Bubani, zajmująca w Kantar stanowisko Global Thought ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... po telewizji. Wyniki raportu IAB Europe AdEx wskazują, że w 2010 roku wydatki na reklamę online wyniosły w Polsce prawie 1,6 mld zł, co oznacza 15-proc. wzrost ... sieci pojawiają się także reklamy wideo, przypominające tradycyjne reklamy telewizyjne, umożliwiające jednak użytkownikowi interakcję i przejście na witrynę reklamodawcy. Reklamy tego typu ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... , Alma. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 lipca a 30 ...
-
Marketing czyli reprezentacja i reklama w kosztach podatkowych
... FSK 1140/16). Działania marketingowe, czyli reklama i reprezentacja w kosztach Co do zasady wydatki na reklamę można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów. ... ? Komplikacje powoduje konieczność oceny wydatku i zakwalifikowania go do kosztów „reklamy” bądź „reprezentacji”, a także weryfikacji możliwości zaliczenia takiego nakładu do kosztów ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
... największym zaufaniem. Już od kilku lat obserwujemy, że reklamodawcy wycofują swoje wydatki marketingowe z serwisu X. Ponieważ trend ten wyraźnie przyspieszył w ciągu ostatnich ... z natarczywością. Inne preferowane kanały komunikacji to reklamy kinowe, wydarzenia sponsorowane, reklamy prasowe i reklama zewnętrzna. Najpopularniejsze kanały medialne w ...
-
Gadżety z logo firmy a koszty podatkowe
... do masowego odbiorcy. Spółka kwalifikuje te wydatki jako wydatki o charakterze reklamowym. Wobec braku definicji pojęcia reklamy w ustawie o podatku dochodowym również w tym miejscu ... wskazać w tym przypadku kwotę granicy cenowej i przyjąć, że wydatki poniżej np. 50 zł są to wydatki o niższej wartości) wydawanych masowym klientom, trudno raczej ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... wydatki programmatic na sektor mobile wyniosą 8,36 mld dolarów i po raz pierwszy przekroczą nakłady na reklamę desktopową – 6,52 mld dolarów. Jak podkreślają eksperci, siła programmatic tkwi w tym, że wszystkie strony zaangażowane w proces zakupu reklamy ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... w dużym stopniu z jego syntetycznego charakteru. Porównuje się wyłącznie efektywność kosztową reklamy na różnych serwisach WWW. Wiadomo gdzie opłaca się reklamować bardziej, a gdzie mniej. ... świadomi sytuacji na zagranicznych giełdach przykręcali kurek z pieniędzmi na wydatki marketingowe. Jednymi z pierwszych w Polsce firm, które głębiej ...
Tematy: -
Sponsoring a podatki
... . Biorąc powyższe pod uwagę, wydatki sponsora na rzecz sponsorowanego należy kwalifikować dla celów podatkowych, tak jak wydatki na zakup innych usług reklamowych, ... tych samych zasadach, co świadczenie usług reklamowych: (...) wszystkie formy reklamy pośredniej i sponsoringu, jak również nieodpłatnej dystrybucji przynoszą te same rezultaty/efekty ...
-
Nowelizacja ustawy o VAT - co powinieneś wiedzieć
... W wyniku tych zmian wydatki na reklamę zaliczane będą do kosztów podatkowych w pełnej wysokości, bez względu na charakter reklamy. Wydatki określone przepisami o bezpieczeństwie i higienie pracy nadal będziesz mógł zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu. Do kosztów podatkowych będą także podlegały zaliczeniu wydatki poniesione przez pracodawcę na ...
-
Kampanie reklamowe dla seniorów
... pomocą finansową dla swoich dzieci. Model ścisłej kontroli wydatków (w tym miesięczne wydatki na lekarstwa) jest jego drogą życiową, a wszystkie zakupy, które wykraczają poza ... aktywizacji starszego pokolenia. Ale już kilka lat temu pojawiły się w Polsce reklamy przełamujące stereotyp nieszczęśliwego, skromnego emeryta, który niewiele już oczekuje ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... dobry rok dla rynku trójmiejskiego, który wzrósł o 5,6%. Liczba aktywnych reklamodawców wzrosła z 67 do 69. Towarzyszył temu wzrost średniego budżetu o 5,6%. Rynek reklamy wielkoformatowej w Katowicach odnotował zwyżkę w 2012 roku o 2%. Liczba aktywnych reklamodawców spadła z 56 do 53. Średni budżet wzrósł o 7,7%. Rynek łódzki był najszybciej ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... „wielosztuki”, co w podsumowaniu kwartału przełożyło się na wydatki rzędu 12 mln zł i trzecią ... wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy ...
-
Podatki 2007: jakie zmiany dla firm
... , zakup żywności oraz napojów, także alkoholowych. W nowelizacji zrezygnowano z dotychczasowego rozróżnienia reklamy publicznej i niepublicznej. Zlikwidowano też limit 0,25 proc. przychodów wydatków na reklamę niepubliczną. W wyniku zmian wydatki na reklamę zaliczane będą do kosztów podatkowych w pełnej wysokości, bez względu na charakter reklamy.
-
IAB o polskiej e-reklamie
... Belgia (18 mln €), a przekracza wydatki Słowenii (2,7 mln €), Grecji (7 mln €), Irlandii (4 mln €). Są to oczywiście kraje dużo mniejsze, jednak pod względem procentowego udziału reklamy online w budżetach reklamowych Polska również znajduje się w środku stawki. W trakcie rozmów o rozwoju rynku reklamy online w krajach Europy Wschodniej podkreślano ...
-
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
... . Jednak nadal częstą praktyką w budowaniu strategii reklamowych jest uwzględnianie tylko lub głównie reklamy w telewizji, radiu czy prasie drukowanej. Niestety koszty reklamy tzw. tradycyjnej nierzadko liczone są w milionach, a z kolei na takie wydatki mogą pozwolić sobie tylko najwięksi gracze na rynku. Jeśli mówimy o skuteczności tak ...
-
Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej?
... kampaniach SEM i SEO. Firma właśnie przeprowadziła badanie pokazujące wydatki na reklamę w wyszukiwarce Google symulowane dla statystycznego, polskiego przedsiębiorstwa ... Blink.pl. Ile dokładnie kosztuje reklama materiałów budowlanych? Aby oszacować koszty reklamy w wyszukiwarce Google dla branży budowlanej, Blink.pl przeprowadził symulację z ...
-
Reklama internetowa odporna na kryzys
... zdecydowanie bardziej ostrożna i nie ma tak optymistycznych poglądów na przyszłość reklamy internetowej. Środowiska te traktują ogólny trend wzrostowy wydatków na ... MarketingProfs wykazało, że w reakcji na spowolnienie gospodarcze 60% przedsiębiorców planuje zwiększyć wydatki na reklamę internetową. Zdaniem analityków przedsiębiorców powinno się ...
-
Dane paliwem cyfrowej gospodarki
... użytkowników Internetu są paliwem dla tych obszarów cyfrowego marketingu. Potwierdza to rosnący rynek reklamy programmatic, który globalnie osiągnie w tym roku wartość 75 mld dolarów, co daje ... skuteczność uzależniona jest od jakości danych. Miesiąc po wejściu w życie RODO wydatki na kampanie w tym modelu wróciły do poziomu, na jakim były zanim ...
-
Zalewają nas dane: w 2024 skończy się przestrzeń na dyskach?
... 2019 Report, w 2019 roku europejskie wydatki na kampanie mobilne po raz pierwszy były większe od kwot przeznaczonych na reklamy desktopowe - przekroczyły 30 mld ... reklamy online, dzięki czemu ten kanał znacznie łagodniej przejdzie przez kryzys wywołany pandemią niż tradycyjne media. Co prawda jak twierdzi firma WARC, w ujęciu globalnym wydatki ...
-
Marketing bez budżetu. Tak robi 6 na 10 mikrofirm
... a także prezentację lub uczestnictwo w eventach i targach (15 proc.). W pytaniu o najbardziej efektywne formy reklamy mikrofirmy wskazują przede wszystkim kampanie na Facebook Ads oraz na Instagramie ... od 3001 do 10 000 zł – 7 proc. Tylko 3 proc. mikrofirm deklaruje wydatki przekraczające 10 tys. zł miesięcznie. Eksperci podkreślają jednak, że ważna ...
-
Jakie trendy w polskim e-commerce?
... polskim rynku e-commerce. Oto kluczowe wnioski płynące z tej analizy. Wydatki na reklamę w internecie w górę Wartość oglądanych przez nas w internecie reklam to ... 22 mld dolarów rocznie. Polska jest w czołówce państw, w których internauci blokują reklamy. Według danych PageFair, korzysta z tego prawie 40 proc. polskich internautów. Większy odsetek ...
-
Światowe korporacje i rządy wobec kryptowalut
... blockchain. Analitycy Światowego Forum Ekonomiczne szacują, że do 2028 roku wydatki na wykorzystanie tej technologii mogą osiągnąć poziom nawet 1 biliona dolarów. ... Google znosi całkowity zakaz i pozwala uregulowanym giełdom kryptowalutowym publikować reklamy w swoich serwisach. Na razie reklamy będą widoczne jedynie w USA i Japonii, jednak należy ...
-
Internet w 2006 wg eMarketer
... przeznaczona na reklamę online. Po raz pierwszy te wydatki przekroczą barierę pięciu procent. Do roku 2009 mimo przewidywanego ogólnego spadku wydatków reklamowych, wydatki w kanale Internetu wzrosną do 7,5% wydatków ogółnych (22 miliardy dolarów) i mogą przewyższyć udziały reklamy w radio. 2. Handel online Przychody ze sprzedaży detalicznej ...
-
Sponsorzy EURO 2012 zrobili dobry interes
... więc były one bezpośrednim efektem jej zaangażowania sponsorskiego), niż pozostałe dwie najbardziej reklamowane marki z branży piwnej: Warka i Tyskie. Najniższe wydatki na reklamy, największy ekwiwalent reklamowy Marka Carlsberg, oficjalny sponsor mistrzostw, uzyskała największy ekwiwalent reklamowy swoich publikacji spośród badanych marek piwnych ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem