eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › 2 mld USD na reklamę internetową

2 mld USD na reklamę internetową

2006-11-02 13:51

Całkowite wydatki na reklamy w serwisach społecznościowych w Stanach Zjednoczonych sięgną w 2007 roku poziomu 865 mln dolarów, co oznacza duży wzrost w porównaniu z 350 mln dolarów wydanymi w roku bieżącym.

Przeczytaj także: Reklama internetowa 2005 wg IAB

W 2010 roku natomiast mają one przekroczyć poziom 2 mld dolarów.

Raport "Social Network Marketing: Ad Spending Update" stworzony przez firmę eMarketer przewiduje, że wydatki te sięgną 2,15 mld dolarów w 2010 roku.

Liderem wśród stron społecznościowych pozostanie MySpace, z 60 proc. udziałem w całkowitych wydatkach na rekamę internetową w ramach tego typu serwisów w USA w 2007 roku. Na MySpace sięgną one poziomu 525 mln dolarów.

Natomiast całkowite wydatki na tego typu promocję wyniosą w przyszłym roku 1,1 mld dolarów, o ok. 655 mln dolarów więcej niż w roku bieżącym.

W 2010 roku natomiast globalne wydatki na reklamę w ramach serwisów społecznościowych osiągną poziom 2,8 mld dolarów - wynika z raportu.

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: