-
Dobra konsumpcyjne: największe wyzwania branży
... na tych polach odbędzie się kosztem redukcji wydatków na innych – w najbliższych latach firmy zredukują wydatki na reklamę w tradycyjnych mediach, ograniczą reklamę z użyciem poczty (spadek o 18%), nakłady na reklamy w TV (spadek 16%), a także na wsparcie poprzez telefoniczne infolinie (spadek o 14%). Klienci oczekują od ...
-
Inquiry: jak pandemia obniżyła znajomość reklam?
... na bardziej intensywne działania reklamowe, odsuwając od siebie prawdopodobieństwo obniżenia znajomości reklamy, były sieci AGD/RTV (RTV Euro AGD, Media Expert, Neonet) oraz serwis ... w maju dla Lidla (-5%) i Biedronki (-5%). Obie sieci znacznie zredukowały wydatki na media w porównaniu z majem 2019 r. Jednocześnie w maju niektóre sieci rozpoczęły ...
-
Black Friday w pandemii - wielkie okazje czy karykatura wielkich wyprzedaży?
... hasłami okazuje się, iż jest ona wystandaryzowana dla wszystkich użytych form reklamy i haseł. W konsekwencji może to doprowadzić do dużej dawki sceptycyzmu wśród potencjalnych ... Friday jako konsumenci naprawdę oszczędzamy? Czy może narażamy się na niepotrzebne wydatki? Jednoznacznej odpowiedzi oczywiście nie ma. Można jedynie doradzić, żeby starać ...
-
Ile wydamy na Boże Narodzenie 2021?
... % wykona podarunki własnoręcznie. Świąteczny budżet Przygotowania do świąt to także zwykle duże wydatki, na które warto się wcześniej przygotować. Ile zatem planujemy wydać w ... internetowe, które wskazało 26% osób oraz aplikacje mobilne sklepów, a także reklamy telewizyjne, radiowe lub prasowe, które w naszej ankiecie wskazał co dziesiąty konsument ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... , płci. Jak twierdzą eksperci, inteligentne rekomendacje (takie jak np. Reklamy Google od IdoSell) to dopiero początek wykorzystywania AI w e-commerce. Wyszukiwanie ... Izbę Gospodarki Elektronicznej) na początku pandemii COVID-19 klienci sklepów internetowych ograniczali wydatki na przyjemności i unikali większych inwestycji, teraz jednak się to ...
-
Co czeka rynek motoryzacyjny w 2022 roku?
... względu na korzyści podatkowe, wygodę i relatywnie niski koszt. Raty leasingu oraz wydatki eksploatacyjne i ubezpieczenie można rozliczać w kosztach firmowych, a po upływie 6 miesięcy od tzw. ... auto. Nie zmienia to jednak faktu, że w mediach pojawiają się reklamy marek motoryzacyjnych zachęcające do udziału w rzekomej wyprzedaży rocznika. Nie ma ich ...
-
Najcenniejsze marki luksusowe świata 2022
... wielowymiarowe miejsca przyciągające turystów. Wyjście poza wybieg dla modelek: Ważnym narzędziem reklamy i przyciągania uwagi pozostają pokazy mody, jednak w czasie pandemii niektóre marki ... , ile czasem ponownego rozkładania akcentów w takich sferach działalności jak wydatki marketingowe, kanały sprzedaży czy zasoby cyfrowe. Pozwoliło to markom ...
-
Najem prywatny 2023. Podatek od wynajmu mieszkania, innych nieruchomości i ruchomości - jakie zmiany?
... znajdujące się w budynkach, ściany budynków (często wykorzystywane na potrzeby reklamy) itd. Podsumowując powyższe rozważania, przepisy ustawy o podatku dochodowym od ... (budynków, lokali) mieszkalnych, które nabyli bądź wybudowali w 2022 r. Inne wydatki (czyli np. przeprowadzane remonty, zakup wyposażenia), stanowiły koszty uzyskania przychodu. W ...
Tematy: wynajem mieszkania, wynajem lokalu, wynajem samochodu, najem prywatny, podatek od najmu, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, ryczałt od przychodów z najmu, wynajem, podatek od wynajmu mieszkania, forma opodatkowania, amortyzacja nieruchomości, wynajem mieszkań, wynajem biur, wynajem nieruchomości, Polski Ład, rok 2023 -
8,8 mld zł długów mają mieszkańcy średnich miast
... stylu życia, na co niestety nie zawsze pozwalają ich zarobki. Wpływ reklamy i mediów społecznościowych sprawia, że odczuwają presję, aby dorównać poziomowi konsumpcji z ... , odpływ klientów i sezonowość. W takich warunkach trudniej jest planować długoterminowe wydatki i oszczędzać, co zwiększa ryzyko problemów finansowych. Dlatego w rozmowie z osobą ...