-
Reklama w motoryzacji VII 2005
... wydatki na emisję wyasygnowano na reklamę prezentującą SEATa Toledo. Za 3,3 mln zł widzowie mogli obejrzeć ten spot 1.270 razy. Chrysler Voyager okazał się za to bezkonkurencyjny pod względem częstotliwości emisji reklamy od stycznia do końca lipca. Materiał był pokazywany w telewizji łącznie 1.965 razy. Wszystkie podane wydatki ...
-
Video w Internecie coraz popularniejsze
... jednego użytkownika wydłużył się również o 18 proc. eMarketer prognozuje natomiast, że rynek reklamy video wzrośnie w tym roku o 71 proc. osiągając wartość 640 ... video jako nieodzowną część kampanii marketingowej.” – powiedział David Hallerman, analityk eMarketera. Wydatki na internetową reklamę video w Stanach Zjednoczonych potroją się i do roku ...
-
Reklama banku celebrytami stoi
... reklamy telewizyjne z celebrytą. W ciągu kilku ostatnich lat instytucje finansowe namówiły do swojej oferty używając ... nowych klientów, co przynajmniej częściowo wydatki poniesione na reklamę. O zasadności wysokich wydatków świadczą liczby. Przykładowo Bank Zachodni WBK przez trzy miesiące zeszłorocznej reklamy z Gerardem Depardieu założył ok. 144 tys ...
-
Reklama online potrzebuje inteligentnych Big Data
... wydatki na technologie i usługi z nimi związane mają, tylko w Europie Zachodniej, sięgnąć 3 miliardów dolarów. W ciągu najbliższych czterech lat poziom ten ma być ponad dwukrotnie wyższy. Z Big Data korzysta również branża reklamy ... wyniesie w 2014 roku w Europie Zachodniej nawet 2,9 miliarda dolarów. Wydatki te będą stale rosły i w 2018 roku mogą ...
-
Reklama w motoryzacji XI 2004
... na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w listopadzie firma Fiat Auto Poland - wynika z opracowania firmy Expert-Monitor, analizującej rynek reklamy. Wydatki tej firmy wyniosły niewiele ponad 11 mln zł, co stanowi 16 procent wszystkich nakładów przeznaczonych na reklamę samochodów osobowych w mediach ...
-
Sponsoring za usługi reklamowe a koszty podatkowe
... następuje obciążenie kosztów podatkowych. Sponsoring uznawany jest za formę reklamy, której przedmiotem jest firma i jej produkty. Sponsorowanie kształtuje pozytywny ... podniesienia prestiżu sponsora, a w konsekwencji dążą do zwiększenia przychodu firmy. Dlatego też wydatki ponoszone przez sponsora w zamian za zamieszczenie znaków firmowych można ...
-
Rozwiązanie umowy hostingu
... reklamy produktów, bannery, ankiety zamieszczane w przestrzeni wirtualnej są dziś biznesowym chlebem powszednim, ... o.o. zmienia organizację swojego istniejącego oprogramowania dostosowując ją do potrzeb klienta i w związku z tym ponosi odpowiednie wydatki. Po krótkim okresie współpracy odbiorca usług internetowych wypowiada umowę hostingu. W takim ...
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
... przedsiębiorstw parających się handlem tradycyjnym przyznaje, że w minionym roku podniosła wydatki związane z komunikacją mobilną - wynika z badania, które Ipsos Polska zrealizował ... . Niegdyś komunikacja marki z klientem przebiegała w jednym kierunku. Przeciętny odbiorca reklamy widział ją w TV, słyszał w radiu, ewentualnie zobaczył w gazecie lub ...
-
Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... wydatków, i tym samym umożliwia wnikliwą analizę budżetu z podziałem na konkretne wydatki. Zdania na temat tego rozwiązania są podzielone. Jedni twierdzą, ... w szczególności jeśli chodzi o pozyskiwanie informacji na temat swoich klientów. Świat reklamy cyfrowej czeka sporo przekształceń i nowych wyzwań. Zapewne będziemy świadkami zarówno wielu ...
-
Internet w 2003 r.
... wzrosną wydatki na reklamę i marketing w internecie, a szczególnie na ich interaktywne formy. Pamela Parker z serwisu ClickZ Today przedstawiła ... kosztowo formy, takie jak płatne linki w rezultatach wyszukiwania czy inne tego typu formy reklamy. Mailing W tym roku nadal powinny rozwijać się relacje spółek z ich klientami. Im więcej danych firmy ...
-
Kampanie launchingowe w TV 2004
... w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej na wprowadzenie nowych produktów za pomocą reklamy telewizyjnej wydali operatorzy telefonii komórkowych - Polska Telefonia Cyfrowa, Polkomtel i ... a wydatkami na nie. Przy trzydziesto-procentowym wzroście ilości kampanii launchingowych, wydatki na nie wzrosły zaledwie o 1 proc. (1 930 478 611 zł w 2003 r. i ...
-
Niedozwolone praktyki linii lotniczych
... stosowanie reklamy wprowadzającej w błąd oraz niedozwolonych postanowień umownych - to najczęstsze naruszenia linii lotniczych. Urząd ... Przykładowa klauzula abuzywna: „Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za straty, szkody lub inne wydatki powstałe w związku z odbiorem bagażu przez osobę nieuprawnioną”. Ponadto, stwierdzono praktykę polegającą na ...
-
Pożyczki gotówkowe: coraz więcej chętnych
... reklamy, ale i liczne oferty oraz promocje. Banki kuszą coraz bardziej, a Polacy coraz bardziej dają się uwodzić. W maju ... polecona. Credit Agricole do końca września odejmuje 2 pkt. proc. od odsetek, jeśli klient przedstawi rachunki za wydatki na urlop lub zakup sprzętu sportowego, albo też remont mieszkania. Rachunki trzeba mieć na minimum połowę ...
-
Czyszczenie BIK? To niemożliwe!
... reklamy pod hasłem: „czyszczenia BIK”. Eksperci Biura Informacji Kredytowej ostrzegają jednak, aby nie dawać ... hasłach reklamowych firm oferujących te usługę, może wprowadzać w błąd wielu konsumentów oraz narażać na niemałe i niepotrzebne wydatki. Jak zauważa mecenas Agnieszka Marzec, radca prawny Biura Informacji Kredytowej, w większości przypadków ...
-
Czyszczenie BIK na żądanie?
Reklamy oferujące rzekome "czyszczenie BIK" można spotkać niemal wszędzie. Lepiej jednak podchodzić do nich z dużą ... dość, że firmy proponujące tego typu usługi wprowadzają klientów w błąd, to jeszcze mogą narażać na zupełnie zbędne wydatki. Kiedy czyszczenie BIK jest możliwe? "Czyszczenie" BIK jest możliwe jedynie w przypadku, gdy podstawą prawną do ...
-
Ataki hakerskie w III 2019
... się, że na pierwszym miejscu cyberniebezpieczeństw uplasowała się szkodliwa koparka Cryptoloot. Wśród zagrożeń mobilnych miano lidera zyskał wyświetlający złośliwe reklamy malware Hiddad. Wydatki na systemy, które zapewniać mają cyberbezpieczeństwo, systematycznie pną się w górę. Liderami na tym polu okazują się być cyberprzestępcy, którzy ...
-
Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach
... wartości rynku reklamy online, która w 2007 roku, kiedy to po raz pierwszy jako osobne kategorie uwzględnione zostały wydatki na SEM, e-mail marketing i ogłoszenia, zanotowała trzykrotny skok. Dziś obraz mamy zdecydowanie szerszy i pełniejszy. A co najważniejsze – optymistyczny, pomimo kryzysu, jaki dotknął branżę reklamy. Reklamy wszystkich niemal ...
-
Reklama w Internecie 2010
... czarno-biała. Tym bardziej, że - jak podkreślają autorzy raportu Rynek reklamy kontekstowej 2010 - kampanie reklamy kontekstowej bardzo rzadko realizowane są tylko w jednej sieci. Na czym ... budżetów w tym roku można szacować na 20 procent. Czy globalne wydatki na reklamę w Internecie i w tym roku osiągną spektakularny poziom? Zapewne wynik będzie ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... Freshmarket. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 lipca a 30 ...
-
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
... reklamy w internecie kolejnym wzrostem wartości oraz złamaniem magicznej granicy – pierwszy raz w historii wydatki przekroczyły 5 miliardów złotych. Dane rynkowe pokazują, że cały rynek reklamy ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,90% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 1,81%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,45%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,67% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,66%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,54%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
... zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,4% - a na drugim Kaufland, z udziałem na poziomie 1,7%. Trzecie miejsce należało do Rossmann z udziałem 1,6%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,07% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 3,06%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,60%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... w telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W czerwcu 2023 ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,32% - a na drugim Rossmann, z udziałem na poziomie 1,94%. Trzecie miejsce należało do Kinder, z udziałem 1,45%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,81% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 2,31%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 2,19%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział wyniósł 3% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,90%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 2,07%. RYNEK REKLAMY ... mld kontaktów i 72,79% zasięgu). Wydatki na reklamę radiową Najwyższy udział ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... formatem reklamy. Ilość wydatków na reklamę wideo w ciągu roku wzrosła o 34%. Oprócz tego rosną wydatki na reklamę w social media (26%). Biorąc pod uwagę strukturę branżową, najwięcej na reklamę cyfrową wydały: handel (18% udziału), motoryzacja (11%), telekomunikacja (8%), finanse (7%) i żywność (7%). Kluczowymi dla branży reklamy cyfrowej ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między ...
-
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
... wydatki na nią będą stale wzrastać. Szacuje się, że wydatki na reklamę mobile w 2020 roku wzrosną do 13 miliardów dolarów. Reklama natywna: jak w przypadku wspomnianej wyżej reklamy mobile, wzrost popularności tego formatu jest nieunikniony. Główną zaletą reklamy ...
-
MF: Usługi gastronomiczne w koszty podatkowe firmy
... zmiany regulacji dotyczących reprezentacji i reklamy, wprowadzonej od 2007 r., jest uznanie wszystkich wydatków na reklamę (prowadzoną w sposób publiczny lub niepubliczny) za koszty uzyskania przychodów oraz wyłączenie z kosztów uzyskania przychodów wydatków na reprezentację, do których w szczególności zostały zaliczone wydatki poniesione na usługi ...
-
Tajemnica handlowa a koszty podatkowe firmy
... dokumenty, z których wynikać będzie, że wydatek udokumentowany tą fakturą w istocie dotyczył reklamy spółki, a nie tylko działalności marketingowej. Poza omawianymi wydatkami (reklama) ma to nawet większe znaczenie: Przykład Podatnik poniósł wydatki na tajne badania rozwojowe, które rozpoznał, jako koszt pośredni, służący zachowaniu źródła ...
-
Reklama online pobiła nowy rekord
... in.: Jaką dynamiką charakteryzowały się w minionym roku wydatki na reklamę online? Które branże wydały na reklamę w internecie najwięcej? Jaki rodzaj reklamy pozyskuje lwią część tortu ... dobrą wiadomością nie tylko dla branży. Wydatki reklamowe są jak papierek lakmusowy dla gospodarki, a 12,6% wzrostu reklamy cyfrowej, która w ubiegłym roku stanowiła ...
-
Czy online marketing warto personalizować?
... tym samym okresie, według raportów IAB badających budżety online marketingowe w Polsce, wydatki na e-mail marketing spadły ze 140 mln zł do nieco ... reklamy, by wyświetlała się ona na dwóch pierwszych, kluczowych dla reklamy mobilnej miejscach. E-mailingi – sprawa osobna Na koniec e-mailingi, które naszym zdaniem są mocno niedocenianym kanałem reklamy ...
-
Reklama internetowa 2005 wg IAB
... Polacy wydali na zakupy w Internecie 3,1 miliarda złotych. Wydatki w Internecie stanowiły już około 1 proc. całości obrotów detalicznych w Polsce. Rok 2005 - kolejny rok rozwoju reklamy internetowej w Polsce W 2005 roku polskie firmy znacznie zwiększyły wydatki na reklamę internetową. Wydatki na reklamę w sieci wyniosły 140 mln zł wobec ...