eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › branża dziecięca
  • Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł

    Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł

    00:40 27.12.2014

    ... Ja”, reklamodawcy najczęściej wybierali i najwięcej płacili za reklamy w miesięcznikach „Dziecko”, „Mam Dziecko”, „Twój Maluszek”, „Twoje Dziecko” oraz „M jak Mama” lub „Branża Dziecięca”. Dopiero za nimi znajdują się tytuły o innym profilu, z czego większość stanowią pisma lifestyle'owe i kobiecie: „Party”, „Naj”, „Olivia”, „Świat Kobiety ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, branża reklamowa, branża dziecięca, wydatki na reklamę


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: