eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama w motoryzacji
  • Reklama w motoryzacji IX 2006

    Reklama w motoryzacji IX 2006

    00:48 08.11.2006

    We wrześniu wydatki producentów i importerów aut osobowych na reklamę w mediach wyniosły w sumie ponad 69,8 mln zł - wynika z danych firmy Expert-Monitor, przytaczanych w raporcie Instytutu Samar. Dla porównania, kwota przeznaczona na ten sam cel rok wcześniej osiągnęła poziom prawie 59,8 mln zł. Największe kwoty na reklamę aut osobowych przypadły ... WIĘCEJ

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji
  • Reklama w motoryzacji VIII 2006

    Reklama w motoryzacji VIII 2006

    10:41 22.09.2006

    ... samochodowych reklam telewizyjnych, na których emisję wydano w sierpniu najwięcej, zwyciężył spot Toyoty Yaris. Wydatki na akcję wyniosły 656 tys. zł, a reklama została wyemitowana 107 razy. W rankingu reklam najczęściej ukazujących się na antenie wygrał natomiast spot Fiata Cromy. Materiał został pokazany w stacjach ... WIĘCEJ

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji
  • Reklama w motoryzacji VII 2006

    Reklama w motoryzacji VII 2006

    13:24 23.08.2006

    ... reklam telewizyjnych, na których emisję wydano w lipcu najwięcej, zwyciężył 60-sekundowy spot Forda S-MAX. Wydatki na akcję wyniosły ponad milion zł, a reklama została wyemitowana 6 razy. W rankingu reklam najczęściej ukazujących się na antenie wygrał natomiast spot Peugeot 207 z biedronkami. Materiał został pokazany w stacjach ... WIĘCEJ

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji
  • Dealerzy samochodowi: więcej na reklamę online

    Dealerzy samochodowi: więcej na reklamę online

    12:29 04.07.2006

    Dealerzy samochodowi przesuwają budżety reklamowe z form tradycyjnych na internetowe kampanie marketingowe. Jak podaje National Automobile Dealers Association (NADA), w 2005 roku statystyczny dealer przeznaczył 9 proc. budżetu reklamowego na tego typu promocję. Rok wcześniej udział ten wynosił 6,7 proc., a w 1995 r. wogóle nie korzystano z tej ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w motoryzacji, wydatki na reklamę w motoryzacji, wydatki na reklamę, kampanie reklamowe
  • Reklama w motoryzacji 2005

    Reklama w motoryzacji 2005

    00:55 21.03.2006

    W roku 2005 wydatki producentów i importerów aut osobowych na reklamę w mediach (telewizja, radio, gazety i magazyny) wyniosły w sumie prawie 573,9 mln zł - podaje Instytut Samar, powołując się na dane zebrane przez firmę Expert-Monitor. Rok wcześniej kwota przeznaczona na ten cel osiągnęła poziom 598,2 mln zł. W roku 2005 największe kwoty na ... WIĘCEJ

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji
  • Reklama w motoryzacji IX 2005

    Reklama w motoryzacji IX 2005

    00:32 25.10.2005

    ... Expert-Monitor. Dla porównania, wydatki na reklamę rok wcześniej osiągnęły poziom 63 mln 637 tys. zł. Najwięcej kwot przeznaczonych na reklamę w motoryzacji przypadło gazetom (20,5 mln zł), a tuż obok uplasowały się stacje telewizyjne (20,1 mln zł) i radiowe (9,5 mln zł) oraz magazyny (9,2 mln ... WIĘCEJ

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji
  • Reklama w motoryzacji VIII 2005

    Reklama w motoryzacji VIII 2005

    00:01 22.09.2005

    ... Monitor. Dla porównania, wydatki na reklamę rok wcześniej osiągnęły poziom 30 mln 520 tys. zł. Większość kwot przeznaczonych na reklamę w motoryzacji przypadła gazetom (9,3 mln zł), a dalej uplasowały się stacje radiowe (4,1 mln zł), magazyny (3,3 mln zł) i telewizja (2,7 mln zł). Wydatki na reklamę ... WIĘCEJ

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji
  • Reklama w motoryzacji VII 2005

    Reklama w motoryzacji VII 2005

    10:56 19.08.2005

    ... samochodowych reklam telewizyjnych, na których emisję wydano w lipcu najwięcej, przewodzi spot Renault Megane. Koszty wyniosły prawie 1,3 mln zł. Ta sama reklama była również najczęściej emitowanym w lipcu spotem motoryzacyjnym. Materiał został pokazany w stacjach telewizyjnych łącznie 373 razy. Podobny ranking po pierwszych siedmiu ... WIĘCEJ

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji
  • Reklama w motoryzacji VI 2005

    Reklama w motoryzacji VI 2005

    12:48 25.07.2005

    ... Expert-Monitor. Dla porównania, wydatki na reklamę rok wcześniej osiągnęły poziom 47 mln 91 tys. zł. Większość kwot przeznaczonych na reklamę w motoryzacji przypadła tym razem gazetom (23,3 mln zł), a dalej uplasowała się telewizja (15,5 mln zł), magazyny (15,1 mln zł) oraz radio ... WIĘCEJ

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji
  • Reklama w motoryzacji V 2005

    Reklama w motoryzacji V 2005

    00:32 24.06.2005

    Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców w mediach wśród producentów samochodów osobowych zajęła w maju firma General Motors Polska - informuje Instytut Samar. W rankingu za pierwszych pięć miesięcy roku najwięcej na reklamę w mediach wydała firma Renault. Wydatki amerykańskiego koncernu wyniosły 7,1 mln zł, co stanowi 12,4 procent ... WIĘCEJ

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji, maj 2005

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: