-
Sprzedaż nieruchomości. Jak szukać klientów przez Facebook’a?
00:20 14.06.2020
... inwestycją i najpierw musimy za nią zapłacić. Od wielu lat zajmuję się marketingiem online, dlatego na bazie mojego doświadczenia polecam Ci wykorzystać dwie opcje i połączyć ... w tej grupie osób nie ma Twoich docelowych klientów, ale z doświadczenia wiem, że dobry marketing na Facebook’u nawet u nich potrafi wykreować silną potrzebę zakupową. Tak - ...
Tematy: sprzedaż nieruchomości, sprzedaż mieszkania, Facebook, marketing online -
5 błędów, które mogą pogrążyć twój artykuł natywny
12:23 15.05.2020
Artykuł natywny, zwany również poradnikowym lub eksperckim, to bardzo skuteczna forma kontaktu z odbiorcą. Pozwala on dotrzeć do potencjalnego klienta w chwili, gdy to on poszukuje informacji związanych z naszą branżą i ofertą. Dzięki temu zyskujemy dużo większą szansę, że użytkownik zainteresuje się naszą firmą oraz budujemy wśród odbiorców ...
Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe -
Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów
13:19 31.03.2020
Artykuł sponsorowany to skuteczny sposób na przekazanie odbiorcy wielu treści związanych z naszymi produktami. Pozwala także zwiększyć sprzedaż i budować wizerunek naszej firmy oraz dobre relacje z użytkownikami. By jednak było to możliwe, musimy pamiętać o właściwym przygotowaniu artykułu i jego publikacji. Jakie są najczęstsze błędy i co zrobić, ...
Tematy: artykuł sponsorowany, content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy -
Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet
17:12 26.01.2020
W ostatnich latach obserwujemy gwałtowną zmianę sposobów, w jaki użytkownicy internetu korzystają z zasobów dostępnych w sieci. Radykalnie zmieniło się również podejście do tradycyjnych form reklamy, które są coraz mniej skuteczne. Konieczne jest więc szukanie nowych dróg i form dotarcia do potencjalnych klientów. Jednym z rozwiązań jest reklama ...
Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe -
Showrooming i webrooming - rewolucja w handlu
10:53 21.10.2019
... remarketingu – reklamy dopasowane do zainteresowań. Sklep jest w stanie dokładnie poznać ścieżkę zakupową niemal każdego klienta. Online i offline przenikają się Kolejny krok stanowi łączenie kanałów offline i online. Jak stwierdził Jeff Bezos, szef największego w sieci sklepu internetowego Amazon, przeniesienie technologii ze świata e-commerce do ...
Tematy: showrooming, webrooming, marketing online, omnichannel -
Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji
21:44 07.09.2019
Jeśli decydujemy się na reklamę w postaci publikacji artykułu, mamy zazwyczaj do wyboru dwa podstawowe rodzaje: artykuł sponsorowany lub artykuł natywny. Wielu osobom wydaje się, że jeśli płacimy za publikację artykułu, to nie ma znaczenia jego nazwa, możemy w nim zamieścić wszystko, niezależnie od rodzaju publikacji i przeznaczenia tego formatu ...
Tematy: content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy, promocja marki -
4 najlepsze chatboty w marketingu
00:32 11.05.2019
... w stanie wygenerować nawet 60% współczynnik klikalności. Nic dziwnego, że już dzisiaj zaczynają decydować o sile marketingu w dużych korporacjach i małych firmach. Chatbot i marketing – doskonałe połączenie? Chatbot to w skrócie jedno z nowych narzędzi digital marketingu: pozyskuje leady, zapisuje na wydarzenie, sprzedaje lub bawi klientów. Jest ...
Tematy: chatboty, sztuczna inteligencja, marketing online, marketing konwersacyjny -
Jakie błędy popełniamy w marketingu online?
11:29 29.04.2019
... dzisiejszego świata zachodniego jest dostrzegalny już niemal na każdej płaszczyźnie przesyt. Marketing online nie jest od tym względem żadnym wyjątkiem. W pewnym momencie znajdujemy się w ... skuteczności danego narzędzia - wyjaśnia. Jak zwiększyć sprzedaż w Internecie? By marketing online miał sens ważne jest skupienie się na segmentach, które mają ...
Tematy: marketing online, content marketing, strategia marketingowa, skuteczna sprzedaż -
Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?
15:51 09.03.2019
Artykuł sponsorowany to dobry sposób na promocję naszej firmy - dzięki niemu budujemy pozytywny wizerunek marki, możemy dotrzeć do potencjalnych klientów i przekonać ich do naszych produktów lub usług. Czy artykuł sponsorowany może być skuteczną formą reklamy? Tak, jeśli dobrze go przygotujemy i zadbamy o odpowiednie miejsce publikacji. Jak to ...
Tematy: artykuł sponsorowany, content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy -
Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?
22:22 05.03.2019
Artykuł natywny, czyli forma reklamy skupiająca się na dostarczeniu odbiorcy wartościowych i poszukiwanych treści, zyskuje coraz większą popularność. Według najnowszych badań, taki sposób komunikacji marki z odbiorcą będzie zyskiwał coraz większe znaczenie. Dzięki nieinwazyjnej obecności marki, jest pozytywnie odbierany i dobrze kojarzony przez ...
Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- e-commerce
- rok 2017
- spam
- sprzedaż nieruchomości
- reklama
- reklama internetowa
- sprzedaż mieszkania
- reklama online
- marketing
- sztuczna inteligencja
- działania marketingowe
- rynek reklamy
- marketing internetowy
- jak podwyższyć sprzedaż
- reklama w internecie
- strategia marketingowa
- e-mail marketing
- komunikacja z klientem