-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... pozycję, stanowiąc nadal ponad 39% rynku reklamy w Polsce, jednak wydatki na reklamę w Internecie osiągną podobny udział – 37% wartości rynku. POSZCZEGÓLNE SEGMENTY RYNKU W POLSCE I NA ŚWIECIE Dystrybucja programów TV w Polsce i na świecie Globalne wydatki na płatną telewizję (wykluczając wydatki na publiczny abonament) będą rosły w okresie ...
-
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
... do pierwszego kwartału 2021 r. Wzrósł także udział internetu w rynku reklamy: z 44% do 44,9%. Wzrosły wydatki na wszystkie formy reklamy, najszybciej rosła reklama w wyszukiwarkach – o 15%, nieco wolniej reklama video – o 8% i display (6,8%). Inne formy reklamy zanotowały 12,5% spadku. Już w czwartym kwartale wyniki finansowe publikowane przez ...
-
Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?
... .: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w pierwszej połowie 2022 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym półroczu 2022 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość ...
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... zwiększył swój udział w mediamiksie. W samym drugim kwartale pierwszy raz w historii wydatki na internet przewyższyły wydatki na telewizję. W całym półroczu odsetek budżetów przeznaczanych na reklamę online wzrósł aż o 6,5 pkt proc. z 35,8% do 42,3%. Udział reklamy radiowej wzrósł nieznacznie z 7,1% do 7,3%. Pozostałe media zmniejszyły swój udział ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... ? – zastanawia się Iwona Jaśkiewicz-Kundera. Radio odnotuje w tym roku wzrost przychodów z reklamy – w porównaniu z ubiegłym rokiem będą one wyższe o 1,3%. W niewielkim, ale stabilnym tempie rosną wydatki na reklamę kinową – będą w tym roku wyższe o 1,8%. Wydatki na reklamę zewnętrzną spadną nieznacznie w porównaniu z ubiegłym rokiem – będą niższe ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... i kulinarnego Macieja Nowaka. Informacje o badaniu: Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były reklamy, które ukazały się między 1 stycznia ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... reklamy, co może skutecznie podnieść świadomość i zamiar dokonania zakupów. Zenith przewiduje, że wydatki na reklamę w mediach społecznościowych osiągną wartość 177 mld USD w 2022 roku, wyprzedzając telewizję z wartością na poziomie 174 mld USD. Do 2024 roku wydatki ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... roku 2016 wyniesie 17%, kiedy to rynek reklamy online osiągnie wartość 1,428 mld USD. Według prognoz PwC rynek reklamy internetowej w 2016 roku pod względem wielkości nieznacznie wyprzedzi rynek reklamy telewizyjnej w Polsce. „Pomimo widocznego spowolnienia w ostatnich miesiącach, wydatki na reklamę w Internecie będą nadal stanowiły najszybciej ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... rynek reklamy wciąż rośnie. Mimo sytuacji w strefie Euro globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 3,8%. Wzrost spodziewany jest także w kolejnych latach - światowy rynek reklamy wzrośnie o 4,6% w 2013 i o 5,2% w 2014 roku. Prognoza wydatków reklamowych na polskim ryku Według najnowszych estymacji ZenithOptimedia, w 2012 roku wydatki netto ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... czy aplikacji mobilnych, które są uwzględnione w szacunkach dotyczących reklamy w Internecie. ZenithOptimedia przewiduje, że w 2013 roku wartość wydatków reklamowych w Internecie przewyższy po raz pierwszy wydatki na reklamę w dziennikach, a w 2015 przekroczy całkowitą wartość reklamy prasowej. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... wyższe budżety. Wzrosty odnotowaliśmy także w przypadku: radia (+7,7%), telewizji (+6,3%), reklamy kinowej (+5,8%) oraz reklamy zewnętrznej (+4,9%). Traciły jedynie magazyny i gazety. Pierwszy raz od kilku lat wydatki na reklamę w magazynach spadały mocniej niż wydatki w gazetach. Dynamiki wyniosły odpowiednio -6,8% oraz -6,6%. Wartość wydatków na ...
-
Rynek reklamy w Polsce 2011 r.
... analogicznym okresie roku 2010. Jak czytamy w raporcie, wydatki na pozostałe media spadły. Procentowo najbardziej skurczyły się inwestycje w reklamę w kinach. Spadły również wydatki netto na reklamę w prasie, zarówno w magazynach jak i w gazetach, oraz na reklamę zewnętrzną. W przypadku reklamy prasowej w 2011 roku nakłady na promocję w magazynach ...
-
Rynek reklamy - prognozy
... oraz internetowa o 77 procent. Wszystko to kosztem reklamy w mediach tradycyjnych, a zwłaszcza rynku reklamy prasowej. Podobna sytuacja przewidywana jest w Polsce, gdzie wydatki na promocję w mediach drukowanych zmalały o 8 procent tylko w 2011 roku. Według prognoz rynek reklamy internetowej w Polsce urośnie w ciągu najbliższych 4 lat o blisko ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... na tablety czy aplikacji mobilnych, które są uwzględnione w szacunkach dotyczących reklamy w Internecie. ZenithOptimedia przewiduje, że w 2013 wartość wydatków reklamowych w Internecie przewyższy wydatki na reklamę w gazetach, a w 2015 będzie wyższa niż wartość reklamy w gazetach i czasopismach łącznie. Internet przynosi także najwięcej nowych ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... na tablety czy aplikacji mobilnych, które są uwzględnione w szacunkach dotyczących reklamy w Internecie. ZenithOptimedia przewiduje, że w 2013 wartość wydatków reklamowych w Internecie przewyższy wydatki na reklamę w dziennikach, a w 2015 przekroczy całkowitą wartość reklamy prasowej. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... na 635 mld USD. Wydatki na dostęp mobilny przekraczają obecnie wydatki na dostęp stacjonarny (odpowiednio ... Wydatki na reklamę Wydatki na reklamę prasową w Ameryce Północnej – jako jedynym regionie na świecie z tak znaczącymi spadkami - będą mniejsze w 2018 r. w porównaniu do 2013 r. o ponad 27%. Dla regionu EMEA szacuje się spadek wartości reklamy ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... , o które zwiększą się globalne wydatki na reklamę. Na drugie miejsce listy największych rynków reklamowych awansowały w tym roku Chiny. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media Najszybciej rosnącym segmentem reklamy pozostaje wciąż reklama online. ZenithOptimedia prognozuje, że w tym roku globalne wydatki na reklamę w Internecie wzrosną o 16 ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... przychodów jest generowany przez większe wypełnienie odsłon reklamami oraz reklamy w aplikacji Messenger. Wartość budżetów telewizyjnych spadła w pierwszym kwartale 2019 r. o 31 mln zł, czyli 3,1%. Rynek był słabszy z każdym miesiącem. W styczniu wydatki wzrosły o 3,2%, zaś w lutym i marcu spadły odpowiednio o 4,1% i 6,4% względem poprzedniego roku ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... z reklamy zewnętrznej wzrosły o 3,5%, czyli o 13 mln zł. Po słabym początku roku każdy kolejny kwartał był dla rynku lepszy. W okresie od lipca do września wydatki reklamowe wzrosły aż o 12,3%. W całym analizowanym okresie wpływy segmentu tradycyjnych nośników były wyższe o 2,2% (wolumenowo 6,7 mln złotych). Najsilniej wzrosły wydatki ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... na tablety czy aplikacji mobilnych, które są uwzględnione w szacunkach dotyczących reklamy w Internecie. ZenithOptimedia przewiduje, że w 2013 wartość wydatków reklamowych w Internecie przewyższy wydatki na reklamę w dziennikach, a w 2015 przekroczy całkowitą wartość reklamy prasowej. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę ...
-
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
... Wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji Admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględnienia rabatów. Pod uwagę brane były reklamy ...
-
Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?
... , a marki zyskują nowe możliwości nawiązania współpracy, a nawet realizacji kampanii direct-to-consumer. Większa konkurencja o ruch i sprzedaż będzie napędzać dalszy rozwój reklamy marek i reklamy efektywnościowej. Prognozujemy, że wydatki na reklamę produktów medycznych dostępnych bez recepty wzrosną z 20,1 mld USD w 2021 r. do 22,7 mld USD w 2023 ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... wydatki na reklamę w pierwszym kwartale 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? Udziały internetu w rynku reklamy ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... się wydatki na reklamę w trzech pierwszych kwartałach 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Którzy przedstawiciele branży handlowej wydali na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszych trzech kwartałach 2023 r. rynek reklamy ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... wydatki na reklamę na poziomie sprzed roku. Po pierwszych 3 kwartałach br. całkowite wydatki na reklamę branży zamknęły się kwotą prawie 788 mln zł (dane cennikowe). Oznacza to, że średni koszt reklamy ...
-
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
... radio (wzrost o 7,2%). W przypadku reklamy online najbardziej dynamicznie rosła reklama wideo emitowana in-stream (więcej o +29,0%). Poprawiły się wydatki na reklamę graficzną - duża w tym zasługa rozwoju reklamy mobile display. Spadały natomiast przychody reklamowe prasy (-20,6%), kina (-9,6%) oraz - w niewielkim stopniu - reklamy zewnętrznej (-1 ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... nacisk na programy realizujące misję, co w efekcie doprowadzi do utraty udziałów w widowni i zmniejszenia wpływów z reklamy − powiedziała Monika Bronowska. Wydatki na reklamę w internecie wzrosną w tym roku o 10,7%. W 2016 roku rynek reklamy online wzrośnie o 10,6% i będzie stanowił ponad 1/4 wartości rynku reklamowego w Polsce. W kolejnych latach ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... wydatki PKN Orlen. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak w 2020 rok prezentowały się wydatki na reklamę? Które z branż nie szczędziły pieniędzy na reklamę? Na który z rodzajów reklamy ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... .: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w pierwszym kwartale 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym kwartale 2023 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość ...
-
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
... Market Scan 1Q 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Według estymacji MPG, całkowita wartość rynku reklamy w I kwartale 2011 roku wyniosła ... do roku ubiegłego. Wydatki na pozostałe media spadły. Gazety i magazyny odnotowały spadki o 0,2% i 0,3% w 1kw. 2011 roku do poziomów 143mln i 179mln złotych. Wydatki na kino i outdoor zmalały ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... marketingowej. Aby rynek reklamy osiągnął wartość z roku wcześniejszego, musiałaby wzrosnąć o ponad 40% (szacunki na podstawie Starlink). Rynek reklamy cyfrowej jest ... średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... reklamy. W latach 2013-2016 USA powinny przynieść 26% z 90 mld USD, o które powiększy się globalny rynek. Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W latach 2014–2016 globalne wydatki ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... przemieszczania się czy ograniczeń przebywania w miejscach publicznych. Przewiduje się, że udział reklamy outdoorowej w rynku zmniejszy się w tym roku globalnie o 25%, a reklamy kinowej o 51%. W przypadku gazet i czasopism trudno mówić o poprawie sytuacji, wydatki na reklamę w obu tych obszarach w przyszłym roku będą nadal spadać. Z kolei ...
-
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
... .: Jak prezentowały się wydatki na reklamę na przestrzeni trzech pierwszych kwartałów 2024 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych mediach? Jak prezentował się udział poszczególnych form wideo w przychodach reklamowych? SEKTORY REKLAMOWE W ciągu dziewięciu miesięcy od stycznia do września 2024 r. rynek reklamy w Polsce wzrósł ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... najnowsze dostępne dane dotyczące wartości rynku reklamy online w Polsce i na świecie. Jak wykazała najnowsza fala badania IAB AdEx, wydatki na tę formę marketingu w Polsce w porównaniu ... niż mężczyźni. Jaka jest wartość informacyjna reklamy w sieci? Jedna trzecia respondentów dowiaduje się z reklamy na stronach WWW o istnieniu produktu i usług, ...